Sry fakt sa nudím :D
<time skip>
Na druhý deň som sa neviem ako dotrepal do školy. Nešiel som však do svojej triedy, išiel som do kultúrky kde sme už spoločne s ostatnými deviatymi triedami nacvičovali program. A samozrejme...
Texas: HEHEHEHE to nemyslíš ani VÁŽNE! Nacista sa prestal schovávať za Sovietsky znak :D Čo sa to stalo? Hanbi sa! Zavoláme políciu!
Sovietska ríša: Texas drž piču lebo nebudeš potrebovať políciu ale sanitku a ja ti 3. krát pomáhať nebudem.
Texas: Tak to isto. :D
Zasmial sa a vrazil mi. Napadlo mi že si celkom veril na to že je bez ruky a tak či tak sa nevie biť, ale potom mi došlo že on vlastne ruku už má, síce protézu ale aj tak sa mu podarilo mi ňou skoro rozdrviť lakeť. A VŠAK nie skôr než som ja jemu zlomil nos :D
Sovietska ríša: Haha. Zas dostal na piču. Nechcem sa ti moc smiať lebo zas budeš utekať za NATO ale mohol by si sa trocha viac snažiť ty kovboj.
Texas: Zmrd.
Usmial som sa a otočil som sa vrátil som sa nacvičovať predstavenie.
Takto "pokojne" to pokračovalo až do tretej hodiny kedy počas prestávky prišiel pán riaditeľ... ale nie mojej školy, lepšie by som povedal môj triedny učiteľ a niečo chcel.
BRICS: Sovietska ríša, potrebujem aby si išiel so mnou.
A tak som išiel s ním. ...Lenže ten zmrd... ma dotiahol za sociálnym poradcom.
Sovietska ríša: Hej! To je nejaký podraz, čo to má znamenať?!
BRICS: Mňa neobviňuj, len plním želania.
Sovietska ríša: Koho želania?
BRICS: OSN.
Sovietska ríša: Eah, že ma to neprekvapuje.
BRICS: Proste tam choď, porozprávaj sa a potom sa vráť.
Sovietska ríša: Dobre pán učiteľ ale keď dostanem rakovinu mozgu je to vaša vina.
Kopol som nohou dozadu čím som otvoril dvere a potom som išiel dnu.
Sovietska ríša: Nazdar. -_-
UNICEF: Ahoj, posaď sa. Chceš si prečítať pravidlá?
Sovietska ríša: Čo za pravidlá?
Podal mi... čosi v tvare počítadla kde boli farebné nálepky v tvare bubliniek a v nich boli popísané pravidlá.
Sovietska ríša: Radšej nie. Dík.
UNICEF: Tak ti ich prečítam ja: Všetko čo sa tu povie zostane v tejto miestnosti, takže môžeš hovoriť o hocičom a nikto sa to nedozvie. Môžem ti pomôcť s tvojimi problémamy, ale finálne kroky k ich riešeniu musíš podniknúť ty. Toto je školská poradňa, nie psychiatria - takže sa nemusíš báť.
Sovietska ríša: To tam fakt máte?
UNICEF: Nie ale aj tak ti to radšej hovorím. Ďalej
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...