Išli sme s Kazachstanom niekam. Najskôr navrhol ísť do mekáča ale asi po minúte mu došlo že ma tam nedostane ani za neviem čo a išli sme do nejakej reštaurácie hneď pri ceste cestou z letiska a Kaz ma pozval na bagetu.
Kazachstan: Takže, som rád že si si let užil, chceš si to zopakovať?
Sovietska ríša: Eh, radšej nie, vďaka.
Kazachstan: Prečo?
Sovietska ríša: No... Už som ti vravel že nemám byť v letectve. Myslím že som mal ísť do pechoty alebo do tanku, no teraz už asi nepôjdem nikam ale to je jedno. ...Jaa... Mám proste zakázané lietať. Okej?
Kazachstan: Em, počkaj, prečo?
Sovietska ríša: Ja neviem, proste je to tak. Vďaka za skvelý zážitok bráško ale... fakt už to nebudem opakovať.
Kazachstan: ...ZSSR, ti zakázal lietať?
Sovietska ríša: No nie. UNICEF.
Kazachstan: Hm... Nerozmýšľal si že sa už odsťahuješ?
Sovietska ríša: Rozmýšľal ale nedostalo sa to ďalej než do štádia úvahy. Okrem toho, OSN a jeho pätolizači mi zas idú po krku. A keby som sa odsťahoval už by im nebránilo vôbec nič ma niekde zavrieť alebo ma strčiť do decáku.
Kazachstan: Tam by ti bolo lepšie než doma...
Sovietska ríša: Možno, ale ako sa poznám dlho by som tam nevydržal. Vyhodili by ma aj odtiaľ a nakoniec by som skončil v nejakej polepšovni alebo čo ešte. Takto je to fajn.
Kazachstan: A neskúšal si niekoho požiadať o poručníctvo?
Sovietska ríša: ...čo či som?
Kazachstan: Keď otec zomrel, mohli nás všetkých zobrať do detských domovov, ale vyhli sme sa tomu vďaka Rusku. Dá sa povedať že nás adoptoval, ale v skutočnosti sa len stal našim poručníkom. Nie sme jeho deti, len sme potrebovali urobiť niečo aby OSN dal pokoj a toto pomohlo. Rus bol z nás najstarší aj keď mal okolo 12 rokov staral sa o nás vždy predtým a dokázal pre tento konkrétny prípad pozmeniť svoje zákony tak aby to umožňovali. Nenapadlo ti to?
Sovietska ríša: Nie. Rusko ma nemá rado. Ukrajina tiež nie a nikoho iného zo Sovietov nepoznám. Teda jasné, ešte poznám teba ale ty si mi skôr ako kamarát.
Kazachstan: Aha :D Tak to ďakujem pekne. A prečo ťa tí dvaja nemajú radi? Trebárs ich to už prešlo.
Sovietska ríša: Ťažko. Rusovi som sa vyspal s dcérou. Odvtedy ma nemá rád :/
Kazachstan: Ou... a Kika?
Sovietska ríša: Jej tiež. :/ No teda nemôžem povedať že by ma priamo nenávideli ale neodvážim sa ich žiadať o pomoc.
Kazachstan: Sowiet jebe ti veď s Luhanskou furt chodíš!
Sovietska ríša: No hej :/ To na to má vyplyv?
Kazachstan: *povzdych* Ako chceš. No môžeš zostať doma keď chceš, ale byť na tvojom mieste... vypadnem odtiaľ a už sa nevraciam.
Sovietska ríša: Kazachstan, práve ty?
Kazachstan: *POVZDYCH* Ja to nemyslím zle. Ani ja som najskôr nechcel, až keď odišli všetci ostatný, nemal som inú možnosť než nechať krajinu úplne zaniknúť, ale keď o tom teraz hovorím som rád že som odišiel, len by som si želal spraviť to tak o 4 roky skôr.
Sovietska ríša: Kaz, to je už kruté. Chcel by si zabiť svojho otca?
Kazachstan: Keď poviem že nie budem klamať a keď poviem že áno budeš ma brať za zradcu.
DU LIEST GERADE
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Aktuelle Literatur3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...