<time skip> o týždeň a pár dní
Neuveríte kto sa nám vrátil z cvokárne!
Tak nejak som tušil že by mal touto dobou prísť, aj keď som si nebol istý či sa hneď vráti do školy, no boli sme na veľkej prestávke von keď som tam za sebou začul známy hlas a otočil som sa.
Slovensko: Ahoj Sowiet. :)
Sovietska ríša: M? Oh, nazdar Slove.
Otočil som sa späť a len sedel na lavičke. Prišiel si sadnúť na mňa. Hodil som po ňom pohľadom ale nepovedal som nič.
Slovensko: Blbá nálada?
Sovietska ríša: Povedzme.
Slovensko: Čo sa stalo?
Sovietska ríša: Nestaraj sa.
Slovensko: ? ...Nechceš ísť poobede na hokej?
Sovietska ríša: Nie. Choď s bratom.
Slovensko: Eeh... Sowiet ja s Českom ešte furt nevychádzam moc dobre. Ale fajn, tak pôjdem sám.
Sovietska ríša: Ok.
Postavil som sa a išiel preč. Myslím že sa Slovensku moc nepáčilo že sa s ním nebavím, ale s tým som rátal, a ja už fakt nechcem aby ma Československo za niečo natrelo otcovi. (Medzi time skipom som dostal ešte pár bitiek a už ja fakt ťažké stáť na nohách :( )
Po vyučovaní som išiel domov a on ma dobehol.
Sovietska ríša: Do prdele čo odo mňa chceš?! Choď domov!
Slovensko: No tak prepáč, som nevedel že chytíš taký hisák o_o.
Slovak zdvihol ruky na hlavu ale chvíľu som sa na neho len pozeral, nevyzeral že by chcel ísť preč.
Sovietska ríša: Prečo si tu? Nemáme spoločnú cestu.
Slovensko: Chcel som s tebou hovoriť. ...Ty proti mne niečo máš?
Sovietska ríša: Nie, len daj pokoj.
Slovensko: Veď mi povedz čo som spravil. Ja že sme boli kamaráti.
Sovietska ríša: Ty si povedal OSN že som ti poradil aby si sa začal rezať keď si mal problémy?
Pár sekúnd na mňa len tak pozeral, potom žmurkol a pomaly otvoril ústa.
Slovensko: Sowiet ja som... len...
Sovietska ríša: Tak povedal či nepovedal?
Slovensko: ...Povedal, ale nemyslel som to tak.
Sovietska ríša: A ako si to myslel? Pretože on to tak očividne pochopil. Slove ja už som to vybavil, ale ako jebe ti? Tak ja sa ti snažím pomôcť, zachraňujem ti prdel keď ťa bijú, ešte s tvojim ocom som sa hádal žeby si nemal problém a ty mi takto vrazíš nôž do chrbta?? Toto robia kamaráti?!
Slovensko: ...Prepáč mi to, netušil som že z toho niekedy niekto niečo urobí... fakt nie...
Všimol som si že sa oči Slovenska začali plniť slzami. Asi v ten moment ma niekto chytil za rameno a otočil ma od SR preč. Bol to jeho brat, ale bolo tam s ním aj Maďarsko a Poľsko.
Česko: To čo má byť?! To čo robíš? Chceš ho znovu dostať na psychiatriu?!
Sovietska ríša: To si sledoval jeho či mňa? Pretože ani vy nebývate v tejto časti mesta!
Poľsko: Tak aby bolo jasné! -_-
Poľsko prišiel bližšie s výrazom ktorý som u neho ešte v živote nevidel.
VOUS LISEZ
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Fiction générale3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...