Birkaç okurla beraber harika bir macera yaşıyoruz. Sizler çok şanslısınız. Lütfen bölümde paragraf yorumları ya varlığınızı belli edin.
Keyifli okumalar.ARAF
Elfida bir anlığına kanlar içindeki Hayal’a baktı. Cansız bedeninin katili annesiydi. Onu koruyamadı içinde kendine kızıyordu.
Etraflarına saran dört kurt adam aynı anda saldırıya geçince Elfida, Hayal’den sonra Sena’yı da koruyamayıp kaybetmek istemiyordu. Elfida, Sena’nın omuzuna sert bir yumruk vurup onu yere savurunca, üzerine atlayan kurt adam sendeleyerek yerde yuvarlandı. Aynı saniyeler içinde bir diğer kurt adam ise Elfida’ya doğru hamle yaptı. Elfida yıllarca aldığı eğitimleri şimdi kullanma fırsatı bulmuştu. Bacaklarını iki yana yüz seksen derece açıp yere sıfırladıktan sonra üzerine doğru zıplayan kurt adamın karın boşluğuna alttan sert bir yumruk indirdi.
Ateş, iki kurt adamla birden boğuşuyordu. Yakın dövüşte oldukça iyiydi ama kurt adamlar hem sayı olarak üstündüler hem de oldukça güçlü ve hızlıydılar. Ateş’in ise sadece elinde hançer vardı. Pençe darbelerinden kısmen kurtulabiliyor ama hırpalanmaktan kurtulamıyordu.
Kurt adamlardan biri Sena’nın üzerine çullanmış boğazını ısırmaya çalışıyordu.
Elfida yumrukladığı kurt adam, toparlanıp tekrar ayağa kalktı ve hızlı bir pençe savurdu. Elfida esnek bir şekilde eğilip kendini pençe darbesinden koruduktan sonra aynı anda sol ayağını hızla savurup kurt adamın çenesine sert bir tekme attı. Çenesine darbe alan kurt adamın bir tane sivri azı dişi fırlayıp ağaca saplandı.
Elfida hızla etrafına bakınca Ateş’in çok kötü hırpalandığını ve iki kurt adamın arasında ölmek üzere olduğunu gördü. Hızlı bir şekilde iki takla attı ve üçüncü de zıplayıp Ateş’e vurmaya çalışan kurt adamlardan birinin omuzuna oturdu ve seri bir hareketle dirsek kemiğini kurt adamın kafasına bir balyoz gibi indirdi.
Görüş alanı açılan Ateş kendisini ısırmaya çalışan kurt adamın kasıklarına bir tekme attı. Kasık darbesiyle öne eğilen kurt adamın boynuna hançeri hızla savurdu ve kafası bir top gibi yuvarlanıp Hayal’in yanına gitti.
Elfida dirsek darbesi vurduğu kurt adam yere devrilirken takla atıp altta kalmaktan kurtuldu. Tam ayağa kalkacağı sırada daha önce çenesine tekme attığı kurt adam onu kolları arasına alıp iyice sıktı. Elfida kemiklerinin kırılacağını hissediyordu. Bazı çatırtılar bile duymaya başlamıştı. Kendini kurtarmak için kafasını geriye doğru savurup kurt adamın burnuna kafa attı ama fayda etmedi. Ayağına topuğuyla bastı yine fayda etmedi. Nefes almakta zorlanmaya başladı. Kaburga kemikleri kırılmak üzereydi. Çatırtıları hissetmekten öte sesini duyar gibiydi.
Onu kolları arasında sıkıca saran kurt adam leş kokan nefesiyle Elfida’nın boynuna yaklaşıp “Kalbini yerinden sökeceğim ve afiyetle yiyeceğim.” Dedi. Sonrada morarmış dilini Elfida’nın boynuna sürdü.
Kendini toparlayan Ateş, Elfida’nın zor durumda olduğunu görünce onu kurtarmak için hamle yaptığı sırada kafasına dirsek darbesi alam kurt adam Ateş’in bacağına bir pençe savurdu. Pençe darbesiyle yerde yuvarlanan Ateş’in üzerine atladı. Ateş’in elinde hançer vardı ama kurt adam da hançeri tutuyordu. İkisi de hançerin yönünü değiştirip bir birinin kalbine saplamaya çalışıyordu.
Elfida ve Ateş zor durumdaydı. Sena üzerindeki kurt adamın gözlerine baktı. İçindeki iblisin gücünü kullanmanın zamanı gelmişti. Ateş ve Elfida ikisi de zor durumdaydı. Şimdi onlara yardım ederse ikisinin de güvenini kazanacak ve ikisi de ona can borçlu olacaktı.
Sena’nın gözleri tamamen kırmızıya dönüştü. Gözlerine bakan kurt adam hipnotize olur gibi hareketsiz kaldı. Sena avuçlarını kaldırıp boşluğa doğru savurunca üzerindeki kurt adam havaya fırlayıp sırtını sert bir şekilde ağaca çarptı. Aynı hızla doğrulup hamle yapmaya çalıştı ama Sena da ayağa kalkmıştı. Kendisine doğru gelen kurt adama avucunu uzattı. Kurt adam olduğu yerde sabitlenmiş bir heykel gibi kaldı. Aralarında neredeyse üç dört metre vardı. Avucu kurt adama doğru açık şekilde duran Sena, parmaklarını sıkıp elini yumruk yapar gibi birleştirince kurt adam önce iki büklüm oldu. Kemiklerinin kırılma sesini Sena bile duyabiliyordu. Sena parmağını döndürünce kurt adamın kafası saliseler içinde yüz seksen derece dövdü ve kütürt diye bir ses duyuldu. Kurt adamın neredeyse tüm kemikleri kırılmış ve son olarak boynu da kırılınca kesilen bir ağaç gibi devrildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP RUHLAR LİSESİ
Mystery / Thriller#2 +18 şiddet içerir Karanlık hüküm sürer ruhunu kaybetmiş bedenlerde. Bakanlar onları güçlü sanırlar. Hasta bedenlerdir onlar. Ruhları kayıptır. Acı çekmeye alışmak kolay bir duygu mu sanılır? Acı ile yaşamak zevklimi geliyor sana? Yere düşünce...