Ρίχνω μια ματιά στα χαρτιά που έχω απλωμένα πάνω στο πάσο της κουζίνας μου και τρώω την τελευταία μπουκιά από το βραδινό μου. Τελικά το να διοργανώσω ένα πάρτι δεν είναι τόσο απλό όσο νόμιζα, χρειάζεται αρκετή προετοιμασία και κυρίως χρήματα. Αφήνω στην άκρη τα έγραφα και κατεβαίνω από το ψιλό σκαμπό που κάθομαι, χρειάζομαι ένα χαλαρωτικό μπάνιο και ύπνο. Όσο σκέφτομαι ότι απόψε θα κοιμηθώ ήρεμη, καθώς το συνεργείο έφυγε πριν από μισή ώρα και έκανα θαυμάσια δουλειά - ακόμα κι αν ανήκουν στην εταιρία του Μάικλ. Μου έδειξαν πως να χρησιμοποιώ την εφαρμογή στο κινητό μου, ώστε να παρακολουθώ τις κάμερες σε όλο το σπίτι, ενώ μπορώ να ενεργοποιώ και να απενεργοποιώ τον συναγερμό από την εφαρμογή.
Βάζω τα πιάτα στο πλυντήριο πιάτων και προχωράω προς το υπνοδωμάτιο μου, η μπαλκονόπορτα είναι κλειστή, εάν ανοίξει θα χτυπήσει ο συναγερμός και θα μαζευτεί όλη η ασφάλεια του κτηρίου, όμως από την στιγμή που έχουν τοποθετήσει κάμερα στο μπαλκόνι θα μπορώ να δω εάν κάποιος είναι απ' έξω.
Μπαίνω στο μπάνιο και ανοίγω την βρύση της μπανιέρας στο ζεστό, οι ατμοί αμέσως γεμίζουν τον χώρο γύρω μου δημιουργώντας μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Από χθες βρίσκομαι συνεχώς στην τσίτα και όχι μόνο λόγο του γεγονότος πως κάποιος βρισκόταν έξω από το υπνοδωμάτιο μου, αλλά και για όσα έγιναν με τον Μάικλ. Κάθε φορά που τον βλέπω νοιώθω πως χάνω τον έλεγχο. Τον ήθελα - πάντα τον ήθελα, από την πρώτη φορά που τον γνώρισα και όταν έγινα δικιά του τον ήθελα ακόμα περισσότερο, αλλά με κατέστρεψε. Έβαλε ένα γαμημένο στοίχημα με τον Σεμπάστιαν και έπειτα από έξι χρόνια χωρίς καν να ανταλλάξουμε μια λέξη, ζήτησε από τον πατέρα μου να με παντρευτεί, με αποκορύφωμα ένα μήνα πριν τον γάμο να με διαλύσει ξανά.
Και τώρα επέστρεψε πάλι, είμαι σίγουρη πως αργά ή γρήγορα θα με διαλύσει για ακόμη μια φορά, και δε θα κάνω τίποτα για να τον σταματήσω. Μάλλον είμαι μαζοχίστρια.
Η καρδιά μου ξεκινάει να χτυπάει δυνατά, καθώς η εικόνα που είδα μέσα στο δωμάτιο του έρχεται στο μυαλό μου και νοιώθω το κορμί μου να αντιδράει. Κλείνω τα μάτια μου ακούω τον σφυγμό μου να σφυροκοπάει μέσα στην ησυχία. Έχουν περάσει τόσο χρόνια από την τελευταία φορά που τον είχα κοντά μου, κι όμως μπορώ να μυρίσω ακόμα το άρωμα του, το γαρίφαλο από τα τσιγάρα του, τα χέρια του να κυλάνε στο κορμί μου, το ηλιοκαμένο δέρμα του, την ανάσα του, το βλέμμα του. Λες και ξέρει πάντα τι σκέφτομαι. Τι θέλω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Twisted Pleasure
RomansaΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...