Κεφάλαιο 55

659 38 13
                                    

Γουέντι/Μάικλ

Γουέντι

<<Το συνηθισμένο Γουέντι>> με ρωτάει η κοπέλα καθώς παραγγέλνω στο ιταλικό εστιατόριο που βρίσκετε δίπλα από το γραφείο μου. Κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και περιμένω για το πακέτο μου. <<Ορίστε>> μου δίνει το φαγητό μου και προχωράω προς την έξοδο. Αισθάνομαι το κινητό μου να δονείτε και το βγάζω κοιτάζοντας την οθόνη, με όσα είχαν γίνει το τελευταίο διάστημα δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με την εταιρία και τις όλο και αυξανόμενες πωλήσεις μας. Μετά την επίδειξη όλο και περισσότεροι διαλέγουν τον οίκο μας και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ανοίγω ένα μέιλ και αρχίζω να διαβάζω, όταν ξαφνικά πέφτω πάνω σε κάποιον με αποτέλεσμα να χυθεί κρασί από το ποτήρι του στα μαύρα ακριβά παπούτσια του.

<<Συγνώμη!>> σηκώνω αστραπιαία τα μάτια μου και κοκκινίζω από ντροπή, <<Συγνώμη εγώ δεν ήθελα να...>> η απολογία μου σταματάει μιας και αντικρίζω ένα γνώριμο πρόσωπο, με ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια. Ανοίγω το στόμα μου, αλλά το ξανά κλείνω.

<<Δεν πειράζει>> λέει ο Μάικλ. <<Δικό μου λάθος, κρατούσα αρκετά χαμηλά το ποτήρι με το κρασί προσπαθώντας να βρω το κατάλληλο τραπέζι>>. Τον κοιτάζω έκπληκτη, καθώς παραμερίζει το ποτήρι του. Αν και μεσημέρι εργάσιμης ημέρας, ο Μάικλ φοράει ένα μαύρο παντελόνι με λευκό πουκάμισο και έχει σηκώσει τα μανίκια του.

<<Τι δουλειά έχεις εδώ;>> ρωτάω και ξανά βρίσκω την φωνή μου, ενώ η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.

Η λέσχη απέχει τουλάχιστον δεκατρία χιλιόμετρα από εδώ και σίγουρα μέσα σε αυτήν την απόσταση μπορούσε να βρει κάποιο άλλο ιταλικό εστιατόριο για να δειπνήσει.

Ανασηκώνει το φρύδι του και με κοιτάζει παιχνιδιάρικα <<Τρώω το μεσημεριανό μου σαν και εσένα>>. Τον κοιτάζω και το χέρι του με τραβάει απαλά στην άκρη την στιγμή που μια βιαστική σερβιτόρα μας προσπερνάει.

<<Συγνώμη δεν συστήθηκα με λένε Μάικλ>>, λέει και απλώνει το χέρι του, τον κοιτάζω και αναρωτιέμαι εάν είναι καλά ή μέσα σε ένα βράδυ έχασε την μνήμη του.

Δεν ξέρω πως να αντιδράσω οπότε κάνω το προφανώς, απλώνω το χέρι μου μέσα στο δικό του. <<Γουέντι>>.

<<Χαίρω πολύ για την γνωριμία Γουέντι>> η παλάμη του είναι ζεστή και μεταφέρει την θερμότητα σε όλο μου το κορμί. Το στομάχι μου φτερουγίζει και προσπαθώ να μείνω ήρεμη.

Twisted PleasureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora