Κεφάλαιο 57

426 30 2
                                    

Δεν έχω μετακομίσει ακόμα με τον Μάικλ αν και μέσα μου ήθελα πολύ, όμως μου αρέσουν οι στιγμές που περνάμε μαζί, τα ραντεβού που βγαίνουμε και ο τρόπος που μου συμπεριφέρεται και προσπαθεί να με κερδίσει. Φοβάμαι πως εάν γυρίσω πίσω, θα χαθεί όλη αυτή η μαγεία. 

Δυο μέρες μετά το πρώτο μας ραντεβού σπίτι του, ακολουθεί το επόμενο, ο Άνταμ σταματάει στην είσοδο του Βοτανικού κήπου της Νέας Υόρκης και κατεβαίνει για να ανοίξει την πόρτα μου και να κατέβω. Μπαίνουμε μέσα και προχωράμε προσπερνώντας μερικούς τουρίστες για να πάμε κάπου πιο απομονωμένα. Με οδηγεί σε ένα μικρό δρομάκι και βλέπω ανάμεσα σε πυκνή βλάστηση και πανέμορφα λουλούδια ένα ξύλινο τραπεζάκι πάνω σε μια εκρού κουβέρτα, περιτριγυρισμένο από μεγάλες μαξιλάρες και διαφόρων μεγεθών γυάλινα φαναράκια ενώ στην άκρη του τραπέζι υπάρχει ένα ψάθινο καλάθι.

Διακρίνω πολυτελή σερβίτσια πάνω στο τραπεζάκι και κολονάτα ποτήρια και μια σαμπανιέρα με ένα μπουκάλι Dom Perignon. 

<<Μάικλ...>> λέω σιγανά συγκλονισμένη από από το παραμυθένιο σκηνικό που βλέπω μπροστά μου. <<Τι είναι...>>

<<Είπα να κάνουμε κάτι ξεχωριστό για το δεύτερο μας ραντεβού>> η παλάμη του αγγίζει την δική μου προτού το αφήσει και πιάσει απαλά την πλάτη μου χαμηλά. Αισθάνομαι την θέρμη του να απλώνετε σε ολόκληρο το κορμί μου. 

<<Πες  μου ότι έκλεισες τον κήπο για αυτό;>> μέχρι να φτάσουμε εδώ είχα δει και άλλους επισκέπτες όμως δεν υπάρχει κανένας κοντά μας. 

<<Φυσικά και όχι>> λέει ο Μάικλ <<Έκλεισα μόνο ένα κομμάτι του>> τον κοιτάζω και αναστενάζω, όμως αυτός φαίνεται να το διασκεδάζει. 

Αν και μοιάζει ένα απλό πολυτελές ραντεβού νομίζω πως ο Μάικλ έχει απώτερο σκοπό, οι φήμες για την σχέση μας και την μετατόπιση όπως έλεγαν του γάμου μας αργότερα, ακούγονται όλο και περισσότερο, ενώ οι επιχειρήσεις του πατέρα μου ακόμα βρίσκονται χαμηλά. Έκανε δήλωση βγάζοντας με έξω δημόσια: η σχέση μας είμαι σταθερή (ακόμα κι αν δεν είναι) και όλα όσα γράφονται είναι ψέματα. 

Κανένας δεν θα τολμήσει να πει πως ο Μάικλ Κίνγκ λέει ψέματα. 

Με βοηθάει να κάτσω αναπαυτικά και τυλίγω γύρω μου το φλοραλ φόρεμά μου. Ο Μάικλ γεμίζει ένα ποτήρι με σαμπάνια και μου το δίνει, <<Πως πάει η δουλειά;>> ρωτάει και χαμογελάω ελάχιστα, <<Υπέροχα ήδη ετοιμάζουμε τα σχέδια της επόμενης επίδειξης>> απαντάω και πίνω λίγο από το ποτήρι μου. Ο Τζος είναι ενθουσιασμένος και εγώ το ίδιο και αυτή την φορά λέμε να εμπλουτίσουμε κι άλλο τα σχέδια μας. 

Twisted PleasureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora