<time skip>
Nedeľa. Moja nuda dosiahla najvyššieho štádia a tak som sa odhodlal vyšplhať na tretie poschodie v budove označenej ošúchanou tabuľkou s čiernym písmenom A a ísť sa porozprávať s Východným Nemeckom. Keď som sa však ocitol pred dverami izby 214 uvedomil som si že spolu s Východom tu býva aj Severná kórea a jeho som nechcel stretnúť. Nakoniec som si uvedomil že ak tu budem ďalej stáť nič nezmením a zaklopal som na dvere. Po pár sekundách mi otvorila Severná Kórea.
KĽDR: Čo tu chceš?
Sovietska ríša: Dobrý deň pane, hľadám Východné Nemecko, je tu?
KĽDR: ...VÝCHOD!!! HĽADÁ ŤA TU NEJAKÝ IDIOT OD BAŽANTOV!
Východné Nemecko za pár sekúnd prišlo ku dverám.
Východné Nemecko: Ahoj, vďaka Kórea.
Išiel von a zavrel KĽDR v izbe.
Východné Nemecko: No nazdar, už som si myslel že sem vážne nevylezieš.
Sovietska ríša: Eh... no bál som sa ale nakoniec som sa prekonal. Musím sa ťa niečo spýtať. Kuba je Komunista alebo Kapitalista?
Dva krát žmurkol a pár sekúnd na mňa pozeral ako keby nevedel čo povedať.
Východné Nemecko: S tým si nelám hlavu. Máš nejakú inú tému na rozobratie?
Sovietska ríša: Jasné, ale najskôr mi povedz či je Kuba Kapitalista alebo Komunista.
Východné Nemecko: ...Kapitalista.
Sovietska ríša: Dobre. Pretože všetci z môjho tímu tvrdia že je komunista a kuba to hovorí tiež.
Východné Nemecko: Tak prečo sa pýtaš?
Sovietska ríša: Sovietsky zväz vraví že je kapitalistická.
Východné Nemecko: Ehe... no a tvoja iná téma?
Sovietska ríša: Ja neviem... Mimochodom, ako dlho si tu?
Pomaly sme išli von.
Východné Nemecko: No pracujem tu. ...Zo 20 rokov minimálne.
Sovietska ríša: 20 rokov a stále slobodník?
Pokrčil plecami.
Východné Nemecko: Zväz ma tu chce.
Sovietska ríša: Aj ty si v štátnom vlastníctve? To som nevedel.
Východné Nemecko: Nie tak celkom, asi tak ako ty. No chápeš. Pre komunistov príliš fašista a pre ostatných komunista, takže trochu slobody mám.
Sovietska ríša: A nemôžeš si vybrať kde chceš slúžiť? Ako... 20 rokov robiť jednu a tú istú prácu bez povýšenia a naviac takúto tak ma jebne.
Východné Nemecko: No... furt lepšie trénovať Tankistov než zelenáčov. Moji sú aspoň trocha disciplinovaný. :)
Sovietska ríša: To mala byť urážka?
Východné Nemecko: Nie, to bola žiadosť aby ste prestali robiť somariny.
Sovietska ríša: Aha... a máš niekedy aj voľno? Tak sa mi zdá že tu to ide non-stop, keď sme začínali už 2. januára.
Východné Nemecko: Ako sa to vezme. Občas na sviatky ale nie že by som mal kam ísť. Trebárs na Vianoce, aj keď väčšina regrutov ide domov, niekto tu musí zostať.
Sovietska ríša: ...Že ťa to baví.
Východné Nemecko: Je to celkom fajn práca ak sa odosobním od toho že to budem robiť do konca sveta. No a ty? Kam pôjdeš keď skončíš základku?
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...