Κεφάλαιο 35

471 36 1
                                    

Γουέντι/ Μάικλ

Γουέντι.

Κοιτάζω την κορυφή του όρου Άσπεν και η ανάσα μου βγαίνει λαχανιασμένη, μια ώρα πεζοπορία είναι αρκετή για να με εξαντλήσει. Είναι μόλις λίγο μετά τις δέκα το πρωί και ο ήλιος λάμπει ψιλά στον γαλανό ουρανό, τα μάτια μου πέφτουν στον Μάικλ που βρίσκετε μερικά μέτρα μακριά μου και είναι ντυμένος με φόρμες. <<Ε μη τεμπελιάζεις sweetheart>> φωνάζει πίσω του για να τον ακούσω και τρέχω προς το μέρος του. <<Ξέρεις δεκαπέντε χιλιόμετρα σε μια ώρα δεν το λες και λίγο>> μουρμουρίζω και χαμογελάει, γυρίζει προς το μέρος μου και βγάζει το κινητό από την τσέπη του. <<Άνταμ σε ένα τέταρτο να είσαι εδώ>> λέει και το κλείνει. <<Μπορούμε τουλάχιστον να πάμε μέχρι το πάρκο;>> ρωτάει και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου. Ευτυχώς το πάρκο, στο οποίο μπορεί άνετα κάποιος να κάνει πικ νικ ή να κάτσει στα παγκάκια κάτω από τα πανύψηλα δέντρα βρίσκετε μόλις λίγα μέτρα μακριά μας. Ο Μάικλ μου κάνει νόημα να τον ακολουθήσω και ξεκινάει να προχωράει. 

Λίγα λεπτά μετά κάθομαι σε ένα από τα παγκάκια και πίνω λίγο νερό, κοιτάζω προς τον Μάικλ, ο οποίος μοιάζει χαλαρός και δεν έχει κουραστεί σχεδόν καθόλου. Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να τρέξει μαραθώνιο και πάλι δεν θα ιδρώσει ούτε λίγο. Βλέπω από την γωνία να εμφανίζεται το Audi και σηκώνομαι όρθια. Ο Άνταμ σταματάει μπροστά μας και μπαίνουμε στο πίσω κάθισμα, χρειάζομαι επειγόντος ένα μπάνιο το οποίο ελπίζω να βοηθήσει τα κουρασμένα πόδια μου. 

<<Έχω λίγη δουλειά, αλλά θέλω να πάμε μια βόλτα το απόγευμα τι λες;>> ο Μάικλ με πιάνει από την μέση και με σταματάει καθώς πάω να ανέβω τις σκάλες. <<Θα είμαι στο δωμάτιο>> του δίνω ένα πεταχτό φιλί και ανεβαίνω προς το πάνω όροφο. Χαμογελάει και με ακολουθεί, αλλά μπαίνει στο γραφείο του και κλείνει την πόρτα πίσω του. Μου αρέσει αυτός ο Μάικλ, ναι μπορεί να είναι βίαιος και άγριος στο σεξ μαζί μου, όμως την υπόλοιπη ημέρα μου φέρετε τόσο ωραία. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν όντως έχει αλλάξει τόσο πολύ ή στο τέλος θα πληγωθώ για ακόμη μια φορά. Ελπίζω να ισχύει το πρώτο. Βγάζω το κολάν και την κοντομάνικη μπλούζα μου και μπαίνω στο μπάνιο. 

Όλα πλέον είναι πιο περίπλοκα μέσα στο μυαλό μου, ήθελα απλώς να τον πληρώσω με το ίδιο νόμισμα, να τον πληγώσω όπως έκανε και αυτός μαζί μου, αλλά τις τελευταίες μέρες μου δείχνει έναν διαφορετικό εαυτό. Είναι ρομαντικός και όλα όσα μου εξομολογήθηκε με κάνουν να διστάζω, γίνετε ένας άνθρωπος να αλλάξει τόσο πολύ;

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now