Autíčkoškola 🚗

2 1 0
                                    

Sovietska ríša: Čo? ...Nemecko je na skúškach? On nemá vodičák?

Brémy: Nie...

Sovietska ríša: Prdel... a kde je?

Brémy: Eeem... žeby v autoškole?

Sovietska ríša: Hej to dáva zmysel. ...No nič, uvidíme sa zajtra!

Zobral som sa a odišiel z triedy. Zamieril som do autoškoly. Ešte som celkom nevedel čo urobím ale vedel som že túto situáciu nesmiem nechať nevyužitú. Cestou som kúpil jedno pol litrové pivo a jeden absint. Vylial som tú srajdu do kríkov a potom tam nalial a absint :) (Sry Češkovia) A potom som proste išiel. Keď som dorazil do cieľa, preliezol som plot autoškoly a išiel dozadu na parkovisko kde už sedelo niekoľko ľudí čakajúcich na skúšky. Nemecko bolo na úplnom konci. Dostal som sa bližšie a počkal v kríkoch kúsok od parkoviska. Sedel som tam moreeee 3 hodiny než ten workoholik konečne prišiel na rad! Týpek pred ním sa totižto hrozne bál lebo robil tie skúšky už na 20. raz a keď boli na kuželkách zrejme niečo dojebal. Pre tých čo nevedia ako auto-skúšky fungujú tak v skratke: máte teoretickú časť kde máte proste papier, tam som Nemcovi veril lebo je to šprt, potom máte kuželky kde ste celý čas len na parkovisku a chodíte dozadu, dopredu, snažíte sa zatáčať a potom idete do mesta do premávky... s policajtom miesto spolujazdca. Teraz boli na tej poslednej časti. 

A tak keď prišiel na rad zaliezol som pod auto, našiel brzdy a trochu tomu auto pokryvil kotúč. Ony tie brzdy budú fungovať ale podstatne horšie než keby boli normálne. Toto išlo celkom ľahko, nikto si nič nevšimol ale teraz prišla tá ťažšia časť. Potajomky som si vliezol na zadné sedadlo, zo strany kde to nikto nevidel aj keď to bolo o držku a mohol to byť celkom trapas keby ma chytili. Fakt neviem čo som tu robil, ale tak či tak, Nemecko tie skúšky dnes neurobí. Nie keď už som bol dnu. Nakoniec som si s tým nastupovaním mohol dať trocha viac na čas pretože policajt Nemecku pol hodiny vysvetľoval čo má robiť a ako bude skúška fungovať. Ako keby to nepočul 15 krát predtým, keď to vysvetľoval ostatným. 

Konečne obaja nasadli do auta, Nemec naštartoval a pohol sa dopredu. Bez väčších problémov sa dostal až pred budovu a na hlavnú cestu. Nebola nejak veľká premávka. Išli sme asi 5 minút, stále nikto nevedel že som tu, ale Nemecku už to išlo nejak moc ľahko a ja som sa rozhodol mu to trocha skomplikovať. 

Sovietska ríša: Hej Nemec, nie si nejak v strese?

Podal som mu pomedzi sedadlá fľašku s pivom v ktorej vlastne nebolo pivo. 

Nemecko: Vďaka. 

Zobral si to odo mňa a vrchnáčik ktorý som tam len tak zatlačil jednoducho odtrhol okom. Neviem čo je to za trik :/ No a napil sa a ani nepoznal že je to niečo iné. Musel byť fakt v strese. Nemecko si stále nič neuvedomilo ale Policajt na nás oboch pozeral ako na zjavenie... no hlavne na mňa. Ale Nemecko pilo za volantom... Až teraz mu došlo že niečo nie je v poriadku a dupol na brzdu. A hádajte čo sa stalo? ...Nič. Tak som to asi dosral trocha viac než som mal v pláne. Nemecko sa na mňa obzrel a pravím kolesom nabral obrubník. 

Nemecko: Do prdele!

FBI: Čo tu robíš?!

Sovietska ríša: Ja? Navigátora. 

Nemecko: Jebe ti už načisto na tú hlavu?! 

Sovietska ríša: Však ti chcem len pomôcť :3 Nemecko, odboč doprava, pred tebou je most. 

Strhol rýchlo volant doprava a len tak tak neskončil v moste. 

FBI: Vy nie ste normálny. 

Nemecko pokrútil hlavou a znovu sa napil. Furt mu nič nedopínalo. 

Sovietska ríša: Hej Nemec, o čo že nedáš celú naraz?

Nemecko: Robíš si prdel?

Dal celú naraz :D 

FBI: HEJ! Šoféruješ ty degeš! 

Nemecko: Hej, to nie je pivo, čo je to? To chutí nejak divne. 

Sovietska ríša: To ti došlo až teraz?! 

Nemecko: Čo je to?

Zasmial som sa. 

FBI: Do prdele tu aj s vami! Zastav! 

Nemecko: Ja by som rád ale nejdú brzdy. 

Sovietska ríša: O 5 metrov odbočte doľava. -NEMECKO BACHA BABIČKA! ...VIETNAMSKÁ BABIČKA! 

Znovu prudko odbočil. V skutočnosti žiadna babička nikde nebola ale chcel som aby tam odbočil pretože je to dolu z kopca, tak nech je trocha sranda. 

Nemecko: Do riti čo to je?! 

Sovietska ríša: Pán policajt, kam vlastne ideme? :D

FBI: Joj sadni si a drž hubu! A pripútaj sa! Nemecko, ručná brzda!

Zatiahol tú páku. ...No... lenže ja som dodrbal aj zadné kolesá a teda aj ručnú brzdu... :) V tejto dobe Nemecko už začínalo pomaly vypínať a auto poriadne neriadil. Kľučkoval ako sprostý a bolo mu úplne jedno čo sa stane ďalej. FBI sa mu snažil držať volant a furt na neho hučal aby sa zobudil ale ono to akosi nefungovalo. Neverím že toto vyšlo, pritom je to taká pitomosť! Policajt nakoniec odbočil na diaľnicu kde bolo ešte menej áut a viac miesta. No a tu vyzeralo že končíme. Bolo to dosť rýchle ale stálo to za tú zábavu. Vyliezol som medzi sedadlá. 

Sovietska ríša: Nemecko, môžeš prosím stlačiť spojku?

Niečo zamumlal ale podľa toho ako sa pohla jeho noha to urobil. Preradil som na neutral a nechal auto pomaly zastaviť. Nakoniec sme aj tak skončili vo zvodidlách ale rýchlosť vtedy nedosahovala také čísla aby spôsobila niečo viac než trochu rozmlátenú kapotu. Teda žiadne zranenia. Ale motor horel. Tak som teda vytiahol Nemecko a FBI z auta, zobral si fľašku od piva ktorú Nemecko stále mal a odišiel. Auto medzi tým stihlo vybuchnúť, takže fajn že som ich zobral preč. Nemecko bol v bezvedomí, FBI vnímal ale bol trocha omráčený. No, aj tak neviem čo s tým chcú robiť. 

Fľašu som cestou vyhodil do náhodného koša. :/

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now