Κεφάλαιο 49

417 36 9
                                    

Μάικλ.

<<Κάποιος έπρεπε να πληρώσει, όμως θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει. Αυτή η σχέση ξεκίνησε πριν από τριάντα χρόνια και εάν δεν τους είχα πάρει χαμπάρι ακόμα θα συνέχιζαν να πηγαίνουν τάχα ταξιδάκια και να βρίσκονται κρυφά στο Άσπεν. Ο Φίλιπ πρέπει να πληρώσει για ότι έκανε κανένας δεν κερατώνει τον Έντουαρντ Σάτον>>. Τα μάτια του Σάτον λάμπουν προκλητικά. 

Σφίγγω το πιγούνι μου και προσπαθώ να συνεχίσω να δείχνω αδιάφορος, αλλά με κάθε αναφορά του στην Γουέντι  αισθάνομαι όλο και πιο αδύναμος. 

<<Η συζήτηση μας τελείωσε>> αποφεύγω να απαντήσω καθώς δεν είμαι υπεύθυνος για αυτήν την γαμημένη κατάσταση που έχουν προκαλέσει ο πατέρας μου με την Κριστίν. <<Και μόλις έχασα και την ώρα του μεσημεριανού μου>>. 

<<Θα αφήσεις τις επιχειρήσεις μου ήσυχες, έχω πασχίσει πολλά χρόνια για να φτάσω εδώ, δεν θα σε αφήσω να τις καταστρέψεις, εάν το κάνεις θα φροντίσω να βγάλω στην φόρα όλα όσα γνωρίζω για την παράνομη σχέση του πατέρα σου>>.

<<Ναι και μετά από τόση μεγάλη επιτυχία τα έκανες σκατά εκβιάζοντας με. Δεν μου αρέσουν να με απειλούν Έντουαρντ και πίστεψε με ανταποδίδω εις τριπλούν, αλλά αυτό μάλλον το γνωρίζεις ήδη με όλες αυτές τις πληροφορίες που είχες για εμένα. Τώρα...>> χτυπάω τα χέρια μου πάνω στο τηλέφωνο του γραφείου μου, <<Θα φύγεις μόνος σου ή να καλέσω την ασφάλεια του κτηρίου;>>. 

Ο Έντουαρντ τρέμει από τα νεύρα, όμως δεν είχα τόσο χαζός ώστε να δοκιμάσει περισσότερο τις αντοχές μου. Είχε ορμήσει στο γραφείο μου πριν από μισή ώρα γεμάτος μαγκιά, αλλά πλέον μοιάζει περισσότερο αδύναμος και φοβισμένος για τις επιχειρήσεις του. 

Σπρώχνει πίσω την καρέκλα και σηκώνετε <<Δεν τελείωσε η κουβέντα μας Κίνγκ>>. 

<<Νομίζω πως ότι είχαμε να πούμε τα είπαμε Σάτον>>. Γυρίζει και φεύγει χωρίς να πει άλλη λέξη κλείνοντας με δύναμη την πόρτα πίσω του.

Μόλις έχω ηρεμήσει όταν η πόρτα χτυπάει ξανά, πραγματικά το μόνο που χρειάζομαι είναι απλώς λίγη ηρεμία. 

<<Περάστε>>.

Η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται η Τζωρτζίνα, ενώ στο πρόσωπο της διαγράφεται η ταραχή, <<Συγνώμη για την διακοπή κύριε Κίνγκ, όμως η αρραβωνιαστικιά σας, σας έφερε φαγητό. Ήθελα να σας το δώσω πριν κρυώσει>>. 

Twisted PleasureDove le storie prendono vita. Scoprilo ora