<time skip>
Prišla veľká prestávka a mňa logicky nenapadlo nič iné než zahrať sa na Maďarsko. (Alebo Maroko alebo D.C., to je vlastne jedno)
Išiel som na dolné poschodie, našiel všetky 4. triedy a počkal si na toho malého smrada. Keď vyliezol z triedy chytil som ho za mikinu a potiahol ho ku sebe. Zmätene sa otočil.
Sovietska ríša: No ahoj, dobrý deň sa praje, ako sa máme?
Katalánsko: Pusti ma lebo zavolám učiteľku!
Sovietska ríša: Awww, učiteľku, a sám sa brániť nevieš? Milí môj, učitelia mi môžu vylízať prdel. Ako sa voláš?
Katalánsko: Som Katalánsko.
Sovietska ríša: Doobre, a chceš dostať na hubu Katalánsko?
Kľakol som si na jedno koleno aby som medzi malými deťmi nevytŕčal.
Katalánsko: Nie?
Sovietska ríša: Tak poď so mnou.
Katalánsko: PANČELKA ON MA ŠIKANUJE :(
Nikde v dohľade som dozor nevidel a zdalo sa že nikto nevenoval Katalánsku pozornosť. Chytil som ho teda za ucho a otočil som ho k sebe. Naklonil som k nemu hlavu a potichu, no zároveň tak aby to na hlučnej chodbe bolo počuť som povedal:
Sovietska ríša: Zmlkni Katalánsko. Ešte raz to skús a rozbijem ti rypák.
Katalánsko: Ja tebe rozbijem rypák. Zistím kde bývaš a prídem so svojou partou, nabijeme ťa že nevstaneš.
Hm, má celkom odvahu, povedať toto ja v jeho veku nejakému deviatakovi tak už ležím. Ja som s ním však len silno drmol a on videl divný zvuk pretože som ho podiahol za ucho.
Sovietska ríša: Byť tebou vážim slová. Mám vo vrecku nabitú pištoľ, ak nechceš zomrieť pôjdeš teraz hneď so mnou.
Katalánsko: To je blbosť, nič nemáš.
Vytiahol som z vrecka berettu a ukázal mu ju ale dolu, tak aby to nikto iný nevidel.
Sovietska ríša: Poď.
Vstal som, chytil ho za predlaktie a odviedol si ho pred školu. Nemal som ego na to od neho chcieť prachy alebo desiatu ako to robili druhostupniari nám keď sme boli malý. Ale chcel som mu tento deň trocha znepríjemniť. Stáli sme teda pred dverami do školy na tých osudných schodoch kde som Katalánsko dneska strčil dolu. To však bolo ani nie z polovice schodov, a teraz sme stáli na vrchu.
Sovietska ríša: Katalánsko, daj ruky za chrbát.
Urobil to. Vzal som si pásku a zlepil mu zápästia tak aby ich nemohol dať od seba.
Katalánsko: Čo to sakra robíš?
Sovietska ríša: Učím ťa ako sa správať. A skús to povedať otcovi, príde mi ešte poďakovať. :)
Odhryzol som koniec pásky a Kopol Katalánsko do chrbta tak že zletel zo schodov až úplne dolu. Rozplakal sa, mal obitú tvár a rozťatú peru. Zbehol som za ním dolu a zdvihol ho na nohy.
Sovietska ríša: Bolí?
Prikývol ale reval ako sprostý, napadlo mi niečo ako povedať že ak nebude držať hubu tak ho zbijem, ale to by som spravil aj tak. A tak som na to išiel inak.
Sovietska ríša: Radšej buď ticho, keď sem niekto príde a uvidí nás, začne si ťa natáčať a neviem či chceš aby toto videl celý internet. Chceš aby sa ti kamaráti ešte pol roka smiali že si urevaný sopľaví malý bastard čo sa nevie biť?
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...