Το τζετ σκι κόβει ταχύτητα και ένας υπάλληλος βρίσκετε στην άκρη του κάτω καταστρώματος από το οποίο και φύγαμε, το δένει στην άκρη και ο Μάικλ πηδάει πάνω στην προβλήτα, γυρίζει προς το μέρος μου και μου δίνει το χέρι του για να ανέβω πάνω. Τον ακολουθώ και βρίσκουμε τους γονείς του να κάθονται στην πισίνα <<Πως ήταν η θάλασσα;>> ρωτάει η μητέρα του Μάικλ και ανασηκώνετε από την ξαπλώστρα της, <<Μια χαρά μαμά>> μια χαρά - κάτι περισσότερο από μια χαρά...
<<Εγώ πάω να ετοιμαστώ για το δείπνο, Γουέντι τι λες να περάσουμε πρώτα από το σπα;>> κοιτάζω την Ελίζαμπεθ και χαμογελάω, ενώ ο Μάικλ μου κάνει νόημα να ακολουθήσω την μητέρα του. Ανεβαίνουμε με το εσωτερικό ασανσέρ που υπάρχει στο γιοτ στον τελευταίο όροφο και προχωράμε κατά μήκος του διαδρόμου, το σπα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, στην μια άκρη υπάρχει σάουνα και χαμάμ, ενώ από την άλλη είναι το μασάζ και ο χώρος του κομμωτηρίου. Ξαπλώνουμε με την μητέρα του Μάικλ στα δυο ειδικά κρεβάτια που υπάρχουν και αφήνουμε τις κοπέλες να μας περιποιηθούν με μασάζ σε όλο το σώμα και έπειτα να μας ετοιμάσουν για το δείπνο.
Η Ελίζαμπεθ πραγματικά το απολαμβάνει το ίδιο και εγώ. αν και αισθάνομαι κάπως χαμένη μέσα σε τόσα δισεκατομμύρια, πραγματικά αυτός ο άνθρωπος είναι ένα πλούσιο κάθαρμα. <<Πανέμορφη!>> η Λέιλα, η κομμώτρια του πλοίου ολοκληρώνει το υπέροχο σινιόν χτένισμα μου και με κοιτάζει χαμογελαστή. <<Σε ευχαριστώ>> λέω με τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν. <<Έχει δίκιο η Λέιλα, ο γιός μου δεν θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερη επιλογή από εσένα Γουέντι>>. η Ελίζαμπεθ γυρίζει προς το μέρος μου και χαμογελάει απαλά. <<Δεν...>>.
<<Το εννοώ>> λέει και με διακόπτει, <<Πρώτη φορά μετά από χρόνια τον βλέπω πιο... πιο χαλαρό. Ο τρόπος που σε κοιτάζει λέει πολλά και πίστεψε με ξέρω πότε ένας άνδρας είναι ερωτευμένος με κάποια>>. Χαμογελάω, καθώς η Ελίζαμπεθ είναι τόσο γλυκιά και ευγενική μαζί μου, το άκρο αντίθετο από τον γιό της.
<<Ο κύριος Φίλιπ;>> ρωτάω και με κοιτάζει ερωτηματικά.
<<Για τον κύριο Φίλιπ αναφέρεστε, είστε τόσο ταιριαστοί μαζί. Είχα διαβάσει διάφορα άρθρα για εσάς, αλλά από κοντά είστε πολύ πιο όμορφη>>. Τα χείλη της σχηματίζουν ένα αμυδρό χαμόγελο που στην συνέχεια ξεθωριάζει.
<<Το ίδιο και εσύ Γουέντι, σε παρακαλώ μίλα μου στον ενικό>>, λέει και σηκώνετε από την θέση της προχωρώντας προς τα έξω ώστε να κατέβουμε στις καμπίνες μας. <<Αυτή είναι του Μάικλ>> δείχνει την πόρτα που βρίσκετε στο τέλος του διαδρόμου και έπειτα ανοίγει την δικιά της και μπαίνει μέσα. Προχωράω μέχρι το τέρμα και γυρίζω το πόμολο, <<Γουέντι>> πριν καν προλάβω να μπω μέσα βλέπω τον Μάικλ να με κοιτάζει.
ESTÁS LEYENDO
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...