Keyifli okumalar dilerim. Lütfen pasaj yorumları yapıp yıldıza basmayı i+mal etmeyin.Bölüm 14
Sena’nın son söyledikleri ortama bomba gibi düşmüştü. Kısa süre kimseden ses çıkmadı. Sonra neredeyse aynı anda üçü de peş peşe sorular yöneltmeye başladı.
-Ne intiharı?
-Bizi gözden çıkarmaya kimin hakkı var?
-Annemin ne alakası var?
-Görev ne?
Sena elini kaldırıp üçünün de susmasını bekledi. Karşılaştığı tepkilerin gayet normal olduğunun farkındaydı.
“Bakın ben bitirene kadar bölmeden dinleyecekseniz her şeyi en baştan anlatacağım. Ama bölecekseniz hiç başlamayayım. Dinleyecek misiniz?”
Aklı karışan üçlü kafalarını sallayarak Sena’ya onay verdiler.
“İyi o zaman başlıyorum. Baştan söylüyorum dinleyeceklerinize inanmayacak hatta delirdiğimi düşüneceksin ama hepsinin ispatı ve delili var. O nedenle sonuna kadar dinleyin. Liderimiz Asena, ben ve diğer dört arkadaşım gelecekten geldik. Tam yedi yıl öncesinden. Yani 2024 yılından.”
“Yuh ama...”
“Hayal, bölme bakalım ne diyecek”
“Tamam sustum.”
“İnanmamanız normal. Bundan birkaç ay önce bana da söyleseler ben de sizin gibi aynı tepkiyi verirdim. Ama bir gün odamdaki aynadan bir ses geldi ve hayatım değişti. Asena bir anda aynanın içinden çıkıp üstüme düştü.”
“Aynanın içinden mi çıktı?”
“Hayal!”
“İyi de Ateş, ne dediğini duymadın mı?”
“Bırak da bitirsin.”
“Tamam be, sustum.”
“Bak Hayal, saçma geldiğini biliyorum lakin son birkaç günde yaşadıklarını bir düşün. Mesela bu adaya nasıl geldin? Beni kovalayan yaratıklar, arkadaşlarınızı götüren iblisler, bunlarda saçmalık öyle değil mi? Ama hepsini kendi gözünle gördün. Lütfen bitirene kadar izin ver. Her neyse, Asena bana benzeyen ama benden çok daha güzel ve akıllı biri. Kendine Melisa denmesini istiyor. Asena ismini pek sevmiyor. Hastalıktan dolayı acıya karşı duyarsız. Duygusuz ama çok zeki biri. O geldi ve beni aynanın içine koyarak başka bir aleme sürükledi, kendi dünyasına. Bizim dünyanın aynısı ama daha güzeli. Bu arada aynada bir marifet yok. Asena’nın parmağındaki yüzük ve birkaç sihirli sözcükle her ayna boyut kapısını olabiliyordu. Gittiğim yer, dünyanın ikiziymiş. Bizim dünyamızdaki insanların aynısı orada da var. Orada ya da bizim dünyamızda ikizlerden biri öldüğünde diğer dünyadaki de ölüyor. Ayrıca şunu eklemeyin ki onların dünyası bizimkinden her anlamda çok çok daha güzel. Her neyse bu konuları daha sonra anlatırım. Esas konuya gelirsek Asena, avcıymış. Sizin hayal ürünü diyebileceğiniz bütün yaratıklar aslında gerçekler ve Asena onları avlıyor. Vampirler, kurt adamlar, hayaletler, iblisler ve daha bir sürü başka yararık. Burada da bir ikisini gördünüz zaten. Her neyse bu yaratıklar içinde en tehlikelisi ve güçlüsü iblislerde. Çünkü onlar Lucifer’ın çocukları ve bizzat kendi kötülüğünden var etti. Bu iblisler iki dünya arasındaki boyut kapısını aralayıp yeni bir kapı açmaya çalışıyorlardı. Yani Araf kapısını. Amaçları Araf’taki bütün yaratıkları iki dünyaya da salmaktı. Biz engel olmaya çalıştık ama son anda bir engel çıktı ve kapının açılmasına engel olamadık. Bugünden yedi yıl sonra yani 3 Kasım 2024 de Araf kapısı açıldı ve binlerce yaratık iki dünyaya yağmur gibi akmaya başladı. Yaratıklar masum insanları öldürürken öncelikli hedefleri biz avcılardık. Her yerde bizi arıyorlardı. Köşeye sıkışmıştık. İki dünya da yaratıkların himayesi altına girdi. Kurtuluş umudumuz kalmamıştı. Çaresiz bir şekilde ne yapacağımızı düşünüp araştırmalar yapıyorduk. Saklandığımız yerde, bir gün Asena karşımıza çıkıp bir planı olduğunu söyledi. Uzunca araştırma yapmış ve zamanda bir delik açmayı başarmış. Zamanda geriye giderek Luciferı yok edecektik. Lucifer’ı yok edebilmek için Araf’a gitmemiz gerekiyordu. Yani yaratıkların yaşadığı yere. Beş kişi ile bu görevi yapmamız mümkün değildi. Bu nedenle, gözü kara, psikopat, mazoşist, sadist, kimsesiz, kaybedecek hiçbir şeyi olmayan, ölümün üzerine koşacak cesur insanlara ihtiyacımız vardı. Asena yaptığı araştırmalar sonucu da tam da aradığımız özelliklere sahip bir örgüt buldu. Yani Kırmızı Eldiven örgütünü. Örgütün yetişkinleri ve yetiştirdikleri tam aradığımız özelliklere sahiplerdi. Biz yaratık avlarken onlarda yaratıklaşmış insanlar avlıyorlardı. Hemen hemen aynı işi yapıyorduk. Örgüt lideri Sıla Aslan Dağlı ile bir görüşme sağladık ve size bu anlattıklarımı anlattık. Daha doğrusu Asena anlattı. Annen yani Sıla Hanım ve ekibi bize inandılar. Kendileri Dünya da Luciferın en yakın adamı Zabit’i bulmaya çalışacaklar. Çünkü boyut kapısını açan kişi o. Araf’ta Lucifer’ı engellemek ve yok etmek için de Kıbrıs ve Azerbaycan okullarından yirmişer kişilik liste hazırladılar. Elfida annen senin gelmene razı olmasa da bizim ısrarımızla kabul etti. Çünkü bu kırk kişiye liderlik yapacak tek kişi sendin. İşte şimdi de buradayız. Hepsi bu. Sorularınızı sırayla sorarsanız tek tek cevaplarım.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP RUHLAR LİSESİ
Mystery / Thriller#2 +18 şiddet içerir Karanlık hüküm sürer ruhunu kaybetmiş bedenlerde. Bakanlar onları güçlü sanırlar. Hasta bedenlerdir onlar. Ruhları kayıptır. Acı çekmeye alışmak kolay bir duygu mu sanılır? Acı ile yaşamak zevklimi geliyor sana? Yere düşünce...