...

2 1 0
                                    

OSN ma priviedol do svojej ordinácie či čo to bolo, ukázal mi na stoličku a sadol si na druhý koniec stola.

OSN: Sadni si. *povzdych* Dobre Sowiet povedal som síce že sa čoskoro uvidíme ale netušil som že to bude tak skoro, prečo si to zase urobil? Čo ti Texas spravil?

Sovietska ríša: Pozrite sa ja viem ako to vyzerá, ale ja som mu nič nespravil. HEJ odrezal som mu ruku, no a čo? Bez kontextu je to zločin ale ja som ho našiel v kanály s rukou zaseknutou medzi dvoma betónovými kusmi, 3 štvrtiny už mal odrezané ale hrozne nešikovne, kosť mal prelámanú na miliardu kúskov, musel ju nejak prudko zlomiť alebo čo, neviem jak to spravil, ja som mu len pomohol, aj keď som asi nemal. 

OSN: Spomaľ a zopakuj to. 

Sovietska ríša: *povzdych* Tak som si večer išiel z krčmi domov- a som bol v celkom dobrom stave, pamätám si čo sa stalo, keď tu počujem že niekto kričí. Najskôr to ignorujem a potom si všimnem že to ide z kanalizácie a že je to anglické slovo "Help", tak si logicky vravím kto v Sovietskej časti mesta kričí uprostred noci po Anglicky a idem sa tam pozrieť. No, a nájdem Texas s rozžutou rukou medzi kusmi kanalizácie, sedieť v sračkách, pokecali sme, sľúbil mi že ak mu pomôžem napraví to čo posral, tak som mu tú ruku odrezal úplne, jakš-takš ju ošetril a dotiahol ho sem. 

OSN: Ak je to tak prečo si nezavolal pomoc? Texas má telefón. 

Sovietska ríša: Jeho telefón spadol do vody a môjmu zdochla šťava asi pol hodiny predtým než som tam prišiel. 

OSN: Vážne si pomohol Texasu?

Sovietska ríša: Viem, je to divné. Chcel som ho zabiť aleee...bol by som potom lepší než on? V čom ako? Nie som taký zmrd, aj keď je to kapitalista. Nie som taký zmrd aby som niekoho nechal len tak niekde skapať, aj keď je to môj nepriateľ. Zabiť- to áno, ale nechať skapať nie.

OSN: A to už prečo?

Sovietska ríša: Pretože ak niekoho zabíjam tak na to mám predsa asi kurva dôvod. Ale keď niekoho nájdem poloskapatého, nemám dôvod. On mal smolu. Možno že ho o týždeň zabijem, kto vie, ale ak to spravím budem mať dôvod. 

OSN: A vieš ako sa tam Texas dostal? Je to divná situácia. 

Sovietska ríša: Hovoril niečo o tom že sa stavil že tam vlezie, viac neviem. 

OSN: Dobre... *povzdych* pozri budem teraz musieť niečo vybaviť, myslíš že tu zvládneš chvíľu počkať? Môžem ti spraviť čaj ak chceš alebo... chceš niečo na jedenie? Nemáš hlad?

Sovietska ríša: Nie, vďaka. 

OSN: A chceš si trebárs kresliť dokým prídem?

Sovietska ríša: Nie-.

OSN: Ako myslíš, tak tu len počkaj a keby si si to rozmyslel kľudne si zober papier, sú tam na okne. 

Sovietska ríša: Fajn, môžem vás o niečo požiadať?

OSN: Áno, iste.

Sovietska ríša: Nehovorte o tomto môjmu otcovi. Vy mi neveríte ale on uverí a ak sa dozvie že som zachránil Kapitalistu tak ma zabije. :/

OSN: ...Iste, uvidím čo sa dá robiť. 

Odišiel. Oprel som sa o stoličku , povzdychol som si a čakal. 


O necelú pol hodinu sa dvere otvorili. Dnu vošiel OSN a hádajte s kým!

Sovietska ríša: No do piči... Tak toto je iný level skurvysynstva OSN. 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now