Ešte stále je tu čo objavovať

3 1 0
                                    

<time skip> o tri hodiny

Čas odkedy sa placka pred kasárňami vyprázdnila sa dá zhrnúť jednou vetou: Ja som robil kliky a kapitán na mňa čumel. Asi po hodine si sadol lebo ho boleli nohy. 

Varšavský pakt: Ešte ťa to baví?

Sovietska ríša: Nebaví. 

Varšavský pakt: Bolí?

Sovietska ríša: Už nie. Mám len pocit že mi odumrú ruky, ale budem pokračovať ak dáte rozkaz. 

Varšavský pakt: Fajn, už dosť aby si zajtra aj pušku udržal. 

Postavil som sa a on sa postavil tiež. 

Varšavský pakt: A nabudúce si šetri blbé reči. 

Sovietska ríša: Áno pane. 

Varšavský pakt: Odchod. 

Proste som sa vzal a rýchlim krokom vypadol do skladu po lopatu. 

Igor: No pozrime sa kto nám prišiel pomôcť! Že si sa aj ukázal!

Sovietska ríša: Igor ja som doteraz klikoval, chceš si to vymeniť? 

Vova: Ale si mohol dojsť skôr, už končíme. 

Sovietska ríša: To čo ste robili že vám celej rote trvalo tak dlho odpratať sneh? Čakal som že to budete mať hotové tak do pol hodiny...

Vova: Tak si to skús ty do pol hodiny -_-

Sovietska ríša: ...Oukej mám nápad. Chalani! Ja viem že si myslíte že čo za debiliny tu teraz trepem ale poďte všetci tam k tej bráne, viem jak to urobiť rýchlejšie. 

Vďaka ochote všetkých zúčastnených spolupracovať sme vytvorili za pomoci všetkých lopát niečo ako pluh. Dvaja uprostred mali otočené lopaty mierne od seba, celá ľavá strana potom do ľava a celá pravá strana trocha doprava. Vytvorili sme také V-čko takže tí uprostred boli najviac vpredu a tí na stranách boli vzadu. Týmto spôsobom nám odpratať sneh zo zvyšku areálu zabralo 15 minút. Potom sme odložili lopaty a ešte chvíľu sa flákali vonku kým tí grambľáci s omrzlinami na rukách zamknú sklad. Prišla ku mne kuba a dala mi ruku na rameno. 

Kuba: No teda, že nás toto nenapadlo skôr. 

Sovietska ríša: Ty na mňa ani nehovor! 

O meter som od neho odišiel. 

Kuba: Prečo? Som ti niečo spravil a neviem o tom?

Sovietska ríša: Mne nie ty kapitalistický chuj. 

Kuba: Jáj toto ti vadí? Ale veď ja som bol komunista. 

Sovietska ríša: No veď práve. Horšie než baltské štáty. 

Kuba: Ale veď Česko a Slo... no to vedľa Čiech, oni sú tiež v NATO a predtým boli vo varšavskej zmluve. 

Sovietska ríša: Lenže ty nie si v NATO a nebol si vo Varšavskej zmluve. 

Kuba: Tak kde je problém?

Sovietska ríša: Bol si jeden z najbližších spojencov ZSSR, možno ešte bližší než niektoré štáty vo Varšavskom pakte, no a čo si dnes? Protektorát spojených štátov TY BEZCHRBTICOVÁ SVIŇA!

Kuba: Ale ja nie som protektorát USA, odkiaľ si to zobral? Som nezávislá republika!

Sovietska ríša: Jasné, jasné, Kosovo nie je Srbsko, Podnestersko nie je samostatný štát, Mongolsko má námorníctvo a KUBA JE NEZÁVISLÁ REPUBLIKA! 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat