Mal som s Kubou a Kosovom rovnakú cestu. Kosovo sme poslali do prdele a s Kubou hrali karty. On však v Tumeni vystupoval a pokračoval ďalej v ceste lietadlom a Kosovo tak isto. A tak som tam zostal sám.
Zvyšok cesty sa vliekol rovnakým tempom akým sa parný vlak v ktorom som sedel ťažko sunul po koľajniciach. Mal som šťastie a schytal som rovnakého sprievodcu ako 1. januára keď som išiel sem. A však... "armáda" mi nevrátila moje oblečenie a tak som išiel domov v uniforme. Sprievodca si to samozrejme všimol a chcel sa vykecávať. Chcel sa vykecávať aj keď tu bola Kuba s Kosovom ale Kuba ho stručne poslala do prdele. Ja som chcel len spať a tak som mu vyhovel a dúfal že to pomôže a zapamätá si ma. Ale neuveríte čo sa stalo -_-
Sprievodca: No tak čo? Ako bolo v kasárňach?
Sovietska ríša: Ty jebo! Už som ti OSEM KRÁT povedal ŽE ZIMA! A popýtaj si odo mňa ešte lístok a fakt sa neudržím!
Sprievodca: No tak prepáčte ale je moja povinnosť kontrolovať lístky, musím sa uistiť že necestujete na čierno.
Sovietska ríša: Ja sa tu asi nabudúce poseriem priamo pred tvojimi očami aby si si ma konečne zapamätal!
Toto sa opakovalo ešte niekoľko krát. Cesta trvala niekoľko hodín a obsahovala niekoľko prestupov ale nakoniec som ráno druhého dňa prišiel domov. Bolo asi 8 hodín. Bol som pripravený prísť domov ale rátal som s tým že si cestou budem musieť ísť kúpiť niečo na seba pretože ako som už povedal, nedostal som späť oblečenie v ktorom som prišiel. Ale za to som dostal okrem uniformy ešte aj tašku na veci, pyžamo a maskáče.... rovnako ako všetci ostatný, no hádam že s nami ešte rátajú keď nám to nechali.
Ako som však tak išiel po stanici, na ramene mi zrazu pristála kohosi ruka. Otočil som sa a koho som nevidel.
OSN: Ahoj-
Zdvihol som ruku aby som ho prerušil a pokúsil sa zadusiť smiech. OSN bol posledný na koho som sa tešil a stretol som ho ako prvého necelú minútu po tom čo som vystúpil. Jednoducho irónia osudu.
Sovietska ríša: Nepočká to?
OSN: Eh... No ak potrebuješ, ale je to dosť dôležité.
Sovietska ríša: Nechajte ma hádať, otec je zas v base?
OSN: Em... Áno ako vieš? Písal ti?
Sovietska ríša: Nie. Ale keby bol doma nebol by ste tu.
OSN: No dobre... Ale je toho viac.
Sovietska ríša: OSN teraz som prišiel z iného kontinentu, fakt musíte?
OSN: Prepáč, eh- ako to myslíš že si prišiel z iného kontinentu? A kde si vlastne bol? Nevedeli sme ťa nikde nájsť a tvoj otec nám len povedal že si išiel preč a kedy prídeš. A prečo máš uniformu?
Povzdychol som si a pokúsil som sa mu to stručne vysvetliť dokým sme vyšli zo stanice. Keďže sa zdalo že máme o čom rozprávať, sadli sme si na lavičku pred ňu a OSN mi vysvetlil čo sa za dobu mojej neprítomnosti stalo tu.
OSN: Vážne s tým nechceš počkať? Nechcem na teba ísť rýchlo.
Sovietska ríša: Nie, som tak rád že som mimo vlaku že je to až divné, ak máte zlé správy povedzte ich teraz.
OSN: Mhm... No okrem toho že je tvoj otec vo väzení.... Je aj Nemecko znovu v blázinci.
Sovietska ríša: Mhm. To mi už nevadí.
OSN: Čože?
Pokrčil som plecami.
Sovietska ríša: Nebudem sa vám do toho pliesť, zmenil som názor.
OSN: Em... dobre... Tak ako myslíš. No ešte musíme vymyslieť čo s tebou.
Sovietska ríša: Nerobte si starosti, ja sa o seba postarám.
OSN: Sowiet... prosím ťa neriešme znovu toto.
Sovietska ríša: Výnimočne s vami súhlasím.
Povzdychol si a dal mi ruku na rameno.
OSN: Nejak sa dohodneme dobre?
Sovietska ríša: Ale nieee, nie už zase! :(
Postrapatil mi vlasy a postavil sa.
OSN: Poď, je na čas ísť.
Povzdychol som si ale bol som príliš unavený na to aby som protestoval. Nastúpil som s ním do auta a nestaral sa o to čo bude ďalej.
Zobudil som sa až keď sme zastali a uvedomil som si že so mnou OSN slabo trasie. ...Bol som unavený ale že by až tak že by som zaspal za 10 minút a v takejto situácii? Alebo mi jednoducho už bolo jedno čo so mnou bude a mohol som sa dostatočne uvoľniť aj v prítomnosti Spojených národov.
OSN: Dobré ránko. Prepáč že ťa budím ale je na čase vystúpiť Sowiet.
Milo sa usmial. Povzdychol som si a vystúpil z auta. Stáli sme pred mne zatiaľ neznámou budovou. Keďže som celú cestu prespal netušil som či sme vôbec v mese, každopádne sa mi to okolie nezdalo známe a budovu samotnú som si tiež nespomínal že by som už niekedy videl.
Sovietska ríša: Kde to sme?
OSN: Och, tým sa netráp. Len poď.
Pokrčil som plecami a nechal sa odviesť do vstupnej haly budovy. Pred vchodom viali desiatky vlajok, hádam aj stovky. Budova zatiaľ pôsobila ako novostavba, minimálne tu bolo všetko čisté a vyzeralo novo. Za chvíľu som si všimol veľký symbol OSN nacapený na stene a to bol moment kedy som stratil všetky pochybnosti o tom kde sme. ...Ale čo robíme v budove OSN sakra? Je asi logické že ma OSN zobral práve sem pretože je to koniec koncov OSN a toto je budova OSN ale aj tak, čo tu ako chceme?
Sovietska ríša: Čo tu robíme?
OSN: Emm... cestou som niekomu zavolal, mali by sme sa tu s ním stretnúť. Povedal že by bol ochotný si ťa na nejakú dobu nechať doma keďže zrejme nebudeš chcieť zostať s nami.
Sovietska ríša: Ako ste do pekla prišli na to že by som súhlasil že zostanem u niekoho cudzieho doma? *povzdych* To je vlastne jedno.
Dal mi ruku na rameno a postrčil ma smerom dopredu pretože som dosť spomalil chôdzu.
OSN: Sowiet nikdy by som ťa nedal k cudziemu človeku. Daj tomu aspoň šancu áno?
Zazvonil mu telefón. Pozrel sa na obrazovku a prial hovor.
OSN: Ospravedlň ma prosím Sowiet. ......Prosím? ......................................Áno, áno už som tam. Prepáčte že som vás nechal čakať, ešte 30 sekúnd prosím. Len ma počkajte v kancelárii áno? ................. Ďakujem. :)
Odložil telefón. ...To je neuveriteľné, usmieval sa ešte aj keď to tá osoba na druhej strane nemohla vidieť.
ČTEŠ
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Beletrie3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...