Κεφάλαιο 21

627 31 19
                                    

Καταπίνω και σηκώνομαι από την θέση μου για να κάτσω δίπλα του, όμως με σταματάει κάνοντας μου νόημα να καθίσω πάνω του. Κλείνω τα μάτια μου και παίρνοντας μια τρεμάμενη ανάσα κάνω ότι μου ζητάει. Τον καβαλάω και τα πόδια μου γλιστράνε πάνω στα δερμάτινα καθίσματα εγκλωβίζοντας τον ανάμεσα τους. Τον ακούω να παίρνει μια κοφτή ανάσα την στιγμή που διαπιστώνει πως δεν φοράω εσώρουχο. Ένα χαμόγελο απλώνετε στα χείλη μου, αλλά η καρδιά μου τρέμει, καθώς τα μάτια του καίνε το κορμί μου. Αισθάνομαι το χέρι του να αγγίζει την γυμνή πλάτη μου και ανατριχιάζω, <<Είσαι πολύ κακό κορίτσι sweetheart και ξέρεις τι παθαίνουν τα κακά κορίτσια;>>.

<<Τι;>> ρωτάω με την φωνή μου να τρέμει, ξέρω ήδη την απάντηση. <<Τιμωρούνται>>. Θεέ μου, η φωνή του είναι σιγανή και σέξι, <<Και από σήμερα το πρωί είσαι δική μου>>, το χέρι του αγγίζει τον γλουτό μου, ενώ τα μάτια του με κοιτάζουν. <<Τι θες Γουέντι;>> δεν μιλάω, δεν μπορώ να μιλήσω, μου έχει κοπεί η ανάσα, τυλίγει τα μαλλιά μου στο χέρι του και τα τραβάει προς τα πίσω τόσο, ώστε να λυγίσω τον λαιμό μου. Η ανάσα του πέφτει καυτή πάνω μου και για πρώτη φορά δεν με νοιάζει που τον μισώ, θέλω να βρεθεί μέσα μου, θέλω να με πηδήξει δυνατά και άγρια. Σκύβει προς το μέρος μου και τα χείλη του ακουμπάνε τον γυμνό λαιμό μου, αφήνοντας απαλά φιλιά πάνω του, ανεβαίνει προς το στόμα μου και προχωράει μέχρι τον λοβό μου.

Τον δαγκώνει και αφήνω έναν τρεμάμενο αναστεναγμό να βγει από τα χείλη μου, <<Μπορώ να μυρίσω το πόσο καυλωμένη είσαι, αισθάνομαι τον ερεθισμό σου Γουέντι πάνω μου. Το μουνί σου στάζει για εμένα, μωρό μου>> ψιθυρίζει στο αυτί μου και καταπίνω. Ακουμπάω τα χέρια μου πάνω στο στέρνο του και αισθάνομαι τον σταθερό χτύπο της καρδιάς του. Σκύβω προς το λαιμό του και περνάω τα χείλη μου ξυστά από τα δικά του, ενώ αφήνω φιλιά κατά μήκος, μέχρι τον λοβό του. <<Θέλω να με πηδήξεις. Άγρια. Δυνατά>> του λέω σιγανά και το χέρι του τυλίγεται γύρω από τον αυχένα μου, με τραβάει απότομα και ενώνει τα στόματα μας.

Αισθάνομαι καυτή λάβα να κυλάει στο κορμί μου καθώς η γλώσσα του εισβάλει μέσα στο στόμα μου και είμαι ανίκανη να κάνω οποιαδήποτε κίνηση. Το αυτοκίνητο σταματάει απότομα και πέφτω πάνω του, χαμογελάει πλατιά και σταματάει να με φιλάει. <<Πάμε>> λέει με την φωνή του βραχνή και τον κοιτάζω ερωτηματικά, που ήμαστε; Σηκώνομαι από πάνω του και τα μάγουλα μου κοκκινίζουν, καθώς βλέπω πως το παντελόνι του είναι λερωμένο από τον δικό μου ερεθισμό. Ο οδηγός ανοίγει την πόρτα και ο Μάικλ βγαίνει πρώτος, απλώνει το χέρι του και κοιτάζω γύρω μου. Έχουμε έρθει σπίτι του.

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now