Elfida, dövüşürken onu izleyen ve görüntüye alan takım elbiseli adamın farkında değildi. Elfida'nın her hareketini kayıt altına alan kişi, "Efendim, haklıymışsınız." diyerek görüntüleri izletti.
BÖLÜM 2
Görüntüleri izledikten sonra belli belirsiz bir tebessümle, "Sakın hayatına müdahale etmeyin. Kendi ayaklarının üzerinde durmayı öğrenmeli. Söylediğim gibi her gün farklı biri takip edecek. Kayıp Ruhlar Lisesine kayıt olması için ikna etmemiz gerekiyor." dedikten sonra elinin tersiyle gidebilirsin anlamında el işareti yaptı ve Elfida'nın dövüştüğü videoyu tekrar açıp seyretmeye başladı.
***
Elfida, siyah kaplı ajandayı okudukça büyük keyif alıyor, tarif edemediği duygularına rehber olduğunu düşünüyordu. Ajandayı açıp eskimiş sayfalarını kokladığında yıllanmış kan kokusunu hafif hafif alıyordu. Onun yaşında herhangi biri koklasa günlerce midesi bulanır ve yemek yiyemezdi. Elfida ise psikopatça gülümseyip aldığı hazzın doruklarına çıkıyordu. Okuduğu her sayfayı hayalinde canlandırıyor, o anı yaşıyormuş gibi heyecan duyuyordu. Göz kapakları ağırlaşana kadar okuduktan sonra ajandayı kapatıp güzelce sakladı. Başını yastığa koyduğu gibi uyuyakaldı.
Sabah kapısı vurulduğunda zorlanarak gözlerini açıp saate baktı. Servisin gelmek üzere olduğunu fark etti. Hızla yataktan kalkarak üzerini değiştirdi ve aceleyle merdivenden inerek dışarı koştu. Servis aracı Elfida'yı daha fazla beklemeyip hareket etmiş, yavaş yavaş ilerliyordu. Hızlıca koşup servisin arkasından bağırarak servis şoförünün dikkatini çekti. Koştuğu için nefes almakta zorluk çekerek servise bindi ve her zamanki yerine, arka koltuğa geçti.
Elfida'nın çıktığını gören korumalardan biri servisi takip ederken, diğeri etrafı kontrol ettikten sonra evin kapısının önüne gelerek zile bastı. Kapıyı yine kendisi gibi gizli koruma olan hizmetçi açtı. Kapı açılınca siyah zarfı gösterip içeri girdi.
Hizmetçi, Elfida'nın bakıcısı ve aynı zamanda evin hanımı konumundaki Aynur'a haber verip vazifesine döndü. Aynur, siyah zarfı duyunca önemli bir haber olabilir endişesiyle hemen korumanın yanına gitti. Koruma, saygısını ifade ettikten sonra, Elfida'nın akşam yaptıklarını gösteren videoyu seyrettirdi.
"Maskeli, Elfida için vaktin geldiğini söyledi. Onunla konuşup ikna edecekmişsiniz. Bu okula kendi isteği ile gitmesi önemli. Bu sebeple ikna etmek için çaba sarf etmelisiniz."
Aynur şaşkındı çünkü Elfida'nın hazır olduğunu düşünmüyor, Maskeli'nin Elfida'yı bu okula neden bu kadar erken göndermek istediğine anlam veremiyordu.
Kayıp Ruhlar Lisesi; psikopat, sadist, mazoşist gençlerin önemli bir amaç uğruna bir arada bulunduğu bir liseydi. "Elfida o okulda okur da oradakiler Elfida'ya ayak uydurabilir mi?" diye kendi kendine söylendi ama emir kesindi. Bu nedenle itiraz etmesi de mümkün değildi. "Tamam, ben onu ikna ederim. Selamlarımı iletin Maskeli'ye." diyerek korumayı gönderdi.
Elfida servis aracında telefonundan paylaştığı videoya bakıyordu. Kısa sürede elli bin kişi tarafından tıklanmış ve birçok yorum yapılmıştı. Yüzünü kapatan saçlarının arkasından sinsi sinsi gülüyordu. "Bana bulaşanlar cezalarını çekecekler. Ohh ellerime sağlık." diyerek sessizce kendi kendine konuştu.
Servis okula gelince araçtan iner inmez Hazal'ın kendisine doğru koştuğunu gördü.
"Ya çatladım sen gelene kadar. Haberi benden duy istedim. Gel, gel." diyerek kolundan çekiştirip banka oturttu. Hızla telefonu çıkarıp, videoyu açarak izletmeye başladı. Heyecanlıydı, yerinde duramıyordu. "Ya baksana maskeli kıza, Kaan pisliğini mahvediyor. Bak, bak kasıklarına nasıl vuruyor? On defa izledim bu videoyu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP RUHLAR LİSESİ
Mystery / Thriller#2 +18 şiddet içerir Karanlık hüküm sürer ruhunu kaybetmiş bedenlerde. Bakanlar onları güçlü sanırlar. Hasta bedenlerdir onlar. Ruhları kayıptır. Acı çekmeye alışmak kolay bir duygu mu sanılır? Acı ile yaşamak zevklimi geliyor sana? Yere düşünce...