Κεφάλαιο 40

483 31 5
                                    

Μάικλ.

Αισθάνομαι τους γοφούς της να κουνιούνται γύρω από την στύση μου καθώς παραδέχεται πως ήμουν η φαντασίωση της όλα αυτά τα χρόνια. Σηκώνω το χέρι μου και τις ρίχνω μια ξυλιά στον κώλο και την νοιώθω να τινάζεται τσιρίζοντας. Τρίβει το σημείο όπου την χτύπησα, αλλά ξαναβάζει τα χέρια της γύρω από τους ώμους μου. <<Ήσασταν πολύ άτακτη δεσποινίς μου...>> της λέω και χαμογελάει ντροπαλά, <<Τι χρησιμοποιούσες, δονητή, μαξιλάρι, κάποιο αντικείμενο...;>> 

Το στήθος ανεβοκατεβαίνει ρυθμικά και εισπνέει ρηχά, <<Το χέρι μου...>> η παλάμη μου πέφτει ξανά πάνω στον πισινό της και έπειτα την τραβάω απότομα ενώνοντας τα στόματα μας για να πνίξω την κραυγή της. <<Σου άρεσε όπως σε πήδηξα χθες;>> ρωτάω σιγανά, δίπλα από το αυτί της. 

<<Ναι...>> κι άλλη ξυλιά. 

<<Σου άρεσε ο φόβος μήπως μας πιάσουν στα πράσα;>>. 

<<Ναι...>> κι άλλη. 

<<Και εγώ που πίστευα πως είσαι ανεπίδεκτη μαθήσεως, συγχαρητήρια δεσποινίς μου είστε πραγματικά μια αδίστακτη γυναίκα>>. 

Κι άλλη ξυλιά.

<<Μάικλ...>> λέει και σκύβει απότομα μπροστά βγάζοντας μια κραυγή. 

<<Σου αρέσω εγώ;>>.

Η βαριά ανάσα της χτυπάει το αυτί μου και με πιάνει δυνατά από τους ώμους. <<Ναι...>.

Ξυλιά.

<<Με θέλεις πολύ;>>. 

<<Ναι...>>

Ξυλιά. Μουγκρίζει και τα χέρια της διατρέχουν το κορμί μου, ενώ το χείλη της βρίσκονται μια ανάσα από τα δικά μου. 

<<Σε καυλώνει αυτό μωρό μου; Είσαι τόσο υγρή για εμένα;>>

<<Ναι>>.

Ξυλιά.

Αυτή την φορά βογκάει και τρίβετε πάνω στο πέος μου αναζητώντας περισσότερα.

<<Ήθελες να με παντρευτείς για να με τιμωρήσεις;>> ρωτάω με βαθιά φωνή. 

Σταματάει απότομα και τις ρίχνω δυο ξυλιές καθώς, είμαι βέβαιος πως η απάντηση της θα είναι θετική. <<Ααα!!>> κολλάει πάνω μου και την ακινητοποιώ. 

<<Μπορώ να παίξω και εγώ βρόμικα μωρό μου>>. 

Την σηκώνω από πάνω μου, βγάζω το μαγιό της και τα ρούχα μου απελευθερώνοντας επιτέλους το πέος μου και την τραβάω ξανά προς το μέρος μου, αλλά στην κατάλληλη στάση. 

Twisted PleasureTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang