<time skip> ráno
OSN: Skvelá práca Sovietska ríša. Prekvapil si ma.
Sicília: Vidíš? Vravel som že sa na neho dá spoľahnúť :)
OSN: No dobre. Tu je tvoja odmena.
Podal mi obálku. Zamračil som sa na neho ale vzal som ju.
Sovietska ríša: Koľko to je?
OSN: 16 000 v dolároch.
Sovietska ríša: To si zo mňa robíte prdel! -_-
Pozrel sa na mňa ako keby si snáď myslel že chcem viac. Ja som len pokrútil hlavu.
Sovietska ríša: Kapitalisti skurvený...
OSN sa na mňa usmial a pohladil ma po vlasoch ale dostal po prstoch a radšej dal tú ruku preč. O chvíľu Sicília odišla a ja som zostal znovu sám s OSN.
OSN: Hm... chceš odviezť do školy? Vyzerá to že máme teraz rovnakú cestu.
Sovietska ríša: Nie, nejdem do tej vašej piče, na to zabudnite.
OSN: Ale no ták. Nevymýšľaj. Chcel si predsa chodiť do normálnej triedy, splnil som ti to a teraz už do školy nechceš chodiť?
Sovietska ríša: ...Keď som chcel ísť do normálnej triedy ešte na tom záležalo.
OSN: A teraz už nezáleží?
Sovietska ríša: Nie.
OSN: ...Dobre, nemusíš ísť do školy. Ale aj tak chcem aby si išiel so mnou.
Sovietska ríša: Nie.
OSN: Sowiet o_o.... aj ty sám vieš že to potrebuješ a nepripadáš mi v pohode.
Sovietska ríša: Ale no ták, práve ste mi dal 16 litrov za to aby som zdbachol týpka ktorý vám ani neviem čím robí problémy pretože podľa toho čo som videl za tých pár hodín vo svojom živote nič nerobí, len sedí doma. Tak čím vás nasral?!
OSN: Sowiet, mám... svoje vlastné dôvody.
Sovietska ríša: On vám nič nespravil čo? Len ste chcel vytočiť Rusko.
OSN: *povzdych* Nerobím to rád, ale občas je to jednoducho nutné, musíš to pochopiť. Je... mi ľúto že to teraz vieš. ...No samotný fakt že robíš túto prácu je pre mňa dôkazom že nie si v poriadku.
Sovietska ríša: A vy snáď ste?
OSN: *povzdych* Povedal som ti že je to nutné. ...Okrem toho ja som nevystrelil. Aký si mal ty dôvod zabiť ho? Peniaze?
Sovietska ríša: ...Inštinkt.
OSN: Inštinkt? Že je správne zabiť toho Rusa?
Sovietska ríša: Že ak ho nezabijem, skončím zle! ...Ale to vy nemôžete pochopiť čo? Povedzte mi prosím vás, stalo sa vám niekedy už že... vás niekto zahnal do kúta tak že ste nemal kam ísť alebo koho požiadať o pomoc? Pretože v takej situácii ide logika hodne bokom! ...
OSN: ...Je mi to ľúto.
Sovietska ríša: Piča je vám ľúto. Teraz som pre vás zabil administratívnu oblasť, osobne ste mi za to zaplatil a osobne ste mi dal jeho adresu. Stretli sme sa tu a videl som vás tu. Možno už vám konečne docvakne že viem kto ste a nemusíte sa predo mnou na nič hrať.
OSN sa nadýchol, na chvíľu zadržal dych a vydýchol. Potom sa ku mne otočil chrbtom.
OSN: Niektoré veci nikdy nepochopím... a niektoré nikdy nepochopíš ty.
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...