8 χρόνια πριν.
Γουέντι.
Παραμονή Χριστουγέννων 2016.
<<Θύμισε μου για πιο λόγο πρέπει να έρθω μαζί σας; έχω κλείσει ήδη την πτήση μου και πετάω σε μια ώρα>> κλείνω την βαλίτσα μου και βγαίνω από το διαμέρισμα μου με την Αλεξάνδρα να με ακολουθεί. <<Γιατί είσαι φίλη μου>> της ρίχνω ένα λοξό βλέμμα και συνεχίζω να προχωράω στον διάδρομο του Πανεπιστημίου. <<Αυτό δεν είναι επιχείρημα, ώστε να υπομείνω μια τρίωρη διαδρομή με τον Αντρέι και τον Μάικλ Κίνγκ>> δεν είχα πρόβλημα με τον νέο φίλο της κολλητής μου, είναι ευχάριστος, με χιούμορ και δείχνει να την θέλει πραγματικά, όμως ο Μάικλ μου την σπάει.
<<Δεν ακούγετε και τόσο άσχημα>> με τραβάει από το μπράτσο και σταματάω, <<Κάν' το για μένα. Σε παρακαλώ, θα περάσουμε τέλεια. Άλλωστε απ' ότι άκουσα ο Μάικλ κάνει πάρτι απόψε>>. Φυσικά.
<<Και τι σχέση έχω εγώ μαζί του;>> κατσουφιάζει και αναστενάζει, <<Είσαι φίλη μου, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθεις, επίσης θα είναι εκεί και οι άλλοι φίλοι του...>>.
<<Εάν προσπαθείς να με ρίξεις με όλα αυτά, δεν θα πιάσει>> όσο απεχθάνομαι τον Μάικλ το ίδιο νοιώθω και για τους φίλους του, εκτός από τον Αντρέι φυσικά. Τους έχω συναντήσει μια - δυο φορές και η Αλεξάνδρα επιμένει πως ο Σεμπάστιαν με γουστάρει. Δεν υπάρχει περίπτωση. Είναι σαν να βλέπω ένα παγόβουνο στην Ανταρκτική, αλλά τουλάχιστον δεν με φοβίζει τόσο, όσο ο Μάικλ....
Τα μάτια του κάθε φορά που με κοιτάζει είναι σαν να προσπαθούν να διαβάσουν την ψυχή μου....
Καθαρίζω τον λαιμό μου και βλέπω την φίλη μου να με κοιτάζει πεταρίζοντας της βλεφαρίδες της, <<Αυτό μπορεί να πιάνει στον Αντρέι, όχι σε εμένα>> λέω κοφτά και κατσουφιάζει. <<Επίσης δεν έχω να φορέσω τίποτα, τα ρούχα μου είναι στο σπίτι μου και δεν υπάρχει περίπτωση οι γονείς μου, να με αφήσουν εάν τους πω ότι ο Μαίκλ Κίνγκ κάνει πάρτι και....>>.
<<Θα φορέσεις κάτι δικό μου>> η Αλεξάνδρα με αγκαλιάζει σφιχτά και δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Ξεφυσάω καθώς είναι μάταιο να προσπαθώ άλλο, δεν θα σταματήσει να με πρήζει μέχρι να πω ναι. <<Προχώρα, προτού, το μετανιώσω>> με πιάνει από το χέρι και βγαίνουμε στον τεράστιο προαύλιο χώρο.
Βλέπω τον Αντρέι με τον Μάικλ να είναι ακουμπισμένοι πάνω στο καπό ενός μαύρου Cayenne S Suv, ενώ διακρίνω τον Μάικλ να κρατάει ένα τσιγάρο στο χέρι του. Όλα τα γυναικεία μάτια είναι καρφωμένα πάνω τους και έπειτα πάνω μας, καθώς προχωράμε προς το μέρος τους, ενώ αισθάνομαι κύματα ζήλιας να έρχονται προς το μέρος μας. Αν είναι δυνατόν.
STAI LEGGENDO
Twisted Pleasure
Storie d'amoreΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...