Untitled Part 54

2 1 0
                                    

Asfaltová cesta a ošúchaný chodník sa začali meniť na prašnú ulicu, čo znamenalo že som doma. 

Prišiel som ku dverám, pokiaľ možno potichu ich otvoril a došiel do obývačky. Otec sa hral že ma ignoruje a moje podvedomie mi napovedalo že to znamená problém. 

ZSSR: Kto si?

Sovietska ríša: Tvoj syn, Sovietska ríša?

ZSSR: Aha. Už som na teba aj skoro zabudol AKO DLHO SI TU ZAS NEBOL!!! Kde si sa flákal ty bastard?! Jasne som ti zakázal chodiť von! 

Sovietska ríša: Prepáč mi to, ale bola to krízová situácia, musel som. 

ZSSR: Oh, určite!

Chytil prvú fľašku čo mu prišla pod ruku a hodil ju do mňa. Nesnažil som sa vyhnúť sa, len som ju nechal nech mi rozbije hlavu. 

Sovietska ríša: Prepáč... môžem to vysvetliť, len ma nechaj... neručím za to že ťa to naštve ešte viac ale... aspoň to skúsim. 

ZSSR: Vysvetľuj. 

No a tak som už musel povedať pravdu.

Sovietska ríša: *povzdych* Dievča s ktorým posledných pár dní chodím potrebovalo pomoc. Zdrhla z domu a potrebovala niekde prespať. Chcela zostať u nás ale vedel som že by si s tým nesúhlasil tak som ju zobral na noc ku Kaluge. 

ZSSR: Je v poriadku pomôcť niekomu keď to potrebuje, to mi nevadí. Ale vadí mi že mi klameš!

Sovietska ríša: Neklamem, prisahám!

ZSSR: Ty nemáš dievča. 

Sovietska ríša: Už mám. 

ZSSR: Prosím ťa, musel by si ju podplatiť aby nejaká chcela chodiť s takým odporným stvorením ako si ty. 

Sovietska ríša: Otec prosím. -_- Sám si hovoril že na vzhľade nezáleží.

ZSSR: Hej, to je pravda, dokým ide o priateľstvo alebo politiku. Ak ide o lásku je to niečo iné. 

Sovietska ríša: No... tak potom sa mýliš. Pretože mám dievča. 

ZSSR: Ktoré?

Sovietska ríša: To... ti nemôžem povedať. 

ZSSR: Nemôžeš? 

Sovietska ríša: ...Poviem ti to len mi... sľúb že ma nezabiješ. 

ZSSR: Povedz to!

Sovietska ríša: Dobre, je to Luhansk. 

ZSSR: Čože? Luhansk? ...Ako Luhanska? Na Ukrajine?! 

Sovietska ríša: Áno. 

Zobral ďalšiu fľašku a postavil sa. 

ZSSR: UKRAJINKA?! 

Sovietska ríša: No a čo? Aj tak je Sovietka... 

ZSSR: No presne!

Sovietska ríša: Lenže mimo únie nie sú pekné dievčatá. Alebo sú ale... nie v mojom veku a s Bosnou chodiť nebudem nie?

ZSSR: Ty nemáš chodiť s nikým!

Sovietska ríša: Prečo? 

ZSSR: Pretože som to povedal! 

Sovietska ríša: Ale-

ZSSR: Takže si utiekol z domu napriek tomu že som ti povedal že nesmieš chodiť von, kvôli nejakej UKRAJINKE, bol si s ňou CELÚ NOC a kde si kurva bol doteraz?! OSN mi volal že si zo školy zdrhol po 3. hodine teraz je 8 večer! Bola tu kvôli tebe polícia, ČO SI KURVA ROBIL?! 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now