Krl-1-Elfida - 8. Bölüm

42.6K 4.3K 1.6K
                                    


BÖLÜM 8

       

 Aynur ve Tuğba arabanın içinde, kurtaracakları çocuk hakkındaki bilgileri kontrol ediyorlardı.  Aynur, “Anlat bakalım, Tuğba. Kimi kurtaracağız, neler yapmış o şerefsiz kadın?” diye sordu.

“Komutanım, Sevim denen bu kadın, üvey anne. İkinci evliliğini yaptığı Mesut’un iki çocuğuna şiddet uyguluyor. Mesut kamyon şoförü. Bazen bir hafta eve uğramadığı oluyormuş. Sevim, kocasının evde olmadığı zamanlarda iki çocuğu zincirle bağlıyor, aç ve susuz bırakıyor. Ayrıca eve erkek aldığı için çocuklar görmesin diye evin kömürlüğünde falan yatırıyormuş bazen.” diye konuşmaya devam ederken Aynur, Tuğba’yı durdurdu. “Bu kadarı yeterli. Evde kim var?” diye sordu. Tuğba, “Bekleyen adaylarımızın dediğine göre çocuklar kömürlükteymiş, kadın da evde yalnız.” diye yanıtladı.

Aynur, “Başlayalım o zaman. Sen kömürlükteki çocuklarla ilgilen. Kadını bana bırak.” diyerek kapıya doğru yöneldi. Kapı ziline basarak kadının kapıyı açmasını bekledi.

Birkaç saniye bekledikten sonra Sevim kapıyı açarak, “Buyurun, ne istemiştiniz?” diye sordu. Aynur öfkeyle, “Senin canını istiyorum.” diyerek yakasından tuttuğu Sevim’e kafa attı. Aldığı darbeyle yere kapaklanan Sevim’in burnundan kanlar akıyor, acı ile bağırıyordu. Aynur yerdeki kadının karnına tekme atarak, “Gücün ufacık çocuklara mı yetiyor, şerefsiz kadın? Ahlaksız, utanmaz. Bu çocukların babası senin karnını doyurmak için günlerce yollarda sürünüyor, evden uzakta çalışıyor. Sana evlatlarını emanet ediyor. Sen evlatlarına işkence ediyor, erkeklerin altına yatıyorsun.” dedi. İşkence yaptıktan sonra saçlarından sürüyerek banyodaki küvete koydu Sevim’i. Saç kurutma makinasının fişini takarak makinayı su dolu küvetin içine attı. Kanlar içindeki Sevim, elektrikli küvetin içinde acı çeke çeke can verdi.

Aynur, küvetin içine bir çift kırmızı eldiven attıktan sonra arkasını dönüp evden çıktı. Tuğba, arabanın içinde bekliyordu. Aynur arabaya binince hemen gaza basarak evin önünden uzaklaşmaya başladı.

“Çocukları uzaklaştırdın mı evden?”

“Komutanım, ikisini de kömürlükten çıkardım. Biraz para vererek bakkala gönderdim. Polis de gelmek üzeredir. Çocuklar gelmeden girer eve polisler.” Bu sırada polis ekipleri araçlarının yanından hızla geçip gitti.

Aynur, rahatlamıştı. Keyifle koltuğa yaslandı. “Güzeeeel, ilk işimizi hallettiğimize göre Aziz dosyası hakkında neler yaptın, nasıl bir yol izleyeceğiz anlat bakalım.”

“Komutanım, öncelikle beş kişilik bir ekip ayarlayacağız sizin emrinizle. Saha elemanı. Aziz hakkında yapılan bütün araştırmalar tekrar toplanıp gözden geçirilecek. Ayrıca isimsiz cesetlerin hepsi kontrol edilecek. Tekrar çöpçülük yapıyor olma olasılığını göz ardı edemeyiz. Bu yüzden ülke genelindeki tüm çöpçüler araştırılacak.”

“Daha geniş bir araştırma yapacaksın, elimizdeki bütün imkanlar kullanılacak. İnsanüstü bir çaba uygulanacak ve bu dosya kapanacak, anlaşıldı mı?”

“Emredersiniz, Komutanım.”

***

    

Elfida duştan çıkıp, soğuk odanın etkisini üzerinden atarak koğuşa girdi. Koğuşta kıvırcık saçlı, gözlüklü Merve ve minyon tipli Hatice vardı. Elfida’yı görünce dört kişilik koğuşun en köşesine doğru gidip sindiler. Elfida, pencerenin solunda duran iki kişilik ranzanın üst kısmına havlusunu koyarak, “Burası boş mu?” diye sordu. Kızlar korkudan evet manasında kafalarını salladılar sadece.

KAYIP RUHLAR LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin