Κεφάλαιο 51

493 35 10
                                    

Μάικλ

Οι μέρες μετά την αποχώρηση της Γουέντι ήταν - είναι δύσκολες. Πήρα άδεια από την δουλειά καθώς κάθε φορά που προσπαθούσα να συγκεντρωθώ το μόνο που ερχόταν στην σκέψη μου ήταν εκείνη. Ζήτησα από την Τζωρτζίνα να ακυρώσει όλες τις συναντήσεις μου για την υπόλοιπη εβδομάδα και φυσικά δέχτηκα ένα εξαγριωμένο τηλεφώνημα από τον Αντρέι. Όλα αυτά είχαν σαν αντίκτυπο να πίνω ένα μπουκάλι ουίσκι καθημερινά, να περιπλανιέμαι μέσα στο σπίτι και να αγνοώ επιδεικτικά τις ερωτήσεις της Νίκη ακούγοντας την να με βρίζει σιγανά. 

Απλώνω τα πόδια μου στο τραπεζάκι του σαλονιού και σηκώνω το μπουκάλι για να πιώ, αφήνοντας το αλκοόλ να κάψει τα σωθικά μου και να γεμίσει το στομάχι μου, όμως το κενό παραμένει. Αν και δεν είχαμε πολύ καιρό που μέναμε μαζί με την Γουέντι η απουσία της είναι αισθητή, είχα μπει στο πειρασμό να κοιτάξω τις κάμερες στο σπίτι της, όμως ήξερα πως αυτό που θα έβλεπα δεν θα μου άρεσε και θα με έκανε να τρέξω κοντά της. Ακόμα και όταν είχαμε χωρίσει στο παρελθόν, ποτέ δεν είχα νοιώσει έτσι, ίσως φταίει το γεγονός πως αυτή την φορά μπήκε στον κόσμο μου. Θα μου περάσει. Θα το ξεπεράσω.

Άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο χωρίζουν κάθε μέρα και προχωρούν μπροστά, δεν είναι κάτι γαμημένα ιδιαίτερο, αυτό που μου συμβαίνει. 

Πίνω ακόμη μια γουλιά.

Γιατί είπες σε όλους ότι παντρευόμαστε.

Γιατί αυτή είναι η αλήθεια μωρό μου.

Ξέρουμε και οι δυο πως είσαι πολλά περισσότερα από μια απλή Υποτακτική, μωρό μου.

Μάικλ ένας γάμος δεν στηρίζεται μόνο σε αυτά αλλά... στην αγάπη.

Εσύ δεν μπορείς να αγαπήσεις κανέναν εκτός από τον εαυτό σου, όμως είπες πως ήθελες οικογένεια. Μια οικογένεια δεν μπορεί να σταθεί χωρίς αγάπη Μάικλ.

Από την πρώτη φορά που σε είδα σε ερωτεύτηκα....

Αλλά αυτό μάλλον ήδη το γνώριζες, αυτό που δεν ξέρεις είναι ότι ακόμα είμαι ερωτευμένη μαζί σου και δεν με πειράζει να σε παντρευτώ, όμως δεν μπορώ να σου εξασφαλίσω πως αυτός ο γάμος θα πετύχει. Για να πετύχει πρέπει να αφήσεις τον εαυτό σου να νοιώσει έστω και κάτι μικρό. Λες ότι είσαι άκαρδος, δεν το πιστεύω, πιστεύω ότι φοβάσαι να αγαπήσεις για να μην πληγωθείς.

Πόνος μαστιγώνει το στήθος μου και πετάω το άδειο πλέον μπουκάλι προς το σβηστό τζάκι απέναντι μου. Ο ήχος του είναι εκκωφαντικός και τα δεκάδες κομματάκια του εκτοξεύονται σε όλο το δωμάτιο. 

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now