Μαζεύω τα πεσμένα ρούχα μου από το πάτωμα και τα αφήνω στο μπάνιο, μπαίνω στην κουζίνα και πιάνω την κούπα με τον καφέ μου. Εικόνες από την χθεσινή βραδιά με τον Μάικλ έρχονται στο μυαλό μου και ακόμα δεν πιστεύω, ότι τον έπεισα να δηλώσει δημόσια, πως είναι μαζί μου. Σκοπός μου δεν είναι να τον παντρευτώ, αλλά να τον πληρώσω με το ίδιο νόμισμα. Πηγαίνω στην ντουλάπα - δωμάτιο και διαλέγω ένα παντελόνι και ένα λευκό τοπάκι για το γραφείο. Έχω αρκετή δουλειά σήμερα και πρέπει να έχω τελειώσει πριν τις πέντε, ώστε να επιστέψω σπίτι και αφού κάνω ένα γρήγορο ντουζ να ετοιμαστώ για το γκαλά. Πιάνω την τσάντα μου και βγαίνω από το διαμέρισμα, κατεβαίνω στο γκαράζ και ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο μου.
Είμαι σταματημένη σε ένα κόκκινο φανάρι και για πολλοστή φορά παίζω ξανά τις αναμνήσεις μου με τον Μάικλ. Για μια στιγμή χθες το βράδυ πίστεψα ότι θα κοιμόταν μαζί μου - όχι ότι ήθελα. Ο άλλος μου εαυτός σηκώνει το φρύδι του και με κοιτάζει. Εντάξει ήθελα να μείνει μαζί μου, αλλά μετά το τηλεφώνημα του στην Τζωρτζίνα η διάθεση του έπεσε και μου είπε ότι είχε δουλειές. Δεν με πειράζει, καλύτερα που έφυγε. Ηλίθια. Φωνάζει το υποσυνείδητό μου, όμως το αγνοώ. Το φανάρι ανάβει πράσινο και οδηγώ μέχρι την δουλειά μου.
Λίγο μετά τις τέσσερις ακούω την πόρτα του γραφείου μου να χτυπάει απαλά, <<Παρακαλώ>> η Στέλλα ξεπροβάλει από την άκρη και την κοιτάζω, <<Ήρθε ένα πακέτο για εσένα>> λέει αινιγματικά και συνοφρυώνομαι. <<Δεν έχω παραγγείλει κάτι, ποιος το έφερε;>> την ρωτάω και χαμογελάει <<Ένας άνδρας, νομίζω το όνομα του ήταν Άνταμ>>. Ο οδηγός του Μάικλ. Την βλέπω να σπρώχνει την πόρτα και μπαίνει μέσα κρατώντας στα χέρια της ένα τεράστιο, λευκό κουτί τυλιγμένο με ροζ κορδέλα. Το αφήνει πάνω στο τραπεζάκι, δίπλα από τον καναπέ μου και με κοιτάζει <<Άντε λοιπόν τι περιμένεις άνοιξε το>> λέει γεμάτη ενθουσιασμό και σηκώνομαι από την καρέκλα μου.
Πιάνω την κορδέλα και το ξετυλίγω, αλλά σταματάω. Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά, καθώς ξέρω πως το έχει στείλει ο Μάικλ και αναρωτιέμαι τι να κρύβεται μέσα. Ίσως κανένα σετ με χειροπέδες ή δεν ξέρω τι άλλα αξεσουάρ χρησιμοποιεί. Ξεφυσάω, σηκώνω το καπάκι και μου κόβετε η ανάσα.
<<Γουέντι! Ουάου!>> σχολιάζει η Στέλλα και κοιτάζουμε και οι δυο το ασημί φόρεμα που υπάρχει μέσα στο κουτί, <<Είναι υπέροχο, ποιος το έστειλε;>> ρωτάει και καταπίνω. <<Ο Μάικλ>> με κοιτάζει ερωτηματικά και ξεφυσάω, <<Ο Μάικλ Κινγκ>>. Τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα από το σοκ, ενώ εγώ βρίσκω ακόμα ένα μικρότερο κουτί μέσα, με ασορτί παπούτσια. <<Ο γνωστός Μάικλ Κίνγκ. Αυτός που θα παντρευόσουν πριν από ενάμιση χρόνο;>>.
ESTÁS LEYENDO
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...