Κεφάλαιο 46

486 28 0
                                    

Πέντε μέρες μετά την επίδειξη ο Μάικλ ετοιμάζετε για ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον και εγώ έχω αρκετή δουλειά στο γραφείο, μιας και οι παραγγελιές είναι αρκετές και είμαι κατενθουσιασμένη καθώς όλα τα περιοδικά έγραψαν τα καλύτερα για τον οίκο μας. <<Αύριο θα είμαι πίσω>> κοιτάζω τον Μάικλ απέναντι μου και πίνω λίγες γουλιές καφέ, πιάνω ένα κομμάτι ομελέτα από το πρωινό μου και τρώω. <<Δεν υπάρχει θέμα και εγώ έχω να ταχτοποιήσω αρκετά πράγματα>>. 

<<Μπορεί να μείνει ο Άνταμ και να σε πηγαινοφέρνει στη δουλειά>>. 

Τον κοιτάζω και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου, <<Δεν χρειάζεται έχω αυτοκίνητο και ξέρω να οδηγώ>>, χαμογελάει αχνά και πίνει από την κούπα του. <<Η μητέρα μου θέλει να έρθει μαζί σου στα μαγαζιά>> συμπληρώνει και με κοιτάζει. <<Δεν έχω πρόβλημα>>, η μαμά μου με πίεζε να αρχίσω τις ετοιμασίες του γάμου και δυστυχώς δεν είχα άλλη λύση, τουλάχιστον η Ελίζαμπεθ είναι πολύ συμπαθητική και ελπίζω να έχω έναν λογικό άνθρωπο μαζί μου σήμερα. 

<<Θα μιλήσουμε μόλις προσγειωθώ, να προσέχεις εάν προκύψει κάτι ειδοποίησε με>> ο Μάικλ μου δίνει ένα απαλό φιλί στα χείλη και βγαίνει από την κουζίνα, πιάνω την κανάτα με τον καφέ και ξανά γεμίζω το ποτήρι μου, χρειάζομαι ενέργεια σήμερα - πολύ ενέργεια. 

<<Προτιμώ κάτι απλό>> λέω στην κοπέλα που στέκετε μπροστά μου και κοιτάζω γύρω μου τα δεκάδες νυφικά μέσα στο ατελιέ. 

<<Απλά θα φορέσουν οι καλεσμένοι σου Γουέντι, εσύ πρέπει να είσαι εντυπωσιακή και μιας και ο γάμος θα γίνει φθινόπωρο, πρέπει να κλείσει η σεζόν με τον καλύτερο κοσμικό γάμο της χρονιάς>> κοιτάζω την μητέρα μου που στέκετε δίπλα μου και αναστενάζω. Ίσως έπρεπε να είχα πιει κάτι πιο βαρύ από καφέ το πρωί. 

<<Νομίζω πως μπορεί κάτι να είναι απλό και εντυπωσιακό ταυτόχρονα. Η Γουέντι είναι όμορφη και μπορεί να υποστηρίξει τα πάντα, άλλωστε δεν κάνει το φόρεμα την νύφη, αλλά το αντίθετο>> σχολιάζει η Ελίζαμπεθ και η μητέρα μου την κοιτάζει εξεταστικά. 

<<Ας ξεκινήσουμε με μερικά νυφικά και βλέπουμε τι αρέσει και στην Γουέντι>> λέει η υπάλληλος και μας οδηγεί προς το εσωτερικό του μαγαζιού. 

<<Νομίζω πως θα σου ταιριάζει κάτι σε στενή γραμμή τι λες;>> κοιτάζω την κοπέλα μπροστά μου και χαμογελάω. 

<<Ναι νομίζω πως θα προτιμούσα και εγώ κάτι τέτοιο>>. 

<<Καλύτερα, να αποφύγουμε και τα κουτσομπολιά>> γυρίζω προς την μητέρα μου κοιτάζοντας την άγρια. 

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now