<<Δεν μπορείς να μένεις κλεισμένη μέσα στου τέσσερις τοίχους πρέπει να βγεις>> η Αλεξάνδρα πετάει τα σκεπάσματα από πάνω μου και με αγριοκοιτάζει.<<Αφήστε με ήσυχη>> λέω και απευθύνομαι τόσο στην φίλη μου όσο και στη Άννα με την Νάντια, οι οποίες είχαν έρθει μαζί με τους άντρες τους για επαγγελματικούς λόγους. <<Θα' θέλες. Αλεξάνδρα τράβα>> φωνάζει η Άννα και με αναγκάζουν να σηκωθώ. <<Ω Θεέ μου>>, τα κορίτσια κοιτάζουν τα πρησμένα μάτια μου, με τους μαύρους κύκλους, καθώς και τα ανακατεμένα μαλλιά μου. <<Χρειαζόμαστε βοήθεια, πολλή βοήθεια>> σχολιάζει η φίλη μου και της ρίχνω ένα λοξό βλέμμα. <<Μπορώ να μείνω μέσα και να μην χρειαστεί βοήθεια>>.
<<Σκάσε και σήκω, χρειάζεσαι ένα ντουζ αμέσως>> ξεφυσάω και πατάω στο παγωμένο πάτωμα, προχωρώντας προς το μπάνιο, όσο πίσω μου η Άννα με την Νάντια μπαίνουν μέσα στην ντουλάπα προσπαθώντας να βρουν ρούχα. Δεν είχα καταφέρει να μετακομίσω τα υπόλοιπα πράγματα από το σπίτι του Μάικλ και ο λόγος είναι πως δεν θέλω να πέσω πάνω του.
Μπαίνω κάτω από το ζεστό νερό και το αφήνω να κυλίσει πάνω στο κορμί μου, κλείνω τα μάτια μου χαλαρώνοντας έστω και για λίγο.
<<Τι είναι αυτό;>> ρωτάω κοφτά.
<<Φόρεμα>>.
<<Εννοείς ότι απέμεινε από το φόρεμα>>.
Η Άννα μου ρίχνει ένα λοξό βλέμμα και κοιτάζει προς την Αλεξάνδρα.
<<Στην ντουλάπα σου ήταν>> σχολιάζει η φίλη μου και κοιτάζω το ρούχο που κρατάει στα χέρια της.
<<Στην δική μου αποκλείεται, δεν θυμάμαι να έχω κάτι τέτοιο>>.
<<Λες να το έφερα από το σπίτι μου ή η Άννα από το Λος Άντζελες;>> ο τόνος της είναι κοροϊδευτικός και ξεφυσάω
<<Δεν το φοράω αυτό. Είναι κοντό, όλη η πλάτη είναι έξω και...>>
<<Και είναι το τέλειο φόρεμα για μετά τον χωρισμό>>, η Άννα με την Νάντια προσπαθούν να κρύψουν το γέλιο τους, καθώς είμαι στο τσακ να σκοτώσω την φίλη μου.
<<Δεν σκέφτομαι να βρω καινούργιο γκόμενο Αλεξάνδρα και δεν έχω καμία διάθεση να βγω, σας το είπα και πριν>>.
<<Και τι θα κάνεις θα μένεις μέσα για πάντα, κλαίγοντας για έναν μαλάκα>>.
<<Είναι κολλητός του άνδρα σου και των κοριτσιών>> λέω και την κοιτάζω.
YOU ARE READING
Twisted Pleasure
RomanceΑυτό είναι ένα dark romance βιβλίο που περιέχει dub-com, βία και σεξουαλικές σκηνές. Εάν κάποιο από τις παρακάτω προειδοποιήσεις δεν σας αρέσει, σας παρακαλώ μην διαβάσετε το βιβλίο. Abuse/ BDSM/ Bondage/ Blood and gore/ Dragging/ Humiliation/ Orga...