KRL LUCİFER 1.BÖLÜM

159 3 1
                                    

Bu kitap diğer serilerde bağımsızdır. Elfida’nın kayıp ruhlar lisesine başladığı ilk günden itibaren tamamen farklı bir konu işlenmektedir. Hedefim bir sayfa ve yüz bölüm yazmaktır. Yorum ve Beğenilerinizi gösterek bana destek olun lütfen.

Kitabın konusunu özetlersek : 2024 yılından Cennet ve Cehennem arasındaki ARAF kapısı açılır. ARAF TA her çeşit yaratık vardır. Bu yaratıklar dünyaya salınmıştır. Bir grup Avcı zamanda yolculuk yaparak 2017 yılına gider ve kırmızı Eldiven örgütünden Araf'ta ki şeytanı yani Luciferı yenmek için yardım isterler. Elfida ve kırk genç Arafa giderek yaratıklarla mücadele edip Luciferı yenerek yedi yıl sonra dünyanın yok olmasına engel olmaya çalışırlar. Keyifli okumalar dilerim.



Kayıp Ruhlar Lisesi Lucifer 1. Bölüm

2017

Elinde viski bardağı ile ülkenin en güvenli evinde yaşayan (ev demek için bir hayli mütevazi olmak gerekiyor çünkü küçük bir saray yavrusu tabiri daha müsait olacaktır) Kırmızı Eldiven örgütünün maskeli lideri Sıla Dağlı Arslan önündeki ekranlardan enteresan bir olayı izliyordu.

Güvenlik kameraları, kızıl kafalı, on sekiz yaşlarında, birçok yeri sargılı bir kız ve kısmen üç dört yaş daha büyük boylu poslu oldukça yakışıklı bir erkeği çekiyordu. Tek bir kurşun sıkmadan, daha şimdiden on üç korumayı etkisiz hale getirip içeri girmeye çalışıyorlardı. İçerde onları özel yetiştirilmiş yirmi den fazla koruma ve örgütün en güçlü elemanları Alya, Berko, Cellad ve Sarı İsmail gibi gözü kara ustalar bekliyordu.

Sıla Dağlı Arslan, bu cesur ikilinin daha ne kadar ileri gidebileceklerini merak ediyordu.  Hiç endişesi yoktu. Bilakis meraklı ve oldukça keyifliydi. Kızıl kafalı kız oldukça iyi dövüşüyor korumalara öldürücü olmayan zararlar vererek onları etkisiz hale getiriyordu. Delikanlı ise biraz daha agresif ve hırçındı. Beş kişiyi daha etkisiz hale getirip kapıya kadar gelmişlerdi.

Sıla Dağlı Arslan, içerideki yirmi korumanın geri çekilmelerini emretti. Dostlarına  dönerek "Şu ikisi her ne istiyorlarsa almak için oldukça kararlılar. Cellad üzerlerindeki silahlarını alıp onları bana getir." diye emir verdi.

Cellad, iki metreden daha uzun ve tüm vücudu kasla çevrili dev gibi biriydi. Sıla'nın emriyle odadan ayrılıp dışarıda iki genci beklemeye başladı. Çok sürmeden kızıl kafalı kız ve yakışıklı delikanlı Cellad'ın karşısına dikildiler.

"Hanım efendiyle konuşmamıza izin verin. Yoksa..."

"Sakin olun gençler. Önce silahlarınızı bırakın sonra da beni takip edin. Sizi hanım efendinin yanına götüreyim."

Kızıl kafalı Asena bu dev kas yığınıyla dövüşmeyeceği için oldukça memnun kalmıştı. Aksi taktirde onu geçmek için birçok kemiğinin kırılacağına emindi. Gerçi hastalığından dolayı acı hissetmiyordu ama yine de kırık kemiklerin iyi bir şey olmadığını biliyordu. Yanındaki delikanlıya bakıp "Rüzgar böylesi daha iyi." Diyerek omzundaki yay ve oku, belindeki hançeri ve daha birçok irili ufaklı mühimmatı olduğu yere bıraktı. Rüzgar da silahlarını bırakınca Cellad ikisini hızlıca kontrol edip "Beni takip edin ve Hanım efendinin karşısında saygılı olun. O izin vermeden konuşmayın." Diyerek yürümeye başladı.

Aynı zaman da ofis olarak da kullanılan büyük odanın kapısını açıp gençlerin içeri girmesine izin verdi ve kendisi de bir adım gerilerinden yürümeye başladı.

Sıla Dağlı Arslan, yüzüne maskesini geçirmiş masanın arkasındaki deri koltuğuna yayılmıştı. Hemen arkasında Alya eli tetikte hazır bekliyordu. Berko ve Sarı da gençlerin sağ ve solunda durarak emniyeti sağladılar.

KAYIP RUHLAR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin