Κεφάλαιο 44

455 35 0
                                    

Γουέντι/Μάικλ

Γουέντι. 

Χαιρετάω τους δεκάδες καλεσμένους μας, και πίνω λίγο από την σαμπάνια μου, <<Είδες που αγχωνόσουν>> λέει η Στέλλα χαμογελαστή, <<Όλα πάνε τέλεια, ο χώρος είναι υπέροχος και αύριο η επίδειξη θα κλέψει τις εντυπώσεις. Είμαι σίγουρη πως θα γράψουν για αυτή όλα τα περιοδικά μόδας>>. Την κοιτάζω και ελπίζω να έχει δίκιο, <<Πράγματι η ομάδα του ξενοδοχείου έκανε πολύ καλή δουλειά και ο κόσμος φαίνεται να διασκεδάζει>>, το βλέμμα μου περιπλανιέται προς την αίθουσα και πιάνω τον Μάικλ να μιλάει με τον Άλεξ. Η Νάντια με τον Άλεξ ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να έρθουν μέχρι εδώ και να σκεφτεί κανείς ότι μένουν στην άλλη άκρη της Αμερικής. 

Τα μάτια μου πέφτουν στην είσοδο και εντοπίζω την Σάρα να μπαίνει μέσα συνοδευόμενη από τον Ίαν Νάιτ πρώην σωματοφύλακα, νυν αρραβωνιαστικό της. Το τελευταίο διάστημα είχα διαβάσει διάφορα άρθρα που κυκλοφορούσαν στην Ουάσιγκτον σχετικά με την παράνομη σχέση του σωματοφύλακα με την πελάτισσα του. Όμως λόγο των τελευταίων γεγονότων στην δική μου ζωή δεν είχα χρόνο να μιλήσω μαζί της, όμως φαίνεται ευτυχισμένη στο πλάι του. 

<<Σάρα>> την πλησιάζω αγκαλιάζοντας την και έπειτα γυρίζω προς το μέρος του άνδρα που βρίσκετε δίπλα της, <<Κύριε Νάιτ καλώς ήρθατε>>. Σταματάω έναν διερχόμενο σερβιτόρο και τους κάνω νόημα να πιάσουν τα ποτήρια, <<Στην υγεία σου και στην επιτυχία που θα κάνει η αυριανή επίδειξή μας - γιατί είμαι σίγουρη πως θα σκίσουμε>>, λέω προσπαθώντας να ανεβάσω την διάθεση μας. Η Σάρα χαμογελάει ελάχιστα και την βλέπω κάπως τσιτωμένη, ίσως αγχώνεται για την επίδειξη. <<Οι καλεσμένοι ανυπομονούν να σε γνωρίσουν>> συμπληρώνω και την οδηγώ προς την τα τραπέζια μέσα στον χώρο. 

<<Να σου συστήσω από εδώ η Νάντια Κρουζ, έχει παντρευτεί τον Άλεξ Έμερσον, κολλητό φίλο του Μάικλ Κινγκ, δεν ξέρω εάν τον γνωρίζεις;>> τα μάτια της Σάρα πηγαίνουν προς την άκρη και το τραπέζι που κάθονται οι δυο άνδρες μαζί. <<Μόνο εξ αποστάσεως αλλά έχω ακούσει πως και οι δυο είναι γνωστοί επιχειρηματίες>>. Κοιτάζω την Νάντια δίπλα μου και χαμογελάω <<Ναι είναι...>>, απαντάω και την οδηγώ προς το επόμενο τραπέζι και τον Τζος με κάποιους ακόμα υπάλληλους της εταιρίας μας. 

<<Ο Τζος Πράις είναι ο βοηθός μου στην σχεδίαση, μερικά από τα ρούχα που θα φορέσεις στην αυριανή επίδειξη είναι δική του δημιουργία>>, η Σάρα τον κοιτάζει και δίνει το χέρι της για να τον χαιρετίσει. <<Πραγματικά οι δημιουργίες σας, είναι υπέροχες, ανυπομονώ να τις φορέσω>> ο Τζος χαμογελάει ευγενικά και σηκώνει το ποτήρι του ψιλά. <<Στην υγειά των δυο πιο όμορφων γυναικών στο  πλανήτη>> γελάω σιγανά και τον κοιτάζω, <<Δεν τα παραλές λίγο;>> ρωτάω περιπαιχτικά και πίνω λίγο από το ποτήρι μου. 

Twisted PleasureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin