Γουέντι/ Μάικλ.
Γουέντι.
Περνάει την κουζίνα και έρχεται προς το μέρος μου, τα μάτια του πέφτουν πάνω στο μπουκάλι με το κρασί και με κοιτάζει, <<Ξέρεις το αλκοόλ θολώνει την κρίση μας>> χαμογελάω και σηκώνομαι όρθια <<Μην ανησυχείς η κρίση μου δεν είναι καθόλου θολωμένη, Κύριε>>. Σηκώνει το φρύδι του και κάνει ακόμα ένα βήμα κοντά μου, <<Βλέπω μπαίνεις σιγά σιγά στον ρόλο σου sweetheart>> τον κοιτάζω ειρωνικά και απομακρύνομαι από κοντά του. Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσω την αυτοκυριαρχία μου.
<<Μην χαίρεσαι δεν πρόκειται να σε αποκαλέσω ποτέ έτσι, ούτε πρόκειται να γίνω το σκυλάκι σου>> ένα μικρό χαμόγελο τρεμοπαίζει στα χείλη του, <<Ήμουν σίγουρος, το μόνο πρόβλημα είναι πως θα πρέπει να σε τιμωρώ σε κάθε σου ατόπημα. Φαντάζομαι διάβασες το συμβόλαιο και ότι αυτό περιέχει μέσα>>.
<<Αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ και με όσα γράφει, ας πούμε το θα σε υπακούω πάντα. Ξέχνα το. Επίσης, ζητάς να με έχεις κάθε Σαββατοκύριακο, ούτε αυτό είναι εφικτό. Έχω και μια ζωή, όπως και κοινωνικές υποχρεώσεις, στις οποίες πρέπει να παρευρίσκομαι τα Σαββατοκύριακα ανάμεσα τους και το πάρτι του οίκου μου που θα γίνει σε λίγες μέρες. Τέλος, δεν παίζει να πηγαίνω γυμναστήριο τέσσερις φορές την εβδομάδα, να μου δίνεις λεφτά για ρούχα, να κανονίζεις εσύ ποτέ και σε πιο ινστιτούτο ομορφιάς θα πηγαίνω και φυσικά τι ώρα θα κοιμάμαι>>.
<<Τελείωσες;>> ρωτάει και τον κοιτάζω άγρια, <<Ναι γιατί; δεν σου αρέσει να διαπραγματεύεσαι, όμως εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες δεν πρόκειται να δεχτώ....>>
Τον βλέπω να διασχίζει τα λίγα μέτρα που μας χωρίζουν και με αρπάζει από τον λαιμό τυλίγοντας το χέρι του γύρω μου. <<Θα σκάσεις επιτέλους>>.
<<Μη μου λες τι να κάνω δεν....>> το στόμα του κλείνει το δικό μου και η γλώσσα του εισχωρεί μέσα παίζοντας με την δική μου. Το χέρι του πλανιέται πάνω στο κορμί μου και λιώνω στα χέρια του. Ο άλλος μου εαυτός με μουτζώνει και με τα δυο χέρια. Τόσο κράτησε η αυτοκυριαρχία μου. Αισθάνομαι το μόριο του να φουσκώνει μέσα στο παντελόνι του, καθώς με σπρώχνει πάνω του.
<<Θεέ μου sweetheart, θέλω να σου κάνω τόσο άσχημα, τόσο βρόμικα πράγματα...>> τα χείλη μας ξεκλειδώνουν για λίγο ίσα να πάρουμε μια ανάσα, <<Θα με αφήσεις να σε ικανοποιήσω;>>. Γνεύω καταφατικά και με φιλάει παθιασμένα, ενώ τα χέρια του περνάνε πάνω από το στήθος μου και νοιώθω τις θηλές μου να σκληραίνουν. Ξαφνικά βάζει τα χέρια του γύρω μου και με σηκώνει, ενώ εγώ τυλίγω τα πόδια μου γύρω του. Τον βλέπω να πιάνει το μισοάδειο μπουκάλι στο χέρι του και προχωράει προς το εσωτερικό του σπιτιού και το δωμάτιο μου.
ESTÁS LEYENDO
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...