Práve som sa vracal zo záchoda, bolo mi fakt treba chcať, myslel som že sa umyjem keď už tam som, ale než som urobil potrebu, úplne som zabudol že mám furt na tvári naklonenú svastiku a keď mi to z pohľadov okoloidúcich zas došlo, už sa mi nechcelo sa vracať. Okrem toho som tak trocha vedel, že prečo vyzerám tak ako vyzerám plne to chápem, len sa snažím byť... nie... oni a váš nesúhlas. Keď som sa vrátil do miestnosti, kde bolo divadlo, ktosi ma jemne chytil za rameno. Prirodzene, čakal som prúser ale toho koho som uvidel keď som sa vážne nečakal.
Sovietska ríša: Nemecko?!
Tretia ríša: Ahoj... ehm... môžem s tebou existovať?
Sovietska ríša: Jak si sa sem ty dostal? oo
Tretia ríša: ZSSR spí, len som ti chcel povedať, že si bol super. :) Uh... nie je ti nič?
Sovietska ríša: Trocha ale už som sa vrátil. Neurazil si sa?
Tretia ríša: Nie, prečo? Fakt to bolo pekné, len by som chcel vidieť toho kto napísal scenár... Toľko volovín na jednom mieste som už dávno nevidel.
Dvaja ľudia sa nejak predrali cez dav a chňapli 3. ríšu za ruky.
Talianske kráľovstvo: Kam si šiel ríša? Sľúbil si že sa budeš držať pri nás! Ahoj!
Tretia ríša: Však ja som nikam nešiel, som tu.
Japonské cisárstvo: Hej ale nemôžeš len tak zmiznúť, čo keď ťa tu niekto uvidí?
Tretia ríša: Ľudia ukľudnite sa, bol som len pozdraviť svoje dieťa a povedať mu že to zahralo pekne, môžete prestať robiť rozruch? Pretože ak si nás niekto všimne, nebude to preto, že nie som s vami dvoma, ale preto, že tu hučíte. >:(
Tí dvaja si ma až teraz všimli. No super, ešte to bude zábavné.
Talianske kráľovstvo: ...Ríša ty si sa rozdvojil?
Sovietska ríša: Ha, ha, veľmi vtipné.
Japonské cisárstvo: No pozerám, že tu dnes moc nikomu nevadí chodiť s hákačom na ksichte... Však mne je to jedno, ja za to basy nepôjdem.
Sovietska ríša: Za čo presne?
Japonské cisárstvo: Podpora a propagácia.
Talianske kráľovstvo: Hej... ale aha.
Talian ma chytil za ramená a postavil ma vedľa ríše. Potom sa pozrel na Japonsko.
Talianske kráľovstvo: Keby si to nevedel, čo by si povedal? Ktorý je tkroý?
Japonské cisárstvo: Neviem, asi by som sa spýtala ríše, kde má oko a potom som videl podľa reakcie.
Tretia ríša: *smiech* No pekne Soviet, vyzeráš viac ako ja než ja. :D
Sovietska: Dobre, ja sa pôjdem ríša a vy traja pôjdete niekam preč hej?
Japonské cisárstvo: Hej, aj tak sme boli na odchode, len nám zdrhlo Nemecko.
Tretia ríša: Nehovor ako keby som bol malé decko!
Japonsko prevrátilo oči a ja som sa preto, lebo ma niekto za mnou oslovil. Uvidel som... no viete čo?
Sovietska ríša: No NIE ešte JAPONSKO SEM ZAVOLAJ!
Taliansko: Japonsko je na oš- ...ou.
Zakryl si ústa keď mu došlo akú máme spoločnosť.
Taliansko: Mimochodom prečo máš ešte furt na seba?? Chceš do basy?
Tretia ríša: Začína ma to urážať.
BẠN ĐANG ĐỌC
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Tiểu Thuyết Chung3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...