Schodoví Ending

3 1 0
                                    

Už nejaký čas som sedel v izbe na zemi. Veľmi nečakaná správa však? No musím sa priznať... bol som zas na pochybách o tom či je to čo som urobil správne. Nemecko nič neurobilo, teda okrem toho že stálo v mojej ceste a otec ho z nejakého dôvodu nemá rád. Ale zbil som ho ako keby... ani neviem čo, ako keby spáchal nejaký strašný zločin ako... vlastizradu alebo také niečo. Ja viem že na to nemám myslieť. Sakra, normálne mi nerobí problém zamerať sa len na svoju stranu pohľadu, prečo teraz Nemecko ľutujem? Mňa to nebolí! Tak načo to riešim? Čo kurva nemám dosť svojich vlastných problémov a musím si prirábať ďalšie? 

...Na druhej strane to fakt nebolo pekné. 

<time skip> 31. december

Sovietska ríša: Emm... otec? 

ZSSR: Čo chceš?

Sovietska ríša: Eeeh... potreboval by som ísť von...

ZSSR: Môžeš. Na tejto ulici do 11 v noci. 

Sovietska ríša: Eh... No... a čo keď by som potreboval ísť mimo ulicu?

ZSSR: A to má byť môj problém? 

Sovietska ríša: Nie... ale môžem ti aspoň povedať o čo ide?

ZSSR: Rob čo chceš ale nepustím ťa. 

Sovietska ríša: Prosíím. Aspoň na hodinu. *povzdych* Slovensko a Česko majú narodeniny a chcú to spojiť s oslavou nového roka. Slovensko ma pozvalo. 

ZSSR: Fakt to chceš riskovať na ďalšej oslave? Po tom ako ti minule tí aziati rozbili frasnu?

Sovietska ríša: Prisahám že ak sa tam začne niečo hrotiť odídem. Ale stačí mi tam byť na pár minút, Slovak povedal že okrem mňa pozval len Anglicko a s ním tiež nie je isté že príde. No proste tam nechcel byť sám lebo jeho brat pozval veľa ľudí a vyzeralo by to blbo. Naviac mu to dlžím za tie fotky čo mi ušli. 

ZSSR: Rozbijú ti hubu. 

Sovietska ríša: Kto?

ZSSR: Neviem, ktokoľvek! Keby bola prázdna miestnosť našiel by sa niekto kto by ťa zbil! 

Sovietska ríša: Ale-

ZSSR: TAK JA NEVIEM, SPADOL BY NA TEBA STROP ALEBO NIEČO! Neexistuje že tam pôjdeš a nič sa nestane. 

Sovietska ríša: Sľubujem že sa nič vážne nestane. 

ZSSR: Vieš čo? Choď. Do pol noci nech si doma a jak nie do pol noci tak do rána aby si sa stihol spamätať kým budeš musieť vypadnúť!

Sovietska ríša: Spamätať z čoho?

ZSSR: Z TEJ BITKY ČO DOSTANEŠ AK PRÍDEŠ LEN MINÚTU PO POL NOCI!

Sovietska ríša: Aaaha, a vypadnúť kam?

ZSSR: Však na výcvik, máš džuznu v hlave?

Sovietska ríša: Už zajtra?

ZSSR: No pozajtra o štvrtej už máš byť tam! Tak padaj. 

Sovietska ríša: Ďakujem :) 

Zobral som sa, zobral som pár vecí a išiel. Podľa pozvánky ktorú som dostal oslava začínala o tretej a program o šiestej. Teraz bolo 5 hodín. V prvom rade som išiel do Talianskej štvrti, v jednom bare som sa mal stretnúť so Sicíliou ktorá mi dá prácu na tento víkend. Ešte som mu nepovedal že budem najbližšie 2 mesiace mimo mesto, no uvidíme, pri najhoršom dám výpoveď. 

Sicília: Ahoj, rád ťa znovu vidím. :) 

Sovietska ríša: Podobne. 

Usmial sa a podal mi čierny zakladač rovnaký ako minule. 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now