Κεφάλαιο 2

834 34 7
                                    

Μάικλ.

8 χρόνια πριν.

Οκτώβριος του 2016.

Η μαύρη λιμουζίνα περνάει τις σιδερένιες πύλες και σταματάει μπροστά από ένα πελώριο μαύρο κτήριο με γυάλινα τζάμια. Ο Άνταμ ανοίγει την πόρτα μου και κατεβαίνω, κουμπώνω το σακάκι μου, παίρνω μια ανάσα και προχωράω με σταθερό βήμα προς την είσοδο. Σταματάω και κοιτάζω κάτω το χρυσό έμβλημα που μοιάζει με το γιν - γιανγκ και μέσα του είναι χαραγμένο το όνομα Hellfire. Αισθάνομαι την ατμόσφαιρά να βαραίνει και τρεις άνδρες έρχονται να σταθούν δίπλα μου. Το μόνο κοινό μας στοιχείο, τα μαύρα κουστούμια μας και η δίψα μας για ηδονή. Αυτό όμως, είναι το απόκτημά μας. Το δικό μας δημιούργημα. 

Τα παπούτσια μας χτυπάνε ρυθμικά στο λευκό μαρμάρινο πάτωμα καθώς προχωράμε προς το εσωτερικό του κτηρίου. Είκοσι πέντε όροφοι. Δέκα από τους οποίους μπορούν να φιλοξενήσουν τις πιο αρρωστημένες και ακραίες φαντασιώσεις μιας μικρής κοινότητας ανθρώπων μου ζουν στον κόσμο του BDSM. Οι άλλοι δέκα παρέχουν υπηρεσίες όπως γυμναστήριο, σπά, αίθουσα εκδηλώσεων, γήπεδο μπάσκετ και πολλά ακόμα, ενώ οι πέντε που βρίσκονται κάτω από τα πόδια μας εξυπηρετούν άλλου είδους διασκέδασης....

Είναι το έργο τέχνης μας. 

<<Δικό μας>> μονολογεί ο Άλεξ λέγοντας δυνατά τις σκέψεις όλων μας. 

<<Μας αξίζει>> απαντάω και θυμάμαι το πως ξεκινήσαμε πριν από έναν χρόνο, ναι είχαμε χρήματα και μπορούσαμε να κάνουμε ότι μαλακία θέλαμε, όμως αυτό κόστισε σχεδόν εκατό εκατομμύρια δολάρια - δεν τα λες και λίγα. Γνωρίζαμε όμως, πως τα πιο ακριβά πορτοφόλια της Νέας Υόρκης θα σκότωναν για μια θέση στην λίστα εισόδου μας. 

 Όλοι γούσταραν το σεξ, όμως ελάχιστοι ήταν εκείνοι που έκαναν σεξ με τον τρόπο που πραγματικά ήθελαν. Είτε γιατί η γκόμενα ή ακόμα και οι γυναίκες τους δεν σήκωναν πολλά πολλά, είτε επειδή φοβόντουσαν να πουν αυτά που σκέφτονταν. Εδώ όμως κανένας δεν τους περιορίζει. Μέσα σε αυτούς τους ορόφους υπάρχουν δωμάτια για αρχάριους αλλά και έμπειρους κυρίαρχους ή κυρίαρχες. Δεν κάνουμε διακρίσεις. Δεν κρίνουμε. 

Τα δωμάτια είναι διαμορφωμένα με όλα τα απαραίτητα, από μαστίγια, παιχνίδια, ξύλινους σταυρούς, κλουβιά και φυσικά king size κρεβάτια με ουρανό καθώς και ξύλινες κολώνες με ενσωματωμένες χειροπέδες. Όλα αυτά μπορούσε να τα έχει κανείς, αρκεί να μπει στην λίστα εισόδου μας, πληρώσει το ετήσιο ποσό των είκοσι χιλιάδων δολαρίων, υπογράψει ΣΜΑ και οι άνδρες μας ελέγξουν με προσοχή το παρελθόν τους. 

Twisted PleasureTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang