Ráno mi volalo Taliansko. Zobudil som sa neskôr keďže som išiel spať po tretej v noci. Alebo skôr po tom 5 kilometrovom behu z domu tých Brazílcov do lesa, pretože neskoro vlastne chodím spať skoro každý deň. Každopádne som nebol nadšený keď ma zobudil otravný vyzváňací tón. Myslel som si že je to OSN pretože mi volá posledné dni každé ráno aj každý večer ale keď som na displeji uvidel meno kamaráta moja nechuť sa trochu zmiernila.
Sovietska ríša: Áno?
Taliansko: Ahoj Sowiet eeem... chce s tebou hovoriť Sicília. Hneď. Môžeš si švihnúť a stretneme sa u mňa?
Sovietska ríša: Počkaj, počkaj, čo ja mám so Sicíliou?
Taliansko: MAKÁŠ PRE NEHO ČO ASI?! Sowiet poď sem hneď, moc dobrú náladu nemá!
Dobre, zdá sa že už vieme kto je môj šéf. Vyhrabal som sa z postele, vzal pár základných vecí ako nôž a leukoplast a vyrazil von.
Keď som dorazil ku Taliansku, len som zaklopal na dvere, otvoril mi do 5 sekúnd a stiahol ma dnu než som stihol hocičo povedať.
Sicília: Sovietska ríša!
Sovietska ríša: Eah, áno?
Sicília: JAK?!
Chytil ma za ramená a slabo za mnou zatriasol.
Sicília: Ako si to zvládol za jedinú noc?! Veď som ti to len včera dal!
Sovietska ríša: Nebolo to ťažké-
Sicília: Som ja idiot že som zamestnal decko! Vieš že akcia ako takáto si vyžaduje minimálne 5 dní prípravy a plánovania?! Chceš skončiť v base?! CHCEŠ MŇA DOSTAŤ DO BASY?
Sovietska ríša: Pane- viem že som to spravil rýchlejšie než ste čakal ale to ešte nemusí znamenať že to bude urobené zle.
Sicília: Fajn, povedz mi čo presne si urobil? Dal si si pozor na kamery? Alebo na to aby si nikde nenechal otlačky prstov? Stopy od topánok? Všade je sneh, veľkosť topánky ťa môže dostať na zoznam podozrivých! Akú zbraň si použil?! ČO SI UROBIL?!
Sovietska ríša: Môžete so mnou prestať triasť? Takto vám neodpoviem!
Prestal ale nepustil ma.
Sovietska ríša: Boli tam len dve kamery na telegrafických stĺpoch a asi tri v autách ale ani jedna nebola namierená na dom toho štátu čo bol cieľom, nič okrem zbrane a servítky ktorou som otvoril okno aby som na nič iné nešahol som nechytal a tú servítku som hodil cestou domov do rieky, z tej už nikto nič nedostane. Z domu do cieľa ani späť som nešiel po meste takže ma nemohli vidieť kamery ani cestou a nebojte sa, nikto nepríde na to akú mám veľkosť boty -_- dá sa chodiť aj tak a naviac celú noc fúkalo, aj cestou sem ma skoro zobralo.
Sicília: Dobre, povedz mi ako presne si to urobil. Ako presne si ho zabil.
Sovietska ríša: Oukej, prišiel som do tej štvrte asi okolo pol noci, až potom mi došlo že sú Vianoce a nikto ešte nespal tak som zaliezol pod jedno auto a počkal kým všetci zhasnú. Potom som počkal ešte pár minút, vyrazil dvere do domu, našiel toho týpka zastrelil ho a vypadol.
Sicília: Aká zbraň?
Sovietska ríša: 92FS.
Sicília: Berreta?!
Taliansko: *faceplam* Si mal povedať že ti treba inú zbraň!
Sicília so mnou začala znovu triasť a nadávať mi.
Sicília: TY SI SA S KOŇOM ZRAZIL VEĎ JE TO JEDNA Z NAJZNÁMEJŠÍCH TALIANSKÝCH ZBRANÍ! Podľa náboja zistia akú zbraň si použil a bude to na nás! A keď nie na nás tak niekto iný z Talianska! PRVÁ AKCIA A BUDE PO TEBE TREBA PRATAŤ BORDEL?
Sovietska ríša: Dosť-
Niekde vo vrecku som nahmatal ten náboj, vytiahol ho a ukázal mu ho.
Sovietska ríša: Už ma prosím nechajte, motá sa mi hlava.
Pustil ma a vzal mi náboj. Stále bol od krvi a niečoho čo mal ten štát v mozgu, takže viac-menej nebolo pochýb že je to ten použitý náboj.
Sicília: ...Dobre.... Tak... potom nemám čo dodať. Už len sledovať situáciu a dúfať že to bude v poriadku. Hmm... Ale ak v tom nie je žiadna diera, ako si to urobil tak rýchlo?
Sovietska ríša: Existuje niečo jednoduchšie než odbachnúť uprostred noci jedného týpka v polospánku a naviac v oblasti kde nie sú žiadne kamery?
Sicília: No... dal som ti schválne čo najľahší prípad ale čakal som že ti to zaberie minimálne týždeň. Tak gratulujem, zdá sa že má najbližší týždeň voľno. ;)
Potriasol mi rukou a podal mi bielu obálku.
Sicília: 2000. Za taký primitívny prípad ti nedám viac.
Sovietska ríša: Okej?
Sicília: Tak fajn, majte sa musím ísť. Soviet, piatok alebo sobotu, budúci týždeň, ešte ti dám vedieť.
No a s tým odišiel a už sa nevrátil. Zostal som tam stáť ako stĺp. Taliansko sa na mňa uškrnul.
Taliansko: Prekvapený?
Sovietska ríša: To bolo čo?
Taliansko: Klasická Sicília. Vie sa riadne nasrať ale keď mu vezmeš všetky dôvody na to mať zlú náladu... veď si videl. Tak poď, aspoň mi povedz aká bola prvá noc v práci. :)
BẠN ĐANG ĐỌC
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Tiểu Thuyết Chung3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...