Πάνω στα χαρτιά υπάρχει η ημερομηνία έναρξης της σχέσης μας και από κάτω τα ονόματά μας, δεσποινίς Γουέντι Σάτον κάτοικου 10065, Διαμέρισμα 35, 305 Ε, 61st. Νέα Υόρκη. (Υποτακτική). Κύριος Μάικλ Κίνγκ, κάτοικου, αρχοντικού, 4E 79th st, Νέα Υόρκη. (Κυρίαρχος).
Υπέροχα με έχει φακελωμένη.
Παίρνω μια ανάσα και ξεκινάω να διαβάζω.
Οι παρακάτω κανόνες και όροι, υπάρχουν για να βοηθήσουν την Υποτακτική να εξερευνήσει τον αισθησιασμό και τα όρια της με ασφάλεια, σεβασμό και μέριμνα για τις ανάγκες της. Τόσο ο Κυρίαρχος όσο και η Υποτακτική συμφωνούν πως ότι συμβεί κάτω από τους όρους του συμβολαίου θα είναι συναινετικό, εμπιστευτικό και υπόκεινται στα προ συμφωνηθέντα όρια, για αφαίρεση ή πρόσθεση ορίων χρειάζεται συμφωνία εγγράφως.
- Τόσο ο Κυρίαρχος όσο και η Υποτακτική εγγυόνται πως δεν πάσχουν από μεταδιδόμενες σεξουαλικές ασθένειες και θα πρέπει να υποβάλλονται συχνά σε αιματολογικές εξετάσεις.
Γελάω σιγανά με τα όσα διαβάζω και ακόμα βρίσκομαι στις πρώτες δυο παραγράφους, ποτέ δεν φανταζόμουν πως για να μπει κάποιος στο κόσμο του BDSM χρειάζεται να υπογράψει τόσα χαρτιά.
- Ο Κυρίαρχος αναλαμβάνει την ευθύνη για την ευημερία και την κατάλληλη εκπαίδευση της Υποτακτικής. Θα αποφασίζει την φύση της εκπαίδευσης, καθοδήγησής και σωφρονισμού καθώς και τον χρόνο και τόπο επιβολής του, πάντα με βάση τους συμφωνηθέντες όρους.
- Εάν ο Κυρίαρχος δεν ανταποκριθεί στους συμφωνηθέντες όρους και περιορισμούς, η Υποτακτική δικαιούται να το καταγγείλει στην διοίκηση της λέσχης HELLFIRE και να εγκαταλείψει την υπηρεσία του Κυρίαρχου άνευ προειδοποίησης.
- Βάση αυτού του όρου η Υποτακτική θα υπηρετεί και θα υπακούει τον Κυρίαρχο. Θα προσφέρει στον Κυρίαρχο χωρίς ερωτήσεις ή δισταγμούς την απόλαυση που εκείνος θα ζητεί και θα δέχεται χωρίς ερωτήσεις ή δισταγμούς την εκπαίδευση, την καθοδήγηση και τον σωφρονισμό εκ μέρους του, οποιασδήποτε μορφή κι αν έχουν.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!
Βγάζω το κινητό μου και του στέλνω μήνυμα, " Υπακοή - Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα" Αν είναι δυνατόν, <<Θα δέχεται χωρίς ερωτήσεις ή δισταγμούς την εκπαίδευση, την καθοδήγηση και τον σωφρονισμό εκ μέρους του, οποιασδήποτε μορφή κι αν έχουν>> διαβάζω δυνατά ξανά την τελευταία πρόταση και το αίμα μου βράζει. Δεν είμαι κανένα σκυλί για να τον ακολουθώ πιστά, θα κάνω ότι θέλω.
DU LIEST GERADE
Twisted Pleasure
RomantikΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...