Κεφάλαιο 33

464 34 1
                                    

Μάικλ/Γουέντι

Μάικλ. 

<<Διαλέγω τις δίχρωμες>> λέει αθώα και κάπως σεμνότυφα <<Όπως θες>> απαντώ ευγενικά και συνεχίζει να βάζει απανωτά στις τσέπες τις επόμενες τρεις μπάλες. Την παρακολουθώ προσπαθώντας να δείχνω απαθείς, αλλά μέσα μου βράζω, καθώς είμαι απολύτως βέβαιος πως κάποιος άνδρας ευθύνεται για τον τρόπο με τον οποίο παίζει και η οργή μου φουντώνει. Την βλέπω να στοχεύει μια πράσινη δίχρωμη, αλλά την χάνει για λίγο. 

Σειρά μου, μωρό μου.

<<Ξέρεις, θα μπορούσα άνετα να σε παρακολουθώ από μια γωνία να σκύβεις και να τεντώνεσαι πάνω στο τραπέζι, ενώ το φόρεμα σου ίσα που καλύπτει τους γοφούς σου>>, τα μάγουλα της κοκκινίζουν και καταπίνει, αλλά δεν πτοείτε. Πλησιάζω το τραπέζι και σκύβω χαμηλά, ώστε να ρίξω την πρώτη βολή μου και με μεγάλη ευκολία βάζω τις επόμενες τέσσερις μονόχρωμες στις τσέπες. Σημαδεύω μια ακόμη όμως για κακή μου τύχη κάνω φάουλ ρίχνοντας την άσπρη. <<Οουυυ. Ένα από τα πιο βασικά λάθη κύριε Κινγκ>> μουρμουρίζει πειραχτικά. 

<<Δυστυχώς δεσποινίς Σάτον δεν ήμαστε όλοι επαγγελματίες σαν και εσάς. Σειρά σας νομίζω>> λέω και της δείχνω το τραπέζι. <<Δεν πιστεύω να προσπαθείτε εσκεμμένα να χάσετε;>>. 

<<Ω όχι... Με αυτό που έχω στο μυαλό μου για έπαθλο, θέλω όσο τίποτα να νικήσω, μωρό μου>> μουρμουρίζω και ανασηκώνω αδιάφορα τους ώμους μου, <<Όμως από την άλλη, πάντα θέλω να νικάω>>. Την βλέπω να στενεύει τα μάτια της και ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίζετε στα χείλη της, ενώ κάνει τον κύκλο του τραπεζιού κουνώντας τους γοφούς της και σκύβει χαμηλά σε κάθε ευκαιρία προσφέροντας μου άπλετη θέα, προς τον κώλο και τα βυζιά της. 

<<Ξέρω τι κάνεις....>> της λέω κοφτά και αισθάνομαι τον πέος μου να σκληραίνει μέσα στο υφασμάτινο παντελόνι μου. Με κοιτάζει και πεταρίζει αθώα τις βλεφαρίδες της, <<Ω... εγώ απλώς προσπαθώ να αποφασίσω που να ρίξω την επόμενη βολή>> αποκρίνεται και σκύβει πάνω στο τραπέζι χτυπώντας μια δίχρωμη και την φέρνει σε καλύτερη θέση, με κοιτάζει και έρχεται προς το μέρος μου σκύβοντας ακριβώς μπροστά μου και ο υπέροχος κώλος της βρίσκετε μόλις λίγα εκατοστά μακριά από τον φουσκωμένο καβάλο μου. Γαμώτο. 

Καταπίνω και καθαρίζω τον λαιμό μου σηκώνοντας τα μάτια μου, καθώς την ακούω να ξεφυσάει αγανακτισμένη, έχασε την βολή. Κλείνω τα εκατοστά που μας χωρίζουν και ακουμπάω τους γλουτούς της, <<Προσπαθείτε να με βάλετε σε πειρασμό δεσποινίς;>> λέω και το χέρι μου πέφτει με δύναμη πάνω τους. Μια άναρθρη κραυγή βγαίνει από τα χείλη της κάνονυας με να χαμογελάω <<Ναι....>> τραυλίζει διστακτικά. <<Πρόσεχε τι εύχεσαι sweetheart>>.

Twisted PleasureWo Geschichten leben. Entdecke jetzt