19 ~ "Wymiotuje od rana i słabo się czuje"

424 25 3
                                    

- Ooo misiaczki widzę że już pogodzone. - Usłyszałam głos Valerii.

Jak zwykle ktoś musiał nas nawiedzić i tym razem padło na Gaviego i moją przyjaciółkę.

- Nooo..

- A co ty taka blada?

- Źle się czuje, ale jak zwykle rano ktoś musi się tu respić bez powodu.

- To idź się położyć, na co ty czekasz? Aż nam tu zemdlejesz?

- Nie no ale ktoś musi was ugościć.

- A co ty myślisz że ja rąk nie mam? Siadaj Pablo, kawki, herbatki? Ja zaraz zrobię, a ty do łóżka marsz. Pedro, jak dbasz o dziewczynę? - Zaczepiła Gonzáleza który wychodził właśnie z toalety.

- Co?

- Martina cała blada mówi mi że się źle czuje, jak ty dbasz o nią?

- No ja mówię żeby się położyła to nie.

- No to wypad teraz. Bo marnie wyglądasz.

- Dzięki. - Odpowiedziałam i faktycznie poszłam się jeszcze położyć.

POV: PEDRO

- Co jej dokładnie jest?

- Wymiotuje od rana i słabo się czuje. Mówiłem żeby jeszcze spała to stwierdziła że nie może, wiecie że ona jest uparta.

- Dam jej jakieś leki i zrobię herbatę, gdzie Nico? - Zapytała Valeria.

- Śpi u siebie.

- Dobra to jemu też zrobię śniadanie i wszystko a później wrócimy do siebie żeby wam nie przeszkadzać, tylko pisz mi co jakiś czas co z Martiną i czy jej się poprawia.

- Jasne szef.

Po wyjściu Valerii i Gaviego od razu ruszyłem do Martiny.

Para stwierdziła że zabierze Nico do siebie na kilka godzin a więc dom był nasz.

- Nie śpisz? - Zapytałem kładąc się obok niej.

- Nie mogę zasnąć. Zostaniesz ze mną?

- Jasne.

- Gdzie Nico?

- Pablo i Val zabrali go do siebie na trochę.

- Okej, obejrzymy coś?

- Niech zgadnę, bajkę?

- Taak.. proszę..

- Dobra, wybierz co chcesz.

- Dziekuję.

- Jak się czujesz?

- Trochę lepiej. Zatrułam się czymś chyba.

Po tym jak Martina wybrała bajkę, ja przynosiłem trochę słodyczy i przekąsek po czym zajęliśmy się oglądaniem.

Późnym wieczorem kiedy moja dziewczyna już spała, nasi przyjaciele przywieźli Nico którego ogarnąłem do spania a następnie sam się położyłem.

A co najgorsze?

Martina przebudziła się w środku nocy z taką gorączka że japierdole.

I jak się rano okazało, przeziębiła się.. 


Mi Estrella • Pedro "Pedri" González Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz