<time skip> ráno druhého dňa
Rozlepil som oči a ťažko sa začal zdvíhať z podlahy. Celé telo ma neskutočne bolelo. Pozrel som sa okolo, zas bol všade bordel a vedel som že mi zaberie hodiny to upratať, Neveril som že mám toľko krvi v tele... ak to zvládnem asi pôjdem do obchodu po nejakú chémiu pretože toto len vodou nepôjde. Tak či tak, pre tých pomalších komu to ešte nedošlo: Otec včera v noci zistil že som odišiel z domu. Ale je blbosť že by sa za tú polhodinu zobudil keď predtým spal ako peň... no a okrem toho som našiel v kuchyni slúchatko od telefónu visieť zo stola na ktorom je pevná linka položená. Je len pár ľudí ktorý by mi mohli toto urobiť, a momentálne sa rozhodujem medzi Československom a Českom pretože otec včera spomínal nejakého Čecha no pochybujem že by tak nazval Česko pretože... tak Česku hovoríme my, deti, naša generácia. Ale žeby ma ČSSR až tak nenávidel?
Nerozmýšľal som nad tým, radšej som vstal ale keď som preniesol váhu na pravú nohu zlomená kosť v nej sa pošmykla a prerazila mi svaly aj kožu na prednej časti nohy. Zasypel som a spadol na zem. Zavrel som oči v snahe vyrovnať sa s bolesťou aby som si mohol nohu napraviť.
ZSSR: Čo vystrájaš? Včera ti nestačila bitka, potrebuješ ďalšiu?
Sovietska ríša: Prepáč... kľudne spi ďalej, už budem ticho.
Prevrátil očami a zas zaspal. Potichu som si zatlačil kosť späť na miesto. ...Teda snažil som sa potichu, mal som chuť kričať lebo to BOLELO DO PIČI MALI STE NIEKEDY OTVORENÚ ZLOMENINU A MUSELI STE SI JU OPRAVOVAŤ SAMI? ...ďakujem že ma chápete 🥹
Znovu som vstal a bál sa našliapnuť na hociktorú nohu pretože som mal zlomené obe a obe niekoľko krát a nechcel som prísť k ďalšiemu úrazu podobnému tomu ktorý sa mi stal pred pár sekundami. Zostal by som sedieť ale proste som musel urobiť nejaké veci. Ale musel som si to nejak ošetriť, inak nezvládnem dôjsť ani do kúpeľne po handru... Zobral som so zeme svoju odlomenú druhú ruku (tiež budem musieť opraviť, ale na to je čas.) leukoplastom som ju prilepil k pravej nohe (k tej ktorú som si síce teraz neroztrhol ale bola zlomená na viac krát) a vystužil ju tak trocha. ...Trocha...
Nakoniec som si s páskou zalepil dieru v hlave aby som niekde cestou nevytratil mozog, vzal som nejaké prachy a išiel do potravín kúpiť amoniak a sódu. Na moje šťastie amoniak v potravinách nemali (nečakane) a tak som zobral aspoň Savo a dúfal že bude fungovať.
Keď som prišiel domov strávil som 4 HODINY len čistením podlahy, o stenách ani nehovoriac! Bol by som tam proste vylial celý kýbeľ vody a nechal to odmočiť, ale to by som urobil viac bordelu a naviac asi nasral otca. Takže keď som za ďalšie 2 hodiny vyčistil väčšinu krvy a všetku farbu zo stien a za ďalšie 3 potom ešte ďalšiu krv na chodbe... (prečo si ma nezabil oci, ja na toto môžem jebať však tu budem celý deň len upratovať bordel ktorý tý potom aj tak urobíš znova za pol hodiny) KEĎ SOM TOTO VŠETKO ZVLÁDOL konečne som mohol dať do poriadku aj seba. Niekde som našiel ihlu a niť, prišiel si dva odpadnuté prsty, trocha zmenšil dieru v hlave a našiel som ten kus ktorý mi chýbal a vzhľadom na to že to bola štvrtina lebky a úplne mi to asi nedorastie tiež som to tak skúsil prišiť, spravil som si dlahy na nohy, podobne ako kedysi keď som nosil na nohách roxorové tyče prišróbované do kĺbov ako náhradu za dolámané kosti aby som vôbec mohol chodiť, no a tiež som si opravil druhú ruku, kde bolo na šťastie treba len vymeniť lanká a jednu šrúbku. inak to bolo poškodené ale funkčné, dokonca sa mi podarilo tú ruku ešte trocha vylepšiť tak aby bola trocha citlivejšia, napríklad celú ruku môžem zdvihnúť pohybom jedného prsta na zdravej ruke, ale to je komplikovaná technika takže to nebudem do podrobna vysvetľovať. :)
Keď bol dom v poriadku, ja som bol v poriadku... išiel som zase do obchodu kúpiť chlieb, maslo, šunku a vajíčka aby som potom mohol spraviť chlieb s maslom, so šunkou a s volskými okami. To mi spolu s prípravou zabralo asi ďalšiu pol hodinu, potom som išiel dať jedlo otcovi a presvedčil ho aby to zjedol kým to je ešte teplé a potom som sa chytro najedol tiež. Moje telo bolo vážne rado za to že má nejaké živiny, pretože posledné tri dni som nemal v ústach nič jedlé.
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...