<<Σε μια ώρα πρέπει να ήμαστε στο αεροδρόμιο>> λέω και προσπαθώ να βρω τα ρούχα μου, έχω μετακομίσει με τον Μάικλ εδώ και τρεις μέρες, αλλά ακόμα δεν έχω ταχτοποιήσει όλα τα πράγματα μου και σήμερα πετάμε για Μαϊάμι, μιας και αύριο είναι η επίδειξη.
<<Γαμώτο, δεν βρίσκω τα Tom Ford πέδιλα μου>> λέω και βγάζω έξω από τις κούτες όλα τα παπούτσια μου ψάχνοντας να βρω αυτά που θέλω. <<Μήπως είναι αυτά;>> κοιτάζω προς την Νίκη και χαμογελάω, <<Ναι, είσαι θέα!>> λέω και τα βάζω στην βαλίτσα μου. <<Μέχρι να γυρίσετε θα φροντίσω να έχουν μπει όλα στις θέσεις του>>, χώνω μέσα μερικά ακόμη ρούχα και κοιτάζω γύρω μου μήπως έχω ξεχάσει κάτι. Ευτυχώς το φόρεμα μου έχει φτάσει ήδη στο ξενοδοχείο μαζί με τα ρούχα των κοριτσιών, όπως και το κουστούμι του Μάικλ.
<<Έτοιμη;>> τον βλέπω να μπαίνει μέσα στο δωμάτιο φορώντας, λευκό πουκάμισο και μαύρο παντελόνι. <<Ναι>> λέω βιαστικά και κλείνω την βαλίτσα μου, την παίρνει στα χέρια του και πηγαίνει προς το ασανσέρ, η Νίκη με πλησιάζει και με αγκαλιάζει σφιχτά. <<Είμαι σίγουρα πως θα σκίσεις. Όλα θα πάνε καλά>> λέει με την γλυκιά φωνή της και χαμογελάω. Είναι η μόνη - εκτός από τον Μάικλ και την φίλη μου, που με ενθαρρύνουν αυτές τις μέρες, κοιτάζω το κινητό μου αλλά δεν υπάρχει τίποτα ούτε μια κλήση από τους γονείς μου. Αναστενάζω και ακολουθώ τον Μάικλ. Δίνει τις βαλίτσες μας στον Άνταμ και καθόμαστε στο Suv, ενώ ο Άνταμ βάζει μπροστά.
Ελπίζω να μην έχει πολύ κίνηση στους δρόμους αυτή την στιγμή καθώς από το σπίτι του Μάικλ μέχρι το Διεθνές Αεροδρόμιο Τζον Κέννεντυ είναι μια ώρα και αν αργήσουμε αυτό σημαίνει πως θα φτάσουμε απόγεμα στο Μαϊάμι και το βράδυ έχω κανονίσει ένα πάρτι καλωσορίσματος στο ξενοδοχείο όπου θα διαμείνουμε. Γαμώτο πως θα προλάβω. Αισθάνομαι το χέρι του Μάικλ να πιάνει απαλά το δικό μου, λες και καταλαβαίνει πότε αγχώνομαι. Παίρνω μια ανάσα και κοιτάζω έξω από το παράθυρο παρακαλώντας νοερά να φτάσουμε γρήγορα.
<<Κύριε Κίνγκ>> οι πιλότοι του Μάικλ μας υποδέχονται και ανεβαίνουμε στο τζετ με τον Άνταμ να μας ακολουθεί, διαλέξω μια από τις θέσεις και κάθομαι αναπαυτικά. Τελευταία φορά που μπήκα εδώ μέσα πετούσαμε για Άσπεν και ήμουν τόσο χαλαρή, σε αντίθεση με τώρα. Ο Μάικλ κάθετε στην θέση απέναντι μου, καθώς ο πιλότος μας ανακοινώνει πως η πτήση μας θα διαρκέσει τρεις ώρες. Γυρίζω το κεφάλι μου και κοιτάζω το τζετ να παίρνει θέση στον αεροδιάδρομο και να αναπτύσσει ταχύτητα για να απογειωθεί.
ESTÁS LEYENDO
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...