8 χρόνια πριν.
Ιούνιος του 2016.
<<Γουέντι;>> κοιτάζω την Αλεξάνδρα που κάθετε απέναντι μου και περιμένει προφανώς κάποια απάντηση στην ερώτηση που δεν άκουσα. <<Τι;>> ρωτάω και ξεφυσάει, <<Τι θα κάνουμε το βράδυ; πρέπει να το γιορτάσουμε μια φορά κλείνεις τα είκοσι>> λέει και χαμογελάει. <<Ίσως ένα πάρτι ή να βγούμε με τις άλλες σε κάποιο κλαμπάκι, μπορούμε να χορέψουμε μέχρι το πρωί, να βρούμε κάποιον και να ολοκληρώσεις επιτέλους την άποψη σου πάνω στο σεξ>>.
Νοιώθω το στήθος μου να βαραίνει, δεν είχα πει σε κανέναν για εκείνο το βράδυ, ούτε καν στην κολλητή μου, μιας και ο φίλος της τυχαίνει να είναι ο κολλητός, του άνδρα με τον οποίο έκανα σεξ τα Χριστούγεννα και από τότε δεν ξανά βρεθήκαμε τόσο κοντά. Τον έβλεπα αραιά και που σε κάποιο από τα κοσμικά πάρτι, αλλά μέχρι εκεί, κρατούσε πάντα τις αποστάσεις του.
Δεν τον έχω πετύχει ξανά με την Νικόλ, ίσως προσπαθούν να μην τραβάνε τα βλέμματα ή να την βαρέθηκε. Δεν νοιάζει, ας έχει όποια γουστάρει. Χέστηκα. <<Λοιπόν;>> ρωτάει η φίλη μου και κάθομαι αναπαυτικά πίσω στον καναπέ του σαλονιού μας. <<Πες και στις άλλες να βγούμε το βράδυ, αλλά σε παρακαλώ θέλω κάτι... ήρεμο>> χαμογελάει πλατιά και πιάνει το κινητό της. <<Έγινε>>. Την βλέπω να στέλνει μηνύματα και ήδη έχω μετανιώσει που συμφώνησα να βγούμε.
Μια ώρα αργότερα φτάνουμε στο Atlantic Beach ένα μικρό χωριό που βρίσκετε νότια από την Νέα Υόρκη και είναι η μεγαλύτερη παραλία που έχω δει. Ο Ντέιβιντ κατεβαίνει από το αμάξι και ανοίγει το πορτ παγκαζ για να βγάλει τα πράγματα μας. Ακούω την μουσική να έρχεται από το beach bar και παίρνω την τσάντα μου, <<Θα περάσουμε τέλεια>> τσιρίζει η Αλεξάνδρα και βγαίνει από το αμάξι τρέχοντας προς την παραλία.
Ρίχνω ένα βλέμμα στον Ντέιβιντ και χαμογελάει <<Χρόνια πολλά>> αναστενάζω και χαμογελάω ελάχιστα, <<Σε ευχαριστώ>> απομακρύνομαι από κοντά του και προχωράω προς την φίλη μου, η οποία έχει ήδη βρει τις άλλες και την βλέπω να κατεβάζει ένα σφηνάκι. Κοιτάζω τα κύματα να σκάνε στην παραλία, ενώ αρκετοί σέρφερς ετοιμάζονται να τα δαμάσουν. <<Γουέντι>> η Κέιτ έρχεται προς το μέρος μου, το ίδιο και η Τζία. Κοιτάζω την Νικόλ που στέκετε απέναντι μου, χαμογελάει και με αγκαλιάζει. Δυστυχώς δεν έχουμε πολλές φίλες και η Αλεξάνδρα κάνει αρκετή παρέα με την Νικόλ, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να την υποστώ μιας και δεν γνωρίζει κανένας για όσα έχουν συμβεί ανάμεσα σε εμένα και τον Μάικλ.
YOU ARE READING
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...