Μάικλ
<<Γουέντι πόσο χαίρομαι που σε ξανά βλέπω>> η Νίκη αγκαλιάζει σφιχτά την Γουέντι <<Το σπίτι δεν ήταν το ίδιο χωρίς εσένα>>. Κατσουφιάζω με την σπόντα της, καθώς όλο αυτό το διάστημα μου φερόταν ψυχρά και είμαι σίγουρος πως χθες έκαψε επίτηδες το μοσχαρίσιο φιλέτο μου, αναγκάζοντας με να παραγγείλω απέξω. Αλλά δεν είναι μόνο η Νίκη ακόμα και ο Άνταμ μου έριχνε αποδοκιμαστικές ματιές όταν νόμιζε πως δεν κοιτούσα και σίγουρα θα έχει κάνει κόμμα εναντίων μου με την Νίκη. Φυσικά κανένας τους δεν γνώριζε τι πραγματικά είχε συμβεί, αλλά κατηγορούσαν εμένα για την φυγή της Γουέντι και εν μέρη είχαν δίκιο.
Πέρασα την χθεσινή μέρα έπειτα από το τηλεφώνημα μου μαζί της σχεδιάζοντας το ραντεβού μας. Ήθελα να είναι τέλειο. Σφίγγω τα χέρια μου καθώς βλέπω την Γουέντι να αγκαλιάζει την Νίκη και νοιώθω μικρές τσιμπιές στο στομάχι μου. Πρέπει να έχω χάσει εντελώς το μυαλό μου για να ζηλεύω την πενηντάχρονη οικιακή βοηθό μου.
<<Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω Νίκη μου έλειψες. Ελπίζω να μην κουράζεσαι>>.
<<Όχι απλώς σιγουρεύομαι πως το αφεντικό μου, δεν θα τα κάνει μαντάρα αυτή την φορά>> η Νίκη υψώνει την φωνή της για να ακουστεί, αν και στέκομαι δίπλα τους. Γαμώτο. Απορώ γιατί δεν την έχω απολύσει ακόμα. Η Γουέντι μου ρίχνει μια γρήγορη ματιά και γυρίζει ξανά το βλέμμα της μπροστά.
<<Λοιπόν σας αφήνω να τα πείτε θα είμαι στην κουζίνα>> αφήνει την Γουέντι και με προσπερνάει αφού πρώτα μου ρίξει ένα βλέμμα του τύπου, φρόντισε να μην τα σκατώσεις ξανά.
<<Πρέπει να ανησυχήσω που για πρώτο ραντεβού με καλείς σπίτι σου;>> ρωτάει η Γουέντι.
Σπίτι μας.
Έχει φορέσει ένα απλό λευκό φόρεμα και χαμηλά σανδάλια, πραγματικά είναι μια κούκλα.
<<Όχι απλώς να θα απολαύσουμε ένα υπέροχο φαγητό και θα διασκεδάσουμε>>.
<<Από πότε είσαι τόσο σίγουρος για τις ικανότητες σου να οργανώνεις ραντεβού;>>.
<<Αν θυμάμαι καλά δεν είχες παραπονεθεί ποτέ>>.
Με στραβοκοιτάζει, αλλά στη συνέχεια εμφανίζετε στα χείλη της ένα αμυδρό χαμόγελο.
<<Οπότε>> ξεροβήχω και της δείχνω προς τις σκάλες <<Πως πάει η εταιρεία;>>
<<Μια χαρά, η επίδειξη έχει πολύ μεγάλη επιτυχία και πραγματικά ξαφνιάζομαι με τους πόσους νέους πελάτες έχουμε>>.
YOU ARE READING
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...