<time skip> Za pár dní - sobota
Posledné noci som nespal, dnes som sa rozhodol to dohnať. Vybral som si blbý deň... Zobudil som sa totiž až okolo tretej, čo by normálne bolo úplne jedno pretože Em... nooo, je víkend. Ibaže dneska sme mali v škole predstavenie ktoré začínalo o necelú pol hodinu, to znamenalo že sotva stíham samotné predstavenie ak okamžite vyrazím, generálka začala už pred štyrmi hodinami a my sme mali prísť pred troma.
Rýchlo som vstal a išiel do školy.
Rakúsko: Sowiet! Robíš si zo mňa prdel?! Kde si bol?! Bez teba to hrať nemôžeme.
Sovietska ríša: Zdá sa ti že by to bolo treba? Som predsa tu, tak kľud.
Rakúsko: Ale neskoro, mal si tu byť už dávno, päťka, šestka už zastali!
Sovietska ríša: *povzdych* Dobre, prepáč zaspal som.
Rakúsko: Dobre... no... poďme, musíš sa ešte prezliecť. No poďme, poďme, poďme!
Rakúsko ma schmatol za ruku a zobral ma do kabinetu z ktorého sme si spravili šatňu. Rakúsko mi podal igelitku s oblečením a povedal mi nech sa rýchlo prezlečiem. Napadlo mi že nacistické uniformy boli vlastne fakt celkom cool (a tým nikoho ani nič nepodporujem jasné?!) , aj keď nie veľmi pohodlné.
Sovietska ríša: Em.. Rakúsko?
Vyliezol som zo šatne a naprával si rukávy.
Rakúsko: Ukáž? No ty teda vyzeráš, hotová 3. ríša aj bez make-upu.
Sovietska ríša: Chceš na hubu? o_o
Rakúsko: Však to je dobre. Aspoň dneska. Ale sadne ti to. Tak poď, keď už si nebol na generálke aspoň si to možno stihneš ešte s niekým raz prejsť.
Znovu ma zobral za ruku, ľudia na mňa už takto pozerali ako na imbecila, ani som sa nečudoval, ale stretol som Rusko a vyzeralo to fakt dobre. Skoro na nerozoznanie, skoro lepšie ako originálny ZSSR. Rakúsko ma zaviedlo do zákulisia a posadil ma ku plastovému stolu za ktorým sedelo aj Luxembursko. Ak si dobre pamätám tak on je čosi ako maskér alebo ako sa hovorí tomu človeku čo robí obrázky na ksichte.
Rakúsko: Ahoj Luxembursko.
Luxembursko: Ahoj Aus, ahoj Sowiet. No z bohom, ty ani nepotrebuješ namaľovať :D
Sovietska ríša: Môžete držať huby? Lebo odídem.
Luxembursko: Dobre, dobre.
Rakúsko: Oukej, Sowiet, keď budete hotový choď si ešte zopakovať scenár keď už si zmeškal skúšky. Musím ešte ísť skontrolovať Japonsko.
Rakúsko išlo preč.
Luxembursko: Skvele, *povzdych* No tak ukáž.
Pozrel som sa na neho.
Luxembursko: Vieš že by to bolo hrozne ľahké keby si nemal po tvári toľko jaziev?
Sovietska ríša: Viem :) A vadí to tak? Je to predsa len divadlo, nie film.
Luxembursko: No hej, ale chceme to spraviť na čo najvyššej úrovni. Už si znova nezahráme vieš, no keď je to posledný ročník.
Sovietska ríša: Chápem.
Luxembursko: No počkaj, zober si toto.
Dal mi nejakú takú čiernu pásku na oko, s trocha hrubšou šnúrkou takže som nevyzeral ako pirát, ale ani nebolo vidieť že som na pol slepý.
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...