Γουέντι/Μάικλ
Γουέντι.
Μας πήρε είκοσι λεπτά να φτάσουμε από το εστιατόριο μέχρι το πατρικό μου σπίτι, <<Γουέντι!>> η καρδιά μου αναπηδάει καθώς βγαίνουμε από το ασανσέρ, η Άννα έρχεται προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει. <<Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω>> γυρίζει τα μάτια της και κοιτάζει προς τον Μάικλ <<Κύριε Κίνγκ>> τον χαιρετάει τυπικά με ένα νεύμα του κεφαλιού της.
Προχωράω προς το εσωτερικό και σταματάω μόλις βλέπω την μητέρα μου να κάθετε στον καναπέ, με την πρώτη ματιά φαίνεται συγκροτημένη όπως πάντα, όμως πιο προσεκτικά μπορώ να διακρίνω της γραμμές έντασης που έχουν χαραχτεί στο στόμα και κάτω από τα μάτια της. Τα μάτια της έλαμψαν και πάει να σηκωθεί, αλλά ξανά κάθετε κάτω. Είναι κάτι που δεν συνηθίζει να κάνει η Κριστίν Σάτον.
<<Κύριε Κίνγκ θέλετε να σας ξεναγήσω στο σπίτι ή ίσως να πείτε ένα ποτό;>> λέει η Άννα και χαμογελάει σφιχτά.
Με κοιτάζει και συμφωνώ με ένα νεύμα.
<<Θα το ήθελα πολύ>> η φωνή του ακούγετε ήρεμη χωρίς να φανερώνει κάποιο συναίσθημα.
Μόλις το δωμάτιο αδειάζει η μητέρα μου σηκώνετε όρθια <<Γουέντι, χαίρομαι που σε βλέπω>>.
<<Και εγώ μαμά>>.
Με αγκαλιάζει και αισθάνομαι ένα σφίξιμο στο στήθος. Δεν θυμάμαι καν πόσα χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία φορά που με είχα πάρει μια πραγματική αγκαλιά και όχι για κάποιον φωτογράφο που καραδοκεί.
<<Δεν πίστευα πως θα ερχόσουν>> λέει και με αφήνει για να καθίσουμε στον καναπέ, <<Έχεις χάσει βάρος. Πρέπει να τρως>> η παρατήρηση της με κάνει να χαμογελάσω ελαφρά.
<<Δεν είχα όρεξη. Ίσως φταίει το άγχος . Τα πράγματα ήταν κάπως... δύσκολα το τελευταίο καιρό>>.
<<Ναι...>> παίρνει μια ανάσα και πιάνει το μαργαριταρένιο κολιέ που διακοσμεί τον λαιμό της. Το θυμάμαι να της το κάνει δώρο ο πατέρας μου στην επέτειο γάμου τους πριν από δέκα χρόνια.
<<Πολύ άσχημη κατάσταση. Σκέψου πως έκανε κάτι τέτοιο στον Μάικλ Κίνγκ, απ' όλους τους ανθρώπους εκεί έξω διάλεξε αυτόν....>>
<<Γνώριζες για τον εκβιασμό;>> ρωτάω και την διακόπτω, ήθελα να την ρωτήσω από την πρώτη στιγμή.
<<Όχι βέβαια>> μπορώ να διακρίνω την ταραγμένη χροιά της φωνής της. <<Πως σκέφτηκες κάτι τέτοιο, ο εκβιασμός δεν ταιριάζει στην οικογένεια μας Γουέντι>>.
KAMU SEDANG MEMBACA
Twisted Pleasure
RomansaΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...