Μάικλ.
Σκύβω πάνω από την οθόνη και την παρακολουθώ να αυνανίζεται.
Χριστέ μου είναι πανέμορφη.
Και δική μου, μόνο δική μου. Είτε της αρέσει είτε όχι. Θέλω να το κάνει συνέχεια αυτό, μόνο για εμένα.
Μια τούφα από τα μαλλιά της πέφτει πάνω στο πρόσωπο της καθώς ανασαίνει βαριά. Δική μου.
Μπορεί να είχα όποια υποτακτική γούσταρα από την λέσχη, αλλά καμία δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί της. Καμία δεν μπορεί να με ερεθίσει με τον τρόπο του το κάνει αυτή. Θεέ μου. Τόσο όμορφη.
Το κορμί της λικνίζεται, γυρίζει τους γοφούς της και τα στήθη της τραντάζονται. Τα πόδια τις κρέμονται ανοιχτά έξω από την μπανιέρα, δημιουργώντας μια λίμνη στο πάτωμα, καθώς το νερό κυλάει από πάνω τους....
Το νερό χτυπάει την κλειτορίδα της και περνάω την γλώσσα μου πάνω από τα στεγνά χείλη μου, ενώ μέσα μου εύχομαι να ήμουν το νερό, να μπορούσα να την γευτώ, να της έκανα ότι κάνει.
Την βλέπω να αυξάνει τον ρυθμό της και να αυνανίζεται με δύναμη. <<Δεν ανήκω στον κόσμο σου>> η φωνή της ακούγετε λαχανιασμένη. Σε ποιον μιλάει. Δεν υπάρχει κανένας άλλος μέσα στο σπίτι, εάν υπήρχε θα το γνώριζα. <<Θα μπω όμως για να σου αποδείξω πως δεν μπορείς να με έχεις ούτε εκεί. Ποτέ δεν θα κάνω ότι μου λες, δεν είσαι εσύ το αφεντικό>> η καρδιά μου χτυπάει πιο δυνατά, καθώς αρχίζω να καταλαβαίνω και την βλέπω να χύνει ρίχνοντας το κεφάλι της πίσω και... φωνάζει το όνομα μου.
Γαμώτο. Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου όντως είπε το όνομα μου ή το φαντάστηκα. Τα μάτια μου πέφτουν μέσα από την οθόνη στο κορμί της, και θυμάμαι την πρώτη και τελευταία φορά που την είχα αγγίξει. Την σφιχτή κοιλιά της, τον σφιχτώ, στρογγυλό κώλο και τα βυζιά της. Τις σκληρές και υπέροχες ρόγες που είχα ρουφήξει.
Όμως πλέον δεν ήταν ένα μικρό κοριτσάκι, το κορμί της είχε γίνει πιο θηλυκό, το σώμα της είχε περισσότερους και πιο γυμνασμένους μυς και το μουνάκι της... Το πιο σφιχτώ πράγμα που είχα νοιώσει ποτέ μου. Είναι γυναίκα πλέον. Δεν χρειάζεται να είμαι ευγενικός μαζί της αυτή την φορά.
Σηκώνω το βλέμμα μου ξανά προς το πρόσωπο της, μια μικρή ρυτίδα πόνου και ηδονής σχηματίστηκε ανάμεσα τα φρύδια της. Μακάρι να μπορούσα να την φιλήσω να γευτώ τα χείλη της, την γεύση της.
Με σκεφτόταν - αυτό είναι σίγουρο, είπε το όνομα μου. Αναρωτιέμαι όμως πόσο συχνά έκανε κάτι τέτοιο; Είναι τόσο ωραίο, όσο το να έχει έναν άνδρα ανάμεσα στα πόδια της;
Γαμώτο, έχω τόσο καιρό να αισθανθώ, έτσι όπως δείχνει να αισθάνεται αυτή τώρα.
Χαμηλώνει πάλι μέσα στην μπανιέρα και χαλαρώνει, ενώ η αναπνοή της αρχίζει να ηρεμεί σταδιακά.
Όχι καν' το πάλι. Ξανά και ξανά.
Γαμώτο.
Το πέος μου είναι πολύ σκληρό και αν τον γλιστρούσα μέσα της τώρα, αναρωτιέμαι πόσο πολύ θα τον μούσκευε; Θεέ μου τι μου κάνει αυτή η γυναίκα; Καν' το πάλι. Παρακαλώ νοερά, ποιος εγώ που δεν έχω παρακαλέσει ποτέ καμία γυναίκα, για τίποτα και τώρα παρακαλώ για κάποια που δεν πρέπει να έχω και η οποία με έχει ερεθίσει τόσο πολύ, που ο πούτσος μου κοντεύει να ανοίξει τρύπα στο παντελόνι μου. Θεέ μου και απλώς την βλέπω να αυνανίζεται μέσα από μια γαμημένη οθόνη, από τις γαμημένες κάμερες που το δικό μου συνεργείο τοποθέτησε σπίτι της και την παρακολουθώ χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα.
Αναρωτιέμαι εάν μπορεί να με νοιώσει, να αισθανθεί ότι δεν είναι μόνη της....
Σηκώνω τα μάτια μου στα δικά της και την βλέπω να κοιτάζει το κενό, γαλήνια και χαλαρή.
<<Και τώρα ξέρεις, πως είμαι όταν με κυριεύει η απόλυτη ηδονή>> λέει σιγανά και μου παίρνει λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να θυμηθώ πως πριν χρόνια της είχα πει ότι ήθελα να δω πως είναι μέσα στην απόλυτη ηδονή.
Η φωτιά που έκαιγε το κορμί μου πάγωσε. Μιλούσε σε έμενα. Αλλά είμαι σίγουρος πως δεν έχει ιδέα ότι την παρακολουθώ. Πόσο θα ήθελα να τυλίξω το χέρι μου γύρω από τον λαιμό της, αλλά δεν μπορώ για πολλούς λόγους - ο κυριότερος βρίσκομαι μερικά χιλιόμετρα μακριά της. Πιστεύει πως είναι δυνατή, ότι μπορεί να παίξει μαζί μου. Μπορεί να προσπαθήσει.
Σε είχα κάποτε. Θα σε έχω ξανά, μωρό μου.
Και αυτή την φορά με τις ευλογίες του πατέρα της, μπορεί να προσπαθούσα να τον εξοντώσω, αλλά πρέπει να τον πείσω πως έχω αποδεχτεί την μοίρα μου, ότι είμαι πρόθυμος να παντρευτώ την κόρη του. Για να δούμε τότε Γουέντι τι θα κάνεις;
Την βλέπω να βγαίνει από το μπάνιο, τυλίγει μια πετσέτα γύρω της και πηγαίνει προς το υπνοδωμάτιο. Σηκώνομαι από την θέση μου και φοράω το σακάκι μου, πρέπει να εκτονωθώ με κάποιον τρόπο, όμως η Βαλέρια αν και υποτίθεται πως είναι μια έμπειρη Υποτακτική δεν κάνει σωστή δουλειά. Βγάζω το κινητό μου και στέλνω μήνυμα στη Τζωρτζίνα πως θέλω να να μου βρει καινούργια. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, όταν κανονίσει μια συνάντηση μαζί της και την δω θα κρίνω εάν κάνει ή όχι για υποτακτική μου. Φοράω το σακάκι μου και βγαίνω από το γραφείο, ενώ η πόρτα κλείνει και ταυτόχρονα κλειδώνει πίσω μου.
Χρειάζομαι ένα κρύο ντουζ και ύπνο, δεν έχω καμία όρεξη να βγω έξω, ίσως είναι ώρα να βάλω μπροστά το σχέδιο μου όσον αφορά τον Έντουαρντ Σάτον και την μελλοντική μου γυναίκα....
ESTÁS LEYENDO
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...