Κεφάλαιο 28

578 36 12
                                    

Τον ακολουθώ προς το εσωτερικό, τα φώτα είναι σβηστά και ο μόνος ήχος που ακούγετε είναι από τα βήματα μας πάνω στο μαρμάρινο πάτωμα. Καλεί το ασανσέρ, μπαίνουμε μέσα και ανεβούμε στον όγδοο όροφο με την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή. Πιάνει το χέρι μου και με οδηγεί στον διάδρομο και στην μοναδική πόρτα που υπάρχει. Σταματάει για μια στιγμή και με κοιτάζει, δεν έχω ιδέα τι υπάρχει από πίσω, αλλά ότι και να βρίσκετε δεν με νοιάζει, μου φτάνει να με κοιτάζει όπως τώρα. Μπορεί να μην τον υπακούσω ποτέ, να μην με έχει ποτέ με τον τρόπο που θέλει, αλλά θα είμαι δική του για πάντα, ακόμα και αν δεν το παραδεχτώ ποτέ...

Ανοίγει την ξύλινη βαριά πόρτα αργά και παραμερίζει για να περάσω πρώτη, το δωμάτιο είναι σκοτεινό και στη μέση υπάρχει ένα τεράστιο ξύλινο κρεβάτι με ουρανό και ένας δερμάτινος κόκκινος καναπές βρίσκετε λίγα μέτρα μακριά. Καταπίνω καθώς το βλέμμα μου πέφτει στον σταυρό που υπάρχει στην άκρη του δωματίου, ενώ τριγύρω κρέμονται διαφόρων ειδών μαστίγια και δεν θέλω να μάθω τι μπορεί να κρύβουν όλα αυτά τα ξύλινα συρτάρια. 

Τον αισθάνομαι πίσω μου και έπειτα το χέρι του ανεβαίνει προς το φερμουάρ του φορέματος μου, παραμερίζει τα μαλλιά μου και αρχίζει να το κατεβάζει αργά, <<Εάν δεν σου αρέσει κάτι ζήτα μου και θα σταματήσω>> η φωνή του ακούγετε δίπλα από το αυτί μου και ανατριχιάζω. <<Με ακούς Γουέντι;>> ρωτάει σιγανά και κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά <<Τι θα κάνεις εάν δεν σου αρέσει κάτι;>>. 

<<Θα σου ζητήσω να σταματήσεις>> λέω με τρεμάμενη φωνή και μου δίνει ένα φιλί στον ώμο, <<Καλό κορίτσι>> συνεχίζει να κατεβάζει το φερμουάρ ώσπου μόνο εγώ συγκρατώ το φόρεμα από το να κυλίσει στο πάτωμα. <<Δεν χρειάζεται να πεις κανέναν κωδικό, μόνο σταμάτα>> λέει και γνεύω καταφατικά, καθώς το κάτω μέρος του σώματος μου αρχίζει να πάλετε. <<Άσ' το>> λέει επιτακτικά και σηκώνω τα χέρια μου, ενώ το φόρεμα κυλάει στα πάτωμα και μένω μόνο με τo μαύρο στριγκάκι μου. 

Τα μάτια του περιπλανιούνται πάνω μου και νοιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν, <<Τόσο γαμημένα όμορφη>> κοιτάζω το καυτό βλέμμα του και καταπίνω, <<Γδύσε με>> προστάζει και χαμογελάω. Με μεγάλη μου χαρά. Απλώνω τα χέρια μου πάνω του και βγάζω πρώτα το σακάκι <<Πέτα τα κάτω>> λέει κοφτά και σηκώνω το φρύδι μου, <<Έχεις λεφτά για πέταμα;>> ρωτάω καθώς το διπλώνω αφήνοντας το στη άκρη. Αρπάζει το χέρι μου και με τραβάει πάνω του <<Αυτή την στιγμή δεν με νοιάζει το γαμημένο σμόκινγκ, απλώς θέλω να μπω μέσα σου, sweetheart και να σε γαμήσω δυνατά για αυτό που έκανες το πρωί>>. 

Twisted PleasureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora