<<Καλημέρα>> περνάω την είσοδο της εταιρίας μου και σταματάω μπροστά στην Στέλλα <<Καλημέρα Γουέντι>> χαμογελάει και σηκώνει τα μάτια της από τον υπολογιστή. <<Μόλις μου έστειλαν τις φωτογραφίες της Σάρα, πήγαν όλα τέλεια>> συμπληρώνει. Να και κάτι που πάει τέλεια. <<Ωραία, ας ξεκινήσουν την επεξεργασία, στειλ' τες μου στο μέιλ ώστε να τις δω. Επίσης ψάξε να βρεις την καλύτερη εταιρία σεκιούριτι του Μανχάταν, θέλω να τοποθετήσω στο διαμέρισμα μου τελευταίας τεχνολογίας κάμερες και συναγερμό. Μόλις τους βρεις κλείσε ένα ραντεβού για τοποθέτηση όσο πιο γρήγορα μπορούν, ακόμα και αύριο>>.
Η Στέλλα με κοιτάζει και συνοφρυώνεται, <<Όλα καλά; σε βλέπω κάπως;>> ρωτάει και βγάζω τα γυαλιά ηλίου μου αποκαλύπτοντας τους μαύρους κύκλους που διακοσμούν το κάτω μέρος των ματιών μου, <<Όχι, τίποτα δεν είναι καλά, αλλά θα γίνουν>> απαντάω κοφτά και προχωράω προς το γραφείο μου. Με το ζόρι κατάφερα να κοιμηθώ μία ώρα, καθώς ξυπνούσα κάθε πέντε λεπτά με την σκέψη ότι μπορεί να ξανά έρθει ο τύπος και κανένας από τους άνδρες της ασφάλειας δεν θα μπορούσε να με προστατεύσει, μιας και δεν με πίστευαν καν, ότι κάποιος είχε διαρρήξει την μπαλκονόπορτα.
Αφήνω την τσάντα μου στο γραφείο μου και πίνω μερικές γουλιές από τον καφέ που βρίσκετε πάνω του. Ανοίγω τον υπολογιστή μου και ξεκινάω να κοιτάζω την φωτογράφηση της Σάρα. Πράγματι η Στέλλα είχε δίκιο, είναι υπέροχη, κοιτάζω κάποιες λήψεις που έχει τα μάτια της κλειστά και χαμογελάει, μοιάζει χαμένη στις σκέψεις της. Επιλέγω μερικές που θεωρώ ιδανικές, ώστε να κοσμήσουν τις πόλεις με γιγαντοαφίσες, ενώ άλλες, όπως είναι η τελευταία, στην οποία είναι εντελώς γυμνή, μπροστά στο φακό, κρύβοντας με τα χέρια της τα επίμαχα σημεία του κορμιού της, θα γίνουν μια πολύ ωραία πριβέ συλλογή. Όποιος διαθέσει τα περισσότερα θα καταφέρει να την αποκτήσει.
Ένα σιγανό χτύπημα στην πόρτα με κάνει να σηκώσω τα μάτια μου από την οθόνη, <<Παρακαλώ>> βλέπω την Στέλλα να έρχεται μέσα και σηκώνω την κούπα μου για να πιώ μερικές γουλιές καφέ. <<Λοιπόν η φωτογράφιση είναι τέλεια, θα σου στείλω τις λήψεις που μου άρεσαν περισσότερο, μίλα και με τον Έντι, εάν συμφωνεί και αυτός με αυτές τις φωτογραφίες προχωρήσετε και υπάρχουν μερικές που θέλω να γίνουν πριβέ συλλογή>> η Στέλλα σημειώνει όσα λέω και στο τέλος χαμογελάει ελαφρά. <<Τέλεια θα του τηλεφωνήσω αμέσως. Α! σου βρήκα την κατάλληλη εταιρία σεκιούριτι, επίσης είχε και κορυφαίες αξιολογήσεις>>.
YOU ARE READING
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...