Μάικλ.
<<Είναι η Ανδρομέδα>> η Γουέντι δείχνει ένα σημείο στον ουρανό, <<Είναι ξεκάθαρο δεν το βλέπεις;>>.
Ακολουθώ το βλέμμα της προσπαθώντας να δω προς τον αστερισμό, αλλά δεν βλέπω καμία διαφορά με όλα τα υπόλοιπα αστέρια του υπάρχουν γύρω του.
<<Πράγματι φαίνεται ωραίο>>.
Γυρίζει προς το μέρος μου και με κοιτάζει, <<Το βλέπεις όντως ή λες ψέματα;>>.
<<Βλέπω. Πολλά πολλά αστεράκια>>.
Από τα χείλη της ξεφεύγει κάτι ανάμεσα σε μουγκρητό και γέλιο <<Σηκώνω τα χέρια μου ψιλά>>.
<<Λυπάμαι αλλά η αστρονομία δεν είναι το φόρτε μου, απλώς απολαμβάνω την θέα>> λέω και την φιλάω στην κορυφή του κεφαλιού της.
<<Περίεργο νόμιζα πως ο Μάικλ Κίνγκ γνωρίζει τα πάντα. Τι να κάνουμε δεν είναι όλα για όλους>> χαμογελάω και κάθομαι πιο αναπαυτικά πάνω στον σωρό από χοντρές μαξιλάρες στην ιδιωτική μας παραλία της βίλας που είχα κλείσει για να περάσουμε λίγες μέρες χαλάρωσης στην Κόστα Ρίκα. Μετά απ' όλες τις μαλακίες που είχαν συμβεί είναι το τέλειο μέρος για να χαλαρώσουμε πριν το γάμο μας, τον οποίο και είχαμε αναβάλει μέχρι τον Δεκέμβριο. Σκέφτηκα πως είναι καλή ιδέα να κάνουμε τον γάμο ανήμερα των Χριστουγέννων, θα σχεδιάσουμε τα πάντα με ηρεμία και όλοι θα είναι σε κλίμα διακοπών.
Ο Σεμπάστιαν και η Άννα είχαν δεχτεί να γίνουν κουμπάροι μας και μέχρι τότε θα έχει γεννηθεί η κόρη τους. Η αλήθεια είναι πως ευελπιστώ να μεγαλώσει και η δική μας οικογένεια σύντομα....
Ήμαστε εδώ και δυο μέρες στο νησί και κάναμε πεζοπορία, διάφορα θαλάσσια σπορ και απολαμβάνουμε τον ήλιο και την θάλασσα. Η Τζωρτζίνα κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό όταν της είπα πως θα λείψω για μια βδομάδα από την δουλειά, όμως είχα σχεδιάσει τα πάντα και για πρώτη φορά στην ζωή μου απολαμβάνω αληθινές διακοπές.
Έκλεισα ακόμα και το επαγγελματικό μου κινητό και η ομάδα μου είχε το τηλέφωνο της βίλας σε περίπτωσης ανάγκης - κάτι που σήμαινε πως αν δεν είχε πάρει φωτιά η λέσχη ή το σπίτι μου να μην με ενοχλήσουν. Αισθάνομαι το χέρι της να χαϊδεύει το δικό μου και βγάζει μια στριγκλιά καθώς την ξαπλώνω κάτω και την ακινητοποιώ με το σώμα μου. <<Πρόσεχε τι λες γιατί θα σε τιμωρήσω sweetheart και αυτή την φορά θα φροντίσω να σε δουν όλοι>>.
YOU ARE READING
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...