Asi hodinu som sedel na záchytke na mestskej policajnej stanici než sa dvere znovu otvorili a dnu vošiel FBI. Venoval som mu dlhý pohľad zatiaľ čo prichádzal ku dverám cely. Odomkol ich a vytiahol ma von. Bez slov ma vzal von a zamieril do inej miestnosti. Pustil ma aby si uvoľnil ruky a mohol zamknúť dvere.
FBI: Urob si pohodlie. Kto vie ako dlho tu budeme?
Sadol som si na jednu zo stoličiek ktoré stáli pri jednoduchom kovovom stole. FBI si sadol na druhú a zamkol reťaz od pút na mojich rukách o nejaký kovoví výstupok na stole. Bolo to ako vysiaca zámka ale tá väčšia časť by musela byť schovaná pod stolom.
FBI: Tak hovor. Čo to malo byť?
Sovietska ríša: Môžete mi dať konkrétnejšiu otázku?
FBI: Prečo si rozbil Kalifornii a D.C. hlavy stoličkou?!
Sovietska ríša: Bolo to v sebaobrane.
FBI: Hej, to určite.
Sovietska ríša: Pozrite sa, ja vám môžem povedať ako to naozaj bolo ale nie je to strata času? Aj tak urobíte čo chcete nie?
FBI: MLČ A ODPOVEDAJ NA OTÁZKY!
Udrel päsťou po stole.
Sovietska ríša: Ako si želáte :/ .........................................
FBI: No tak hovor.
Sovietska ríša: Však sa niečo spýtajte!
FBI: VŠAK PREČO SI IM ROZDRBAL GEBULE TY IDIOT!!
Sovietska ríša: Veď vravím že v sebaobrane. Mám dokonca aj svedkov, plnú triedu ktorá môže dosvedčiť že amíci boli prví čo zaútočili. Len keby vás náhodou zaujímalo či neklamem.
FBI: ....
Podoprel si hlavu a chytil sa za koreň nosa.
Sovietska ríša: Došli vám otázky? FBI?
FBI: Mlč -_-
Sovietska ríša: Jasné, jasné. A čo by ste chcel? Ja vám kľudne môžem povedať že som mal v pláne ich zabiť. Je to somarina ale poviem to... ak vyrazíte tie skurvené dvere! :D
FBI: Do prdele!
Tresol oboma päsťami do stola.
FBI: Čo máš s tými posratými dverami?!
Sovietska ríša: Neviem :/ Ale musíme mať nejaké životné ciele nie? A môj cieľ je vidieť VÁS vyraziť dvere!
FBI: Och bože -_-
Zas si podoprel hlavu.
Sovietska ríša: Hej- aký máte obľúbený film?
FBI: Vojna zajtrajška -_- A tvoj?
Sovietska ríša: Nepozerám filmy a ani toto nepoznám ale stavím sa o hocičo že je to akčný film a možno aj sci-fi ale to si nie som istý.
FBI: Mhm. -_-
Sovietska ríša: *povzdych* FBI, my sa nemáme o čom baviť. Vy nechcete vyraziť dvere, ja nepoznám filmy a tiež vám neviem povedať nič viac o tom čo sa stalo.
FBI: Tak pozri Sovietska ríša: Máš jedného otca v base a druhého v blázinci. Nemá ti kto pomôcť a ver mi že väzenie pre mládež nie je taká sranda ako sa zdá.
Sovietska ríša: No a? Pozrite sa ak vám to spraví radosť, priznám sa. Priznám sa k hocičomu čo chcete, ale nechajte ma na pokoji a nenúťte ma znovu vidieť OSN.
FBI: Tak fajn, ako chceš. Budeme sa o tom baviť inak.
Vytiahol z puzdra na pás pištoľ a namieril mi ju na hlavu. Nejak som nezmenil výraz, len som naklonil hlavu doprava.
Sovietska ríša: Čo s tým chcete robiť? "Zabiť ma"?
FBI: Nie, nie. To by mi len tak neprešlo.
Vzduch preťala ohlušujúca rana. Chvíľu som nechápal a zaoberal sa skôr tím aké hlasné to bolo v uzavretej miestnosti. Po pár sekundách som si však uvedomil bolesť ktorá sa nevdojak objavila uprostred mojej hrude. Len som privrel oči a naklonil sa dopredu ku FBI. Ani mi nenapadlo pozerať sa na ranu. Vedel som že tam je a že to nebol slepí náboj. FBI vstal a uškrnul sa.
FBI: Mal si pravdu len v jednej veci. Nezáleží na tom čo povieš.
Bez slov som proste tresol hlavou do stôl. Kurva, fakt to bolelo... FBI odpojil putá od stola a znovu ma hodil do cely. Asi 5 minút som ani poriadne nebol schopný sa hýbať ako tá rana štípala. Eah... ale vážne, môžete byť drsný ako chcete ale keď vás niekto strelí tak to proste BOLÍ! A z nejakého dôvodu ešte viac než bodné rany.
Po 3 minútach keď som si trocha zvykol na bolesť a nebol som už v takom šoku aj keď sotva pri vedomí som sa pokúsil si sadnúť. Po celú dobu odkedy ma FBI hodil späť za mreže som si držal dva prsty v rane aby som spomalil krvácanie a len som dúfal že sa rana aspoň čiastočne zacelí než stihnem odpadnúť.
Asi po dvoch hodinách keď to prestalo tak veľmi tiecť som si vyvliekol jednu roxorovú ruku z pút, takže to v podstate bolo ako keby som ich ani nemal. Vzal som svoju pásku, zo zadu som si ranu len zalepil a vpredu som urobil taký šúľok ktorý som do rany strčil aby zabránila vnútornému krvácaniu. Ale som mal kurva slabý pulz. ...Čo by bolo pochopiteľné keby guľka trafila srdce. Je tu ale ešte jedna dôležitá vec ktorá mi asi zachránila krk, a to bolo že náboj neprešiel cez moje telo von ale aj tak som mal na chrbte ranu. Von sa totižto dostala LEN jeho špička a podľa toho kde je hádam že sa zasekla o chrbticu a niektoré rebro ale vzhľadom na to ako BLÍZKO CHRBTICI JE som mal vážne z pekla šťastie že ešte viem chodiť. ...Teda teraz momentálne neviem, ale viem hýbať nohami takže keď sa dám dokopy mal by som to vedieť. Nakoniec som si dal ten náramok späť a rozhodol sa ísť spať. Toto ubytovanie bolo asi zrovnateľné s kasárňami ktoré som opustil pred nedávnom, a tak som sa nemohol sťažovať.
ESTÁS LEYENDO
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Ficción General3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...