Sicília: No konečne, tu si. Toto potrebujem aby si urobil. Máš na to 12 hodín, do 7:00 ráno musí byť mŕtvy a všetky stopy zahladené. Chápeš?
Tresol na stôl predo mňa čierny zakladač. Zamyslene som si ho vzal s tým že to bude asi niečo podobné než doteraz, vytiahol som zo zakladača papier a prezrel si ho.
Sovietska ríša: Irkutsk...
Sicília: Nie je s tým problém, že nie?
Podozrievavo na mňa zazrel, privrel oči a stíšil hlas.
Sovietska ríša: No, ako sa to vezme. Irkutsk je moja rodina a vy to dobre viete.
Sicília: Sowiet, Sowiet, Sowiet. Myslíš že by som ti to dal keby som si nebol istý že to urobíš?
Sovietska ríša: Mám Ruský národ chrániť, nie ničiť. Zabudnite že to urobím.
Vstal som a chcel odísť ale ktosi mi pritlačil hlaveň na spánok. Pozrel som sa trocha do zadu a všimol si že to bol jeden z čašníkov.
Sicília: Len si sadni. Som si istý že sa dohodneme.
Na menší podnet čašníka ktorý si myslel že mi nejak vážne ublíži jednou dierou v hlave som si znova sadol a nespúšťal pri tom slzy zo Sicílie.
Sicília: Dnes večer tam pôjdeš, zabiješ ho, zhrabneš peniaze a zabudneš že sa to kedy stalo. Nikto nebude vedieť že si to spravil ty. Sowietska ríša ak toto spravíš dobre, nechám si ťa a nie len to. Vezmem ťa do rodiny.
Sovietska ríša: Nikdy som nechcel vstúpiť do vašej ani do žiadnej inej mafie.
Sicília: Možno, ale poskytne ti to privilégiá o akých sa ti ani nesnívalo a vyriešia sa tým všetky tvoje problémy so západným blokom. Budeš musieť len dve veci a to naučiť sa taliansky, a zostať s nami. Nebudem klamať si dobrý vo svojej práci. Až ma to prekvapuje vzhľadom na tvoj vek a na to že dosť možno ani nedokončíš základnú školu.
Sovietska ríša: Počkajte, ako viete že-
Sicília: No ták, ja viem o všetkom, mám informátorov po celé mesto, musel si s tým rátať.
Sicília vstala a nahlas a ku mne.
Sicília: A nemusíš pre to robiť nič než odbachnúť jedného týpka, takže to urobíš a už sa nebudeš na nič viac pýtať, rozumel si my?!
Sovietska ríša: Čo ak aj tak poviem že nie?
Sicília: Tak ťa Anton zastrelí.
Sovietska ríša: Iste.
Vytiahol som z vrecka berettu a prehnal "Antonovi" hlavou kúsok kovu.
Sovietska ríša: Ako by to asi zvládol?
Sicília privrela oči a chytila ma za ruku. Teraz sme mali tak nejak všetku pozornosť ľudí v bare.
Sicília: Nebavím sa o tom s tebou. Poďme.
Proste ma zobral vonku z tej kaviarne do nejakej malej uličky vedľa.
Sicília: Tak ma počúvaj, nepýtal som sa ťa či to urobíš, prikázal som ti to.
Sovietska ríša: Ale ja už pre vás nepracujem. Pred necelou hodinou ste mi povedal že u vás končím alebo pôjdem robiť niečo s drogami a ja sa do takéhoto svinstva namočiť nedám. Nebudem to pre vás robiť, zabudnite. A už vôbec pre vás nezabijem Rusa, čo ste sa zbláznil.
Kopol ma kolenom do brucha, asi čakal že sa nejak skloním alebo čo ale neurobil som nič lebo som vedel že to čaká a bol som pripravený ak by nastala podobná situácia. Sicília ma teda chytila za vlasy, vzala mi z ruky pištoľ a pritlačila mi hlavu ku stene.
ČTEŠ
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Beletrie3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...